Hvorfor bliver det spændende lige i London?Ham der Emil skrev:Den næste tid i London for Helenius bliver utrolig spændende - udlejning eller ej!
Så vidt jeg husker var Aston Villa vel nærmest tvunget til at hente en angriber i sommers, pga. skader osv (præcis som nu), og det kommer vel ikke helt som et chock at Helenius ikke har spillet mere end han har (Hvad jeg har forstået på ham, hans agent og Villa).
Jeg tror ikke på at de går ud og henter en permanent angriber ind, så nok nærmere en leje aftale hvis de gør noget. Sker det, så tror jeg også Helenius er på vej ud.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
På den ene side af vandet er Tjøwenhavn, og på den anden er det London - det kan da ikke være så svært at forstå.doukas skrev:Hvorfor bliver det spændende lige i London?Ham der Emil skrev:Den næste tid i London for Helenius bliver utrolig spændende - udlejning eller ej!
Så vidt jeg husker var Aston Villa vel nærmest tvunget til at hente en angriber i sommers, pga. skader osv (præcis som nu), og det kommer vel ikke helt som et chock at Helenius ikke har spillet mere end han har (Hvad jeg har forstået på ham, hans agent og Villa).
Jeg tror ikke på at de går ud og henter en permanent angriber ind, så nok nærmere en leje aftale hvis de gør noget. Sker det, så tror jeg også Helenius er på vej ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
A_Strandfelt
- Allstar

Villas næste to kampe er i London. Arsenal og Chelsea. Går ud fra, at det er det, der tænkes på.doukas skrev:Hvorfor bliver det spændende lige i London?Ham der Emil skrev:Den næste tid i London for Helenius bliver utrolig spændende - udlejning eller ej!
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nej. Villas næste to kampe er i Birmingham (Arsenal hjemme) og Liverpool (Liverpool ude)A_Strandfelt skrev:Villas næste to kampe er i London. Arsenal og Chelsea. Går ud fra, at det er det, der tænkes på.doukas skrev:Hvorfor bliver det spændende lige i London?Ham der Emil skrev:Den næste tid i London for Helenius bliver utrolig spændende - udlejning eller ej!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
-
A_Strandfelt
- Allstar

Ja, det kan jeg da godt se. Fik vist kigget helt skævt på kampprogrammet...doukas skrev:Nej. Villas næste to kampe er i Birmingham (Arsenal hjemme) og Liverpool (Liverpool ude)A_Strandfelt skrev:Villas næste to kampe er i London. Arsenal og Chelsea. Går ud fra, at det er det, der tænkes på.doukas skrev:Hvorfor bliver det spændende lige i London?Ham der Emil skrev:Den næste tid i London for Helenius bliver utrolig spændende - udlejning eller ej!
Lucas A på banen i træningskamp mod Galatasaray, til anden halvleg.
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge
Når nu Helenius har scoret vindermålet mod Gunners, så er han i gang i PL og fast man i Villas start 11er. Hans opstigen til stjernestatus og kanonisering til AaB helgen kan dermed fortsætte 
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
doukas skrev:Hvorfor bliver det spændende lige i London?Ham der Emil skrev:Den næste tid i London for Helenius bliver utrolig spændende - udlejning eller ej!
Det er et virkelig godt spørgsmål.
Jeg har åbenbart været ekstremt træt, eller fuld, da jeg skrev det.
Et Hjerte - En Klub
selv med et brækket ben til en konkurrent og et mål i baglommen kan Helenius ikke få en startplads, tror det er one and done for ham.
-
A_Strandfelt
- Allstar

Synd for Helenius. Arsenal er hans klub. Det ville være en stor oplevelse for ham.
To hurtige Arsenal-mål bør gøre det lettere mht. spilletid!A_Strandfelt skrev:Synd for Helenius. Arsenal er hans klub. Det ville være en stor oplevelse for ham.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Boldbesiddelse 30 - 70.
Det er ikke første kamp hvor det har set sådan ud for Aston Villa, det er jo helt uhørte tal.
Det er ikke første kamp hvor det har set sådan ud for Aston Villa, det er jo helt uhørte tal.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Efter ca. en halvlegs spilletid SAMMENLAGT Premier League fodbold, så mener du simpelthen at manden burde starte inde mod ligaens førerhold, fordi han lige har scoret et mål og og at en anden ung gut har brækket benet? Come on. Det har da været klart for alle at Helenius har været langt fra at have den fysisk og den fart i spillet der skal til for at spille Premier League, det er helt naturligt at det kræver meget tid for ham at tilpasse sig.Eksil skrev:selv med et brækket ben til en konkurrent og et mål i baglommen kan Helenius ikke få en startplads, tror det er one and done for ham.
- Provst i Brovst
- Allstar

