Pokalfinale på gammeltorv
Pokalfinale på gammeltorv
Vil der være storskærm på Gammeltorv i forbindelse med pokalfinalen i år. Har snakket med en kammerat om at tage derind, han fortalte det ville være der, men kan ikke umiddelbart finde noget info omkring det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: Pokalfinale på gammeltorv
Der er stadig pladser i parken!
Der er desværre ikke plads på min bankkonto. Ellers ville jeg rigtigt gerne.Narildsen skrev:Der er stadig pladser i parken!
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Ham der Emil
- Allstar

- Favoritspiller: David Beckham og Martin P
- Geografisk sted: 50939
Du har lige fået penge ind på din konto, og en billet koster altså kun 150 
Flere af de små foreninger og klubber i omegnen har endda lavet fordelagtige priser, hvori der er transport, billet, mad, lidt af det kolde osv.
Flere af de små foreninger og klubber i omegnen har endda lavet fordelagtige priser, hvori der er transport, billet, mad, lidt af det kolde osv.
Et Hjerte - En Klub
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Billetterne på ståtribunen bag mål er udsolgt. Billetter til denne tribune kostede 150 kr., men på langsiderne koster billetterne 200 kr (voksne). I øvrigt lader det til at billetsalget er gået helt i stå, der er godt nok ikke solgt mange billetter de seneste dage. Sidste udmelding for et par dage siden var at der var solgt/reserveret ca. 17.500 billetter i alt.Ham der Emil skrev:Du har lige fået penge ind på din konto, og en billet koster altså kun 150
Umiddelbart er det lidt svært at vurdere hvor mange nordjyder som drager til Parken, men jeg tror ikke at vi kommer op på 10.000 tilskuere. Det vil mange nok betegne som skuffende (sidste år havde Esbjerg/Randers ca. 12.000/10.000 tilskuere med), men det hænger selvfølgelig også sammen med at pokalfinalen i år afvikles på en hverdag. Det koster uden tvivl en del tilskuere, der er sikkert mange marginal tilskuere som har fravalgt kampen grundet spilletidspunktet.
Det er pinligt at FCK ikke kan sælge flere billetter. De burde snildt kunne sælge 20.000-25.000 billetter, men nej det kan de åbenbart ikke...
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Hvorfor tror du ikke vi kommer op på 10k?
Det kan jeg ikke lige gennemskue.
Alle vores tildelte sektioner er jo næsten udsolgt.
Bienvenu Bassogog!
Fordi optimisme er ilde set på Debatsiden.astonvilla skrev:Hvorfor tror du ikke vi kommer op på 10k?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
22.231 billetter var i alt solgt fredag formiddag jf.[http://www.fck.dk/nyhed/2014/05/09/bill ... kalfinalen]
Jeg tror, der kommer mindst 30000 til kampen, som ser AaB tage pokalen med en overbevisende 3-1 sejer

Jeg tror, der kommer mindst 30000 til kampen, som ser AaB tage pokalen med en overbevisende 3-1 sejer
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.