Når man søger på gamle legendariske øjeblikke med AaB på youtube mv., kan man finde masser af klip fra klubbens mesterskab i 2008 og de seneste succesfulde ture i Europa - herunder fede oploads af supporteres egne klip. Og man kan også finde klip fra mesterskabet i 1995, ikke mindst den legendariske film på en halv time, som en behjertet nostalgiker linkede til herinde forleden.
Men er det bare mig, eller det helt umuligt at finde materiale fra mesterskabet i 1999? Og hvorfor er det i givet fald tilfældet?
Mesterskabet i 1999
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Mesterskabet i 1999
Fodbold skal ses med hjertet!
Re: Mesterskabet i 1999
Kunne i det hele taget være fedt med DVD'er eller lignende med klip fra 95' og 99'. Især 95' holdet ville interessere mig helt vild at vide mere om. Har læst meget om holdet og der var mange store AaB navne på, men kunne godt tænke mig at se hvordan de spillede, TV-indslag undervejs i sæsonen osv.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Ja, en time til halvanden med højdepunkter fra hver af de tre mesterskabssæsoner og festen må da være noget, der kunne være lidt salg i for klubben. Men rettighederne til materialet er måske beskyttet.thomasjn skrev:Kunne i det hele taget være fedt med DVD'er eller lignende med klip fra 95' og 99'. Især 95' holdet ville interessere mig helt vild at vide mere om. Har læst meget om holdet og der var mange store AaB navne på, men kunne godt tænke mig at se hvordan de spillede, TV-indslag undervejs i sæsonen osv.
Uanset hvad er det mærkeligt, at man slet intet kan opstøve på nettet fra 99-sæsonen.
Fodbold skal ses med hjertet!
-
jensemand57
- Allstar

På den dvd, som blev udsendt i forbindelse med mesterskabet i 08, er der bonusmateriale fra 95 og 99.
Jeg tror, jeg har en gammel VHS til at ligge et sted fra guldsæsonen i 95. Men hvordan jeg får den digitaliseret og ud på nettet, har jeg ingen anelse om... Men påskeferien skal jo gå med noget :-)