nej man vandrer jo ikke bare ind på et kvali hold som AV, slet ikke med den fænomenale form de er i pt. Never change a winning team ovs.Yngvesson skrev:Efter ca. en halvlegs spilletid SAMMENLAGT Premier League fodbold, så mener du simpelthen at manden burde starte inde mod ligaens førerhold, fordi han lige har scoret et mål og og at en anden ung gut har brækket benet? Come on. Det har da været klart for alle at Helenius har været langt fra at have den fysisk og den fart i spillet der skal til for at spille Premier League, det er helt naturligt at det kræver meget tid for ham at tilpasse sig.Eksil skrev:selv med et brækket ben til en konkurrent og et mål i baglommen kan Helenius ikke få en startplads, tror det er one and done for ham.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
Villa er mindre farlige end Sønderjyske dette efterår, at han ikke får chancen er en gåde. Hvis du kræver spillertid for at få spilletid har vi en smuk cirkellogik.Yngvesson skrev:Efter ca. en halvlegs spilletid SAMMENLAGT Premier League fodbold, så mener du simpelthen at manden burde starte inde mod ligaens førerhold, fordi han lige har scoret et mål og og at en anden ung gut har brækket benet? Come on. Det har da været klart for alle at Helenius har været langt fra at have den fysisk og den fart i spillet der skal til for at spille Premier League, det er helt naturligt at det kræver meget tid for ham at tilpasse sig.Eksil skrev:selv med et brækket ben til en konkurrent og et mål i baglommen kan Helenius ikke få en startplads, tror det er one and done for ham.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Tror næsten at det ser værre ud mht. boldbesiddelse når vi spiller hjemme modProvst i Brovst skrev:Boldbesiddelse 30 - 70.
FC Farum.
Det undrer ikke mig at Helenius har det svært i Villa. Han skal virkelig arbejde med fysikken og de altafgørende førsteberøringer.
- Provst i Brovst
- Allstar

5 . RUNDE fcn AaB boldbesiddelse i procent 51 - 49 resultat 2-1frederikshavneren skrev:Tror næsten at det ser værre ud mht. boldbesiddelse når vi spiller hjemme modProvst i Brovst skrev:Boldbesiddelse 30 - 70.
FC Farum.
16 . RUNDE AaB fcn boldbesiddelse i procent 46 - 54 resultat 1-1
Med hensyn til debatten vedrørende Helenius, så går rygterne her til aften i England, at Aston Villa er ved at skrive kontrakt med angriberen Grant Holt fra Wigan, som manager Lambert kender fra hans tid i Norwich. Så med andre ord endnu en konkurrent til Nicklas. Jeg tror godt nok ikke, at Lambert har meget tillid til Nicklas.
Han er jo ikke god til Aston Villa startopstilling, når det er Benteke og Agbonlahor han skal op imod.
Lad os nu sige at de køber Grant, så må han jo udlejes . Han får ikke ret mange kampe i den klub. Vil mene det er et fejlkøb af Aston Villa.
Han må til hollandsk fodbold, hvor han vil passe godt ind i PSV
There’s things going on with a few, and we’ll try to get people in. I know Grant from my Norwich days, he was absolutely brilliant for us. It’s a couple of years later down the line, so we’ll see, but he’s a proper man.
Lad os nu sige at de køber Grant, så må han jo udlejes . Han får ikke ret mange kampe i den klub. Vil mene det er et fejlkøb af Aston Villa.
Han må til hollandsk fodbold, hvor han vil passe godt ind i PSV
There’s things going on with a few, and we’ll try to get people in. I know Grant from my Norwich days, he was absolutely brilliant for us. It’s a couple of years later down the line, so we’ll see, but he’s a proper man.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Jeg tror (og håber) på at Lambert ryger ud på røv og albuer inden Helenius gør det.
Det bliver også 0 p i næste runde (ude mod Liverpool), og så er det hjemmebane i lokalbraget mod WBA. Såfremt sidstnævnte kamp også tabes, så får Lambert ikke lov til at fortsætte. Det nægter jeg at tro på.
Med en ny træner inde kan det jo blive både fugl eller fisk for Helenius.
Det bliver også 0 p i næste runde (ude mod Liverpool), og så er det hjemmebane i lokalbraget mod WBA. Såfremt sidstnævnte kamp også tabes, så får Lambert ikke lov til at fortsætte. Det nægter jeg at tro på.
Med en ny træner inde kan det jo blive både fugl eller fisk for Helenius.
Bienvenu Bassogog!