AllanPedersen skrev:Gaarde hvad er din pointe?
At vi ikke må kommenterer på de spillede af helvede til?
lavede person fejl efter person fejl.
men tilgengæld så skal vi satme fejre og rose dem når de vinder .. så skal der festes.
Ikke alt kritik er negativt, spillerne har brug for at vide det der bare ikke var godt nok..
det var pisse ringe for at sige det lige ud.. de må oppe sig.. kæmpe noget mere.
Og det skal der fandme da også være plads til at kunne sige.
Vores største problem lige nu synse jeg faktisk er at Thomsen er ude, fordi vi har intet kreativt på banen.
Lukas Spalvis, AK og Helenius kom ikke frem til noget, men det var ikke kun deres egen skyld.
De fik intet i fødderne.. alt røg ud på fløjen og så losset ind over.
Med Kusk solgt og Thomsen ude har vi pludselig ingen til at bryde igennem på midten
Du er nok en af de mest negative mennesker jeg "kender"
Fuck du må have et trist liv, hvis du ser så sort på alle ting i livet som du gør på AaB! (Det gør du forhåbentlig ikke) ?
Du må gøre PRÆCIS som det passer dig. Liiiige præcis, hvad det passer dig!
Det skal jeg ikke bestemme noget som helst omkring.'
Så har du lyst til at komme med dommedags profetier herinde på baggrund af en kamp.
Så fortsæt du bare.. Jeg vil så fortsætte med at more mig over, hvordan man kan være så negativ!
Og til sidst er jeg NÆSTEN sikker på at spillerne godt ved,at det ikke var godt nok.
Jeg er faktisk også sikker på at Kent nok skal fortælle dem det.
OG jeg tror også godt de ved, at vi fans synes det var for dårligt.
Du har behov for at svine og se negativt på tingene. Fair nok.
Jeg har behov for at trække de positive ting frem (At vi får 1 point i så ringe en kamp) og så se frem ad. Er det fair nok ?