Hvad sker der for jer??!? ballade på tribunen igen..

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Hvad sker der for jer??!? ballade på tribunen igen..

Indlæg af Martin Bak » 30. mar 2014, 21:43

Efter ballade på tribunen i torsdags i Horsensvar den gal igen igen.. hvad f****** ligner det at angribe fredelige medfans? I dag ved scoringen til 2-1 blev en fan slået ned af en person (nævner ingen navne) fra hooliganmiljøet, fordi han i kådhed var klatret op i capotårnet - han fik besked på at smutte ned - da det åbenbart ikke gik hurtigt nok, fik han 2 slag i ansigtet. 2 af mine kammerater blev aggressivt skubbet hårdt, med besked om, at " er man ikke klar, kan man fucke over på siddepladserne"" - de plejerat deltage aktivt til stemningen på tribunen, men tog lige en(kort) pause.

Jeg tvivler stærkt på, at personerne bag disse angreb på medfans giver sigtil kende her, så et eller andet sted er indlægget sikkert spild af tid,men jeg skriver, fordi det er stærkt bekymrende, at der nu 2 kampe i træk har været ballade indbyrdes - DET ER I DEN GRAD FORKASTELIGT AT BEHANDLE SINE MEDFANS PÅ DEN MÅDE!!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Hvad sker der for jer??!? ballade på tribunen igen..

Indlæg af 9520AaB » 30. mar 2014, 21:50

Martin Bak skrev:Efter ballade på tribunen i torsdags i Horsensvar den gal igen igen.. hvad f****** ligner det at angribe fredelige medfans? I dag ved scoringen til 2-1 blev en fan slået ned af en person (nævner ingen navne) fra hooliganmiljøet, fordi han i kådhed var klatret op i capotårnet - han fik besked på at smutte ned - da det åbenbart ikke gik hurtigt nok, fik han 2 slag i ansigtet. 2 af mine kammerater blev aggressivt skubbet hårdt, med besked om, at " er man ikke klar, kan man fucke over på siddepladserne"" - de plejerat deltage aktivt til stemningen på tribunen, men tog lige en(kort) pause.

Jeg tvivler stærkt på, at personerne bag disse angreb på medfans giver sigtil kende her, så et eller andet sted er indlægget sikkert spild af tid,men jeg skriver, fordi det er stærkt bekymrende, at der nu 2 kampe i træk har været ballade indbyrdes - DET ER I DEN GRAD FORKASTELIGT AT BEHANDLE SINE MEDFANS PÅ DEN MÅDE!!
DET ER I DEN GRAD FORKASTELIGT AT BEHANDLE NOGEN PÅ DEN MÅDE, uanset tilhørsforhold, hudfarve etc.....

STOP DET NU!!! TAK.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 30. mar 2014, 22:05

Vold er aldrig acceptabelt.

Det er pinligt, at man ikke kan løse problemerne på andre måder end med slag. Det er også pinligt, at man kravler op i capotårnet og bevidst står i vejen for capoen, imens man nærmest blokerer for megafonen med sit hoved - i relativt lang tid.

Der var flere mystiske tendenser i dag, hvilket er en skam, når nu præstationen på banen var så god.
Der var ligeledes et slagsmål blandt fans efter slutfløjtet, hvilket jo er totalt bizart.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 30. mar 2014, 22:18

Samt den TÅBELIGE IDIOT der smidt et TÆNDT romerlys på banen..

Så er man squ hjernedød og bør BLIVE VÆK!!!!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 31. mar 2014, 00:15

Lås tråden. Folk snakker om noget, de ikke har den mindste indsigt i. Og hvad er formålet med den?

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 31. mar 2014, 00:29

Dot Bot skrev:Lås tråden. Folk snakker om noget, de ikke har den mindste indsigt i. Og hvad er formålet med den?
hvad er det man skal have indsigt i, for at opfordre folk til ikke at tæske løs på medfans? det burde ikke være svært at gennemskue formålet med tråden ellers bør man have skolepengene tilbage. Men så kan du vel give mig bare lidt indsigt i, hvad der giver/berettiger den opførsel vi så i horsens og idag?
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

BoomZ0R
Allstar
Allstar

Indlæg af BoomZ0R » 31. mar 2014, 08:23

Det er godt nok bekymrende at der er den form for ballade vores fans imellem.

Jeg har et par gange haft mine mindre brødre med, for at lade dem få del i den fantastiske stemning og sammenhold fans imellem! Så længe den her slags sker, så kan jeg da godt tænke at det har været direkte uansvarligt at tage dem med på stemningstribunen.
Hvad er det folk tror de opnår ved at være aggressive overfor hinanden? Forventer de en bedre stemning og derved flere til at skabe stemning?

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 31. mar 2014, 11:31

Dot Bot skrev:Lås tråden. Folk snakker om noget, de ikke har den mindste indsigt i. Og hvad er formålet med den?
Jeg tror formålet med den er en oprigtig bekymring om at vi nu kampe i træk har oplevet episoder på tribunen, som vi har været skånet for i en årrække.

Med hensyn til indsigt, så er det sikkert rigtigt at mange af os ikke har indsigt i hvad der foregår. Men når man står og oplever en gruppe lave abe-lyde af FCK's sorte spillere, synge sange som "Ståle, fald om", "Tak til Torino" og en længere sang om man ikke kan flyve ud fra øvre C, og man i samme område oplever først 1 gang at en gut pander en anden ned (granted, de snakkede efterfølgende sammen bag ved tribunen), og der efter kampfløjtet igen opstår tumult i samme område, så bliver man da noget betænkelig ved situationen. Romerlyset blev også kastet fra dette område, ligesom der i store dele af kampen blev fyret joints af (fred være med det).

