Dansk mester 2014
- Flower
- Allstar

- Favoritspiller: Soren Evigglad
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Dansk mester 2014
- Winning doesn't really matter as long as you win.
- Henriksen
- Allstar

- Favoritspiller: Thomas Müller
- Geografisk sted: På tønden
Jeg får tårer i øjnene når jeg ser Smukke-Erik danse med Kuhnen.....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Puha, jeg har godt nok kun fulgt Viborg-FCK med et halvt øje, men FCK er så pinligt dårlige, at jeg slet ikke kan forestille mig dem tage point i Herning. Brøndby er vel endnu ringere og har mange flere point, end deres spil har berettiget. Hvornår har de overhovedet spillet en god kamp?
Jeg tror næsten, at FCM's sværeste kamp er Sønderjyske ude. Forudsat at Sønderjyske har noget at spille om. Og selv der vil FCM være favorit. Øv, jeg har mistet troen på guld igen.
Jeg tror næsten, at FCM's sværeste kamp er Sønderjyske ude. Forudsat at Sønderjyske har noget at spille om. Og selv der vil FCM være favorit. Øv, jeg har mistet troen på guld igen.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Der skal ikke meget til. Lad os håbe at troen er stærkere hos dem hvor det gælder.sulakvelidze skrev:Puha, jeg har godt nok kun fulgt Viborg-FCK med et halvt øje, men FCK er så pinligt dårlige, at jeg slet ikke kan forestille mig dem tage point i Herning. Brøndby er vel endnu ringere og har mange flere point, end deres spil har berettiget. Hvornår har de overhovedet spillet en god kamp?
FCK er godtnok voldsomt dårlige. Skal jeg finde noget positivt i det, så må det være, at de nok ikke har lyst til at få spillere på rundens flop-hold 2 kampe i streg.sulakvelidze skrev:Puha, jeg har godt nok kun fulgt Viborg-FCK med et halvt øje, men FCK er så pinligt dårlige, at jeg slet ikke kan forestille mig dem tage point i Herning. Brøndby er vel endnu ringere og har mange flere point, end deres spil har berettiget. Hvornår har de overhovedet spillet en god kamp?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
De bliver blæst ud af et top motiveret FCM hold der lugter guld.Funky skrev:FCK er godtnok voldsomt dårlige. Skal jeg finde noget positivt i det, så må det være, at de nok ikke har lyst til at få spillere på rundens flop-hold 2 kampe i streg.sulakvelidze skrev:Puha, jeg har godt nok kun fulgt Viborg-FCK med et halvt øje, men FCK er så pinligt dårlige, at jeg slet ikke kan forestille mig dem tage point i Herning. Brøndby er vel endnu ringere og har mange flere point, end deres spil har berettiget. Hvornår har de overhovedet spillet en god kamp?
Hvis vi skal blive mestre SKAL det være Brøndby der hjælper os.
Kom nu Brøndby for helvede spil over evne.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nice, Nikolaj Joergensen er i gang for FCK. Kommer til at goere ondt paa FCM (hvis han ikke faar kort og ryger i karantaene som Toyota evt. goer erfter sit kort)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Ja, det er 100% sikkert! Superligaen har været så forudsigelig, så der er selvfølgelig ingen chance for at FCK kan tage point i Herning. Og der er ihvertfald ingen chance for at et topmotiveret FCM hold, kan få gummiben...Maglau skrev:De bliver blæst ud af et top motiveret FCM hold der lugter guld.Funky skrev:FCK er godtnok voldsomt dårlige. Skal jeg finde noget positivt i det, så må det være, at de nok ikke har lyst til at få spillere på rundens flop-hold 2 kampe i streg.sulakvelidze skrev:Puha, jeg har godt nok kun fulgt Viborg-FCK med et halvt øje, men FCK er så pinligt dårlige, at jeg slet ikke kan forestille mig dem tage point i Herning. Brøndby er vel endnu ringere og har mange flere point, end deres spil har berettiget. Hvornår har de overhovedet spillet en god kamp?
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hvis FCM vinder i Brøndby idag tror jeg de bliver mestre. Så kan de gå på vandet. Hvis de ikke vinder bliver det os. Så enkelt tror jeg sgu ærlig talt det er.
Jeg holder ikke med Brøndby men hvor vil jeg dog håbe at Ikast taber.
Janteloven eksisterer IKKE!
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg synes at al den snak om gummiben forlængst har taget overhånd. Hver eneste lille fejl en AaB-spiller eller Ikast-spiller har lavet de sidste 3 måneder har der stået folk og råbt gummiben bagefter. FCM får ikke gummiben og AaB får ikke gummiben.white splash skrev:Ja, det er 100% sikkert! Superligaen har været så forudsigelig, så der er selvfølgelig ingen chance for at FCK kan tage point i Herning. Og der er ihvertfald ingen chance for at et topmotiveret FCM hold, kan få gummiben...Maglau skrev:De bliver blæst ud af et top motiveret FCM hold der lugter guld.Funky skrev:FCK er godtnok voldsomt dårlige. Skal jeg finde noget positivt i det, så må det være, at de nok ikke har lyst til at få spillere på rundens flop-hold 2 kampe i streg.sulakvelidze skrev:Puha, jeg har godt nok kun fulgt Viborg-FCK med et halvt øje, men FCK er så pinligt dårlige, at jeg slet ikke kan forestille mig dem tage point i Herning. Brøndby er vel endnu ringere og har mange flere point, end deres spil har berettiget. Hvornår har de overhovedet spillet en god kamp?
Janteloven eksisterer IKKE!
Det jeg har set til Toyotaen her i foråret synes jeg sgu mere, at han har mindet om en 3-hjulet cykelMHJ skrev:Nice, Nikolaj Joergensen er i gang for FCK. Kommer til at goere ondt paa FCM (hvis han ikke faar kort og ryger i karantaene som Toyota evt. goer erfter sit kort)
Gør ikke så meget, hvis han ryger i karantæne mod Ikast.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Med Jørgensen tilbage er risikoen endnu større for en røvpulning af os i Parken i finalen. Pis.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Njaaa jeg frygter stadig Ove Pedersen bussen i Slagelse - det kan blive svært at få mere end et point.Køllen I Møllen skrev:Hvis FCM vinder i Brøndby idag tror jeg de bliver mestre. Så kan de gå på vandet. Hvis de ikke vinder bliver det os. Så enkelt tror jeg sgu ærlig talt det er.
AaB - BIF 13/4 2014
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg kan acceptere den vildeste caffe latte tarmskylning i parken, hvis det betyder FCK vinder over FCM!Oldager skrev:Med Jørgensen tilbage er risikoen endnu større for en røvpulning af os i Parken i finalen. Pis.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
For satan FCM redder på stegen
AaB - BIF 13/4 2014
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
1-0 BIF. Jatak.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Jaaaaaaaa
AaB - BIF 13/4 2014
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Nunez! Din dejlige mand fra Paraguay!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"