Her er den på tubenLindmark skrev:Og for Flash-folket ser det ud til... EkskluderendePastorius skrev:https://www.facebook.com/photo.php?v=457594281013388
Beklager - kun for facebook-folket.
Det får smilet frem tråden
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Det får smilet frem tråden
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg havde ikke troet X-faktor nogensinde skulle med i den her tråd - men nu har de seriøst givet Herning kniven. Det ændrer jo alt.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Pastorius skrev:Jeg havde ikke troet X-faktor nogensinde skulle med i den her tråd - men nu har de seriøst givet Herning kniven. Det ændrer jo alt.
Jeg ser ikke programmet, så kan du uddybe
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det er ikke nemt...jonas386 skrev:Pastorius skrev:Jeg havde ikke troet X-faktor nogensinde skulle med i den her tråd - men nu har de seriøst givet Herning kniven. Det ændrer jo alt.
Blachman: "Herning? Er det der boksen ligger?"
- "Ja."
Blachman: "Ok, den er jo fin nok, men byen mangler jo alt det andet."
...og så akkompagneret af et byskilt og en bar mark, med musik fra Den gode, den onde og den grusomme.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Pastorius skrev:Det er ikke nemt...jonas386 skrev:Pastorius skrev:Jeg havde ikke troet X-faktor nogensinde skulle med i den her tråd - men nu har de seriøst givet Herning kniven. Det ændrer jo alt.
- "Ja."
...og så akkompagneret af et byskilt og en bar mark, med musik fra Den gode, den onde og den grusomme.
Jamen det er vel også Public Service.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Køllen I Møllen
- Allstar

Så Kbh'erne fik lige jordet Jylland i primetime endnu engang?Pastorius skrev:Det er ikke nemt...jonas386 skrev:Pastorius skrev:Jeg havde ikke troet X-faktor nogensinde skulle med i den her tråd - men nu har de seriøst givet Herning kniven. Det ændrer jo alt.
- "Ja."
Janteloven eksisterer IKKE!
Det er som det er, men den der var sjov, synes jeg.Køllen I Møllen skrev:Så Kbh'erne fik lige jordet Jylland i primetime endnu engang?Pastorius skrev:Det er ikke nemt...jonas386 skrev:Pastorius skrev:Jeg havde ikke troet X-faktor nogensinde skulle med i den her tråd - men nu har de seriøst givet Herning kniven. Det ændrer jo alt.
- "Ja."
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Køllen I Møllen
- Allstar