Jeg må da indrømme, jeg var også mere end lidt ubekvem ved at stå tæt på det område hvor alt dette foregik, men jeg indrømmer blankt at jeg ikke kender disse folk eller har indsigt i om det er en gruppe eller hvad.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 31. mar 2014, 11:35

Frygah skrev:
Jeg tror formålet med den er en oprigtig bekymring om at vi nu kampe i træk har oplevet episoder på tribunen, som vi har været skånet for i en årrække.

Med hensyn til indsigt, så er det sikkert rigtigt at mange af os ikke har indsigt i hvad der foregår. Men når man står og oplever en gruppe lave abe-lyde af FCK's sorte spillere, synge sange som "Ståle, fald om", "Tak til Torino" og en længere sang om man ikke kan flyve ud fra øvre C, og man i samme område oplever først 1 gang at en gut pander en anden ned (granted, de snakkede efterfølgende sammen bag ved tribunen), og der efter kampfløjtet igen opstår tumult i samme område, så bliver man da noget betænkelig ved situationen. Romerlyset blev også kastet fra dette område, ligesom der i store dele af kampen blev fyret joints af (fred være med det).

Jeg må da indrømme, jeg var også mere end lidt ubekvem ved at stå tæt på det område hvor alt dette foregik, men jeg indrømmer blankt at jeg ikke kender disse folk eller har indsigt i om det er en gruppe eller hvad.
Er det ikke bare fordi tribunerne i modsætning til det seneste stykke tid er godt fyldt op, og så kommer gnidningerne lidt nemmere.

Tag nogle dybe indåndninger, og hjælp de af jeres kammerater der ikke kan styre deres brandert (eller rus) med at blive bedre til det. Det er faktisk nok en af de vigtigste leveregler i min bog. Lær at styre din brandert eller hold op med at drikke!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 31. mar 2014, 11:44

Frygah skrev:
Dot Bot skrev:(...) ligesom der i store dele af kampen blev fyret joints af (fred være med det).
De havde tydeligvis ikke den ønskede effekt.

hvis man nu legaliserede det slap de for at ryge gammel rugbrød købt bag Kennedy og kunne måske slappe lidt mere af :P

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 31. mar 2014, 12:31

Pastorius skrev:Er det ikke bare fordi tribunerne i modsætning til det seneste stykke tid er godt fyldt op, og så kommer gnidningerne lidt nemmere.

Tag nogle dybe indåndninger, og hjælp de af jeres kammerater der ikke kan styre deres brandert (eller rus) med at blive bedre til det. Det er faktisk nok en af de vigtigste leveregler i min bog. Lær at styre din brandert eller hold op med at drikke!
Hovedet på sømmet. Det kan vel næppe skrives bedre. Hvis bare alle ville havde det i baghovedet. Vi er der jo af samme grund. Nemlig at støtte drengene på banen. Håber virkelig at disse par episoder er nogle uheldige sammentræf.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 31. mar 2014, 12:53

Corona skrev:
Pastorius skrev:Er det ikke bare fordi tribunerne i modsætning til det seneste stykke tid er godt fyldt op, og så kommer gnidningerne lidt nemmere.

Hovedet på sømmet. Det kan vel næppe skrives bedre. Hvis bare alle ville havde det i baghovedet. Vi er der jo af samme grund. Nemlig at støtte drengene på banen. Håber virkelig at disse par episoder er nogle uheldige sammentræf.
Hvordan kan interne slagsmål, kaste med både romerlys og lightere ind på banen give støtte til drengene...?

Altså nu har jeg aldrig selv spillet på et superliga hold, så det kan da godt at være at på det niveau at det virker motiverende når når der kommer romerlys og lightere flyvende gennem luften.
Måske derfor Nikolaj Larsen spillede så god en kamp... :S

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 31. mar 2014, 13:03

ikke at det skal forsvares at der kom knytnæver gennem luften. men de aber der kravler op i capo tårnet, skal da bare pisse ned. de har ikke en skid at gøre der oppe.
og i samme ombæring, håber jeg da vi bruger ham den unge capo noget mere (har os set ham i randers) i stedet for røde. synes ham den unge er meget bedre til at få folk med. og så synes jeg røde har hængt lidt efter de sidste par kampe.
lynge er gud!

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Corona » 31. mar 2014, 13:29

hje1980 skrev:
Corona skrev:

Hvordan kan interne slagsmål, kaste med både romerlys og lightere ind på banen give støtte til drengene...?

Altså nu har jeg aldrig selv spillet på et superliga hold, så det kan da godt at være at på det niveau at det virker motiverende når når der kommer romerlys og lightere flyvende gennem luften.
Måske derfor Nikolaj Larsen spillede så god en kamp... :S
For det skriver jeg eller hvad? Gider du læse det igennem bare én gang til?

Hvis nej, så prøver jeg igen: Så udgangspunkt må man formode, at dem som står på Vest er mødt op for at støtte AaB. Det er vel derfor heller ikke i nogens interesse at der opstår ballade på tribunen. Ballade som måske kan undgås, hvis man som Pastorius skriver, bruger sin sunde fornuft.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Besvar