Rasmus Wurtz har karantæne, AK er skadet, og der er Dalle vel også stadig?
Hvis Dalle ikke er med er PK i forsvaret.
Hvem der tager midten fra Wurtz?, Augo lyder oplagt, men kunne også være Due eller Wichmann
faktisk gad jeg godt se Jeppe Curth der.

Hvor har du læst at Horsens vil spare spillere? Lyder meget logisk, men har bare ikke set det nogle steder.AllanPedersen skrev:før hvad? at vi kan diskutere den her kamp?
Måske sæsonnens vigtigste
Ser jeg intet behov for...
I mine øjne er vi videre, det er vi også i Horsens øjne, de har allerede meldt ud de bruger reserver mod os og sparer fordi de kæmper om oprykning.

Skal prøve at se hvad jeg kan støve op, var lige efter kampen vi vandt 3-1white splash skrev:Hvor har du læst at Horsens vil spare spillere? Lyder meget logisk, men har bare ikke set det nogle steder.AllanPedersen skrev:før hvad? at vi kan diskutere den her kamp?
Måske sæsonnens vigtigste
Ser jeg intet behov for...
I mine øjne er vi videre, det er vi også i Horsens øjne, de har allerede meldt ud de bruger reserver mod os og sparer fordi de kæmper om oprykning.

Det er jeg enig i. Hvis Horsens kommer foran 1-0 eller såmænd blot udligner til 1-1, er de 1 mål fra panikken. Så tror jeg, det er de færreste, der ville bryde sig om at se et AaB-hold med 8-9 reservespillere på banen.Poker-One-Kenobi skrev:Selvfølgelig spiller de kampen som om de har en chance for at gå videre, alt andet ville da være idioti? Vi er altså langt fra videre, og den første kamp viste da osse at Horsens sagtens kan være med. Håber sgu Kent tager kampen mere seriøst end dem som tror at det her bliver en walkover mod et reservespækket Horsenshold.
Enig!Poker-One-Kenobi skrev:Selvfølgelig spiller de kampen som om de har en chance for at gå videre, alt andet ville da være idioti? Vi er altså langt fra videre, og den første kamp viste da osse at Horsens sagtens kan være med. Håber sgu Kent tager kampen mere seriøst end dem som tror at det her bliver en walkover mod et reservespækket Horsenshold.

Eksil skrev:Denne gang spiller vi onsdag og søndag, mens det var torsdag og lørdag. Det betyder 2 dage ekstra til at komme sig, så sende de fleste af starterne i marken, minus svenskeren og Thelander.
Det er altså ikke rigtigt. Horsens SKAL score 3 mål, uden AaB scorer for at gå videre. Vi scorede 3 mål på udebane hvorfor de altså skal score mindst lige så mange.Hovedet skrev:
Det er jeg enig i. Hvis Horsens kommer foran 1-0 eller såmænd blot udligner til 1-1, er de 1 mål fra panikken. Så tror jeg, det er de færreste, der ville bryde sig om at se et AaB-hold med 8-9 reservespillere på banen.
Jojo. Pointen var blot, at hvis Horsens scorer 1 gang ved stillingen 0-0 eller 1-0 til AaB, så er der altså kun 2 mål op. Jeg mente, at panikken kan begynde at brede sig, hvis Horsens scorer mål nr. 2, og AaB har 117 reserver på banen. Lad mig dog med det samme slå fast, at AaB naturligvis er store favoritter på onsdag :-)jonas386 skrev:Det er altså ikke rigtigt. Horsens SKAL score 3 mål, uden AaB scorer for at gå videre. Vi scorede 3 mål på udebane hvorfor de altså skal score mindst lige så mange.Hovedet skrev:
Det er jeg enig i. Hvis Horsens kommer foran 1-0 eller såmænd blot udligner til 1-1, er de 1 mål fra panikken. Så tror jeg, det er de færreste, der ville bryde sig om at se et AaB-hold med 8-9 reservespillere på banen.
De skal score 4 for at gå videre.Hovedet skrev:Jojo. Pointen var blot, at hvis Horsens scorer 1 gang ved stillingen 0-0 eller 1-0 til AaB, så er der altså kun 2 mål op. Jeg mente, at panikken kan begynde at brede sig, hvis Horsens scorer mål nr. 2, og AaB har 117 reserver på banen. Lad mig dog med det samme slå fast, at AaB naturligvis er store favoritter på onsdag :-)jonas386 skrev:Det er altså ikke rigtigt. Horsens SKAL score 3 mål, uden AaB scorer for at gå videre. Vi scorede 3 mål på udebane hvorfor de altså skal score mindst lige så mange.Hovedet skrev: