I forhold til Viborg-kampen, så har jeg en langt dårligere fornemmelse med den her kamp. Randers kan stort set stille i stærkeste opstilling, med undtagelse af Johnny Thomsen, og har generelt set stærke ud de seneste mange kampe. Randers har ikke tabt på udebane i 8 kampe i streg, og spiller generelt en fornuftig gang fodbold.
Randers er stort set reddet fra nedrykning, om det er en fordel har jeg svært ved at vurdere. Frem for manglende motivation kan det også betyde de kan spille mere frit.
I forhold til os selv, så synes jeg ikke præsentationen imod Viborg emmede af klasse som den gjorde af professionalisme. Jeg har svært ved at komme op og støde over hvor mange gange man kan spille bolden frem og tilbage imod et svagt Viborg-mandskab i undertal. Om sammen præsentation er nok til at sende Randers hjem med et nederlag tvivler jeg på.
I min optik bliver meget defineret ud fra den her kamp. Hvis vi vinder, så er jeg slet ikke i tvivl om at guldet ryger hjem til 9000, hvis ikke, så får jeg straks nervøse trækninger, også fordi jeg synes vores slutprogram ser vanskeligt ud (AGF-kampen undtaget

)
Grunden til den dårlige mavefornemmelse ligger nok også i at FCK på nærmest skamlig vis får kørt den ene 1-0'er hjem efter den anden. Det vidner desværre om et højt bundniveau og klasse (og de berømte marginaler)
Så Larsen, PK, KEP, Thelander, Ahlman, Kusk, Würtz, Risgaard, Thomsen, Spalvis, Jönsson gør mine bekymringer til skamme og find det sprudlende spil frem og tæv hestene
Ps. så håber jeg den kraftidiot til Mads Agesen bliver trådt over tæerne og knibet under armene van Der Schaaf-style ved hver evig eneste dødbold

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"