Nu har jeg ikke set x-factor men som du beskriver den "joke" er det den sædvanlige Kbh-humor som læner sig ufatteligt meget op ad Finn Nørbygaard i niveau. Plat.Pastorius skrev:Det er som det er, men den der var sjov, synes jeg.Køllen I Møllen skrev:Så Kbh'erne fik lige jordet Jylland i primetime endnu engang?Pastorius skrev:Det er ikke nemt...jonas386 skrev:Pastorius skrev:Jeg havde ikke troet X-faktor nogensinde skulle med i den her tråd - men nu har de seriøst givet Herning kniven. Det ændrer jo alt.
- "Ja."
Men hvis nogle kan trække på smilebåndet over at gøre grin med Jylland så fint nok med mig...
Det er som sagt svært at beskrive hvad man finder sjovt - særligt når man kun kan gøre det pr. tekst.Køllen I Møllen skrev: Nu har jeg ikke set x-factor men som du beskriver den "joke" er det den sædvanlige Kbh-humor som læner sig ufatteligt meget op ad Finn Nørbygaard i niveau. Plat.
Men hvis nogle kan trække på smilebåndet over at gøre grin med Jylland så fint nok med mig...
Men jeg har nu aldrig haft noget større Københavner/jyde-mindreværd - drillerierne kan være sjove og godmodige, eller de kan være kedelige og platte, men det har ikke så meget at gøre med om de kommer fra en københavner eller en jyde, men hvilken københavner eller jyde de kommer fra.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
For et stykke tid siden lagde Chris Rolfe et IMGUR album på Kayke's Facebook profil.. Tjekkede billederne, da det handlede om Chicago, og jeg tager familien med derover til juni. Der var et billede med et sted som jeg ikke kendte, hvilket jeg kommenterede på, og 2 dage senere skrev Chris en længere udredning om stedet, arkitekturen og historien omkring det. Skriver til sidst, at hvis der er noget som helst han kan gøre for at gøre vores ophold bedre, så skulle jeg bare sige til.
Nå, jeg skriver tilbage med tak for svar, og spørger lidt til, hvordan det går i Chicago Fire, og lidt om vind og vejr. Han skriver tilbage, at det går super godt, og han elsker at spille for klubben. Han savner dog Aalborg og AaB
Og hvis jeg havde lyst til at komme forbi, så kan han tage mig med til Chicago Fire og se klubfaciliteter og møde de andre spillere - de fleste har en kort pause, da det ligger lige op til VM..
Det er pisse god stil af Rolfe, og minder mig om den positive attitude han viste da han var i AaB!!
Reportage følger til sommer
Nå, jeg skriver tilbage med tak for svar, og spørger lidt til, hvordan det går i Chicago Fire, og lidt om vind og vejr. Han skriver tilbage, at det går super godt, og han elsker at spille for klubben. Han savner dog Aalborg og AaB
Det er pisse god stil af Rolfe, og minder mig om den positive attitude han viste da han var i AaB!!
Ska' vi hak'?
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Hold kæft hvor er det fedt. Super god stil af RolfeMrBangDK skrev:For et stykke tid siden lagde Chris Rolfe et IMGUR album på Kayke's Facebook profil.. Tjekkede billederne, da det handlede om Chicago, og jeg tager familien med derover til juni. Der var et billede med et sted som jeg ikke kendte, hvilket jeg kommenterede på, og 2 dage senere skrev Chris en længere udredning om stedet, arkitekturen og historien omkring det. Skriver til sidst, at hvis der er noget som helst han kan gøre for at gøre vores ophold bedre, så skulle jeg bare sige til.
Nå, jeg skriver tilbage med tak for svar, og spørger lidt til, hvordan det går i Chicago Fire, og lidt om vind og vejr. Han skriver tilbage, at det går super godt, og han elsker at spille for klubben. Han savner dog Aalborg og AaBOg hvis jeg havde lyst til at komme forbi, så kan han tage mig med til Chicago Fire og se klubfaciliteter og møde de andre spillere - de fleste har en kort pause, da det ligger lige op til VM..
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Det er eddermame klasse!doukas skrev:Hold kæft hvor er det fedt. Super god stil af RolfeMrBangDK skrev:For et stykke tid siden lagde Chris Rolfe et IMGUR album på Kayke's Facebook profil.. Tjekkede billederne, da det handlede om Chicago, og jeg tager familien med derover til juni. Der var et billede med et sted som jeg ikke kendte, hvilket jeg kommenterede på, og 2 dage senere skrev Chris en længere udredning om stedet, arkitekturen og historien omkring det. Skriver til sidst, at hvis der er noget som helst han kan gøre for at gøre vores ophold bedre, så skulle jeg bare sige til.
Nå, jeg skriver tilbage med tak for svar, og spørger lidt til, hvordan det går i Chicago Fire, og lidt om vind og vejr. Han skriver tilbage, at det går super godt, og han elsker at spille for klubben. Han savner dog Aalborg og AaBOg hvis jeg havde lyst til at komme forbi, så kan han tage mig med til Chicago Fire og se klubfaciliteter og møde de andre spillere - de fleste har en kort pause, da det ligger lige op til VM..
Re: Sv: Det får smilet frem tråden
Jeg savner ham :-( han blev slet ikk så stor profil i AaB, som han kunne være blevet. Jeg så virkelig en stor spiller i ham!MrBangDK skrev:For et stykke tid siden lagde Chris Rolfe et IMGUR album på Kayke's Facebook profil.. Tjekkede billederne, da det handlede om Chicago, og jeg tager familien med derover til juni. Der var et billede med et sted som jeg ikke kendte, hvilket jeg kommenterede på, og 2 dage senere skrev Chris en længere udredning om stedet, arkitekturen og historien omkring det. Skriver til sidst, at hvis der er noget som helst han kan gøre for at gøre vores ophold bedre, så skulle jeg bare sige til.
Re: Sv: Det får smilet frem tråden
Bittert at han var så meget skadet, det er sidste indtrykket jeg har fra ham desværre.Zee skrev:Jeg savner ham :-( han blev slet ikk så stor profil i AaB, som han kunne være blevet. Jeg så virkelig en stor spiller i ham!MrBangDK skrev:For et stykke tid siden lagde Chris Rolfe et IMGUR album på Kayke's Facebook profil.. Tjekkede billederne, da det handlede om Chicago, og jeg tager familien med derover til juni. Der var et billede med et sted som jeg ikke kendte, hvilket jeg kommenterede på, og 2 dage senere skrev Chris en længere udredning om stedet, arkitekturen og historien omkring det. Skriver til sidst, at hvis der er noget som helst han kan gøre for at gøre vores ophold bedre, så skulle jeg bare sige til.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
-
A_Strandfelt
- Allstar

Det får smilet frem, at en Aalborg-forsker vinder et legat på 5 millioner (skattepligtige) kroner. Og så er det endda Jakob Blåbjergs far!
http://ing.dk/artikel/aalborg-professor ... ris-165611" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ing.dk/artikel/aalborg-professor ... ris-165611" onclick="window.open(this.href);return false;
- Køllen I Møllen
- Allstar

Ska' vi?
http://ekstrabladet.dk/nationen/article2200375.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/nationen/article2200375.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
- Poker-One-Kenobi
- Allstar

Køllen I Møllen skrev:Ska' vi?
Jeg tænkte faktisk at nu var du da blevet out'et da jeg læste det
Bortset fra det, sjovt at læse hvor svært han faktisk har ved ikke at være politisk korrekt, når nu hele hans mission er at gå imod den politiske korrekthed.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
At der i dag præcist er 1 måned til de pis-gule avekatte skal have stryg og Superligaen starter op igen
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
- Lindmark
- Allstar

- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Hørt! Lad det blive forår igen!!doukas skrev:At der i dag præcist er 1 måned til de pis-gule avekatte skal have stryg og Superligaen starter op igen
Lindmark / Vendelbokartellet