1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af AllanPedersen » 20. jul 2014, 17:48

Se nu begynder du bare igen at digte hvad vi skriver:
Så har du lyst til at komme med dommedags profetier herinde på baggrund af en kamp.
Hvorfor forholder du dig ikke til det der bliver sagt?
Hvem kommer med dommedags profetier?
Du har behov for at svine og se negativt på tingene. Fair nok.
Den eneste der sviner nogen til i den her tråd.. er dig..
Du er nok en af de mest negative mennesker jeg "kender"
Fuck du må have et trist liv
Det er sådan noget 12 årigt noget at pludselig ville blive personlig i en debat.
Og vil tale om 'mit liv' .. jeg taler da ikke om dig?

Måske du lige skal trække vejret og læse dine posts igen
For du flipper totalt ud og anklager alle folk får at skrive AaB rykker ned og Helenius bliver en fiasko
Og det er der ingen som snakker om.
Jeg har behov for at trække de positive ting frem (At vi får 1 point i så ringe en kamp) og så se frem ad. Er det fair nok ?
Det er helt fair at du har behov for at være positiv.
Men det er lidt dobbeltmoralsk at du så ikke mener andres holdninger er fair.

Det er dig der angriber alle herinde som ytrer noget negativt.
Ikke omvendt. Kig lige tilbage i tråden.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 20. jul 2014, 18:03

MHJ skrev:
Hovedet skrev:Det bliver værre endnu. Vi kan konstatere, at AaB nu ligger under Hobro ...
Jep, jeg tror allerede nu vi kan konstatere at stillingen efter 33 runder kommer til at se sådan her ud:

Billede

Egentlig helt ok med en tredjeplads, og vildt at Hobro kommer i europa i deres første superligasæson!
Det værste er, at Hobro vil have væsentlig større chance for at nå cl end FCN.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 20. jul 2014, 18:12

AllanPedersen skrev:Se nu begynder du bare igen at digte hvad vi skriver:
Så har du lyst til at komme med dommedags profetier herinde på baggrund af en kamp.
Hvorfor forholder du dig ikke til det der bliver sagt?
Hvem kommer med dommedags profetier?
Du har behov for at svine og se negativt på tingene. Fair nok.
Den eneste der sviner nogen til i den her tråd.. er dig..
Du er nok en af de mest negative mennesker jeg "kender"
Fuck du må have et trist liv
Det er sådan noget 12 årigt noget at pludselig ville blive personlig i en debat.
Og vil tale om 'mit liv' .. jeg taler da ikke om dig?

Måske du lige skal trække vejret og læse dine posts igen
For du flipper totalt ud og anklager alle folk får at skrive AaB rykker ned og Helenius bliver en fiasko
Og det er der ingen som snakker om.
Jeg har behov for at trække de positive ting frem (At vi får 1 point i så ringe en kamp) og så se frem ad. Er det fair nok ?
Det er helt fair at du har behov for at være positiv.
Men det er lidt dobbeltmoralsk at du så ikke mener andres holdninger er fair.

Det er dig der angriber alle herinde som ytrer noget negativt.
Ikke omvendt. Kig lige tilbage i tråden.
Stop nu Allan.
Jeg magter ikke denne debat med dig.
Sig til dig selv at du vandt denne debat og lad den så ligge.

Vi to er grundlæggende VIDT forskellige og lad os slutte den der.
Jeg magter ærlig talt ikke at skal forholde mig til det!

Så lad nu være med at lave et citat af det her med 20 spørgsmål.
Den bliver ikke besvaret, så spar tiden!

Sæt dig ud i solen med en kold øl. SMIL og Tænk på vi tog røven på alle i sidste sæson og to begge pokaler.
Tænk på at vi går en FANTASTISK tid i møde!
Vi har et KANON spændende hold (Sur røv vi er ramt af skader, men det sker jo desværre)
Tænk på at vi MÅSKE får yderligere tilgang i form af Jönsson!
Tænk på at vi står overfor en aktie udvidelse.
Tænk på at vi for første gang i jeg ved ikke hvor lang tid, kommer ud med plus på bundlinjen i år!!
Tænk på at vi står overfor nogle sindssyg fede og vigtige kampe i Europa!

Så behøver det ikke være så pisse surt med kun 1 point i går ;)

Det vil jeg ihvertfald sætte mig ud og gøre :thumbsup:

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 20. jul 2014, 18:22

haha ja ok, forhold dig slet ikke til noget der bliver skrevet.
Snak du i stedet om solen og Jønsson, aktieudvidelse og alt muligt andet der INTET har med kampen i går at gøre.

men bliver du alligevel interesseret i hvad oplevelse du giver herinde så lad mig give en prøvesmag: :D
jeg bytter lige om på rollerne
Tænk på at vi står overfor nogle sindssyg fede og vigtige kampe i Europa!
Hvorfor siger du de er vigtige!?!?!
Siger du superligaen er ligegyldig!? HVA!?
ÅH JA VI RYKKER JO NED IKKE!?!? DET ER HVAD DU SIGER!!
VI ENDER i 1 Division.. så går vi vel også FALLIT!?!?!
GÅR VI FALLIT HVA!??.. FLOT at komme her og skrive vi går fallit

VI er totalt uenige os 2.. grundlæggende
Du tror vi går fallit.. og kan slet ikke være posivit om NOGET som helst!.

Synes du overreagerer en smule :)

:thumbsup: :cool:

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Foran fjerneren

Indlæg af AaB1978 » 20. jul 2014, 18:44

Nu er der godt nok utroligt dejligt vejr for tiden, så jeg ville egentlig ikke bebrejde administratorerne her på siden, hvis de alle sammen ligger på stranden.

Men jeg håber nu alligevel, at der er mindst en af dem, der følger med i den her tråd og overvejer, om der ikke snart skal skrides ind.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2014, 18:58

Til Provsten

Jeg ser AKJ som dynamisk og levende angriber. Han deltager i spillet, har en rimelig hurtighed og kan sætte en modspiller. De 5 assists viser at han ser andre spillere og forstår at læse og deltage i spillet. Jeg synes han er en rimelig komplet angriber på nærmest alle parametre efter superliga standard.

Jeg er både enig, og uenig. AK er en dygtig angriber, og som type kan jeg godt li ham fordi han kan lidt af det hele, plus han virker rimelig træfsikker. Dog mener jeg ikke at han er nogen kreativ kraft ala Jönsson (hvem er også det), der falder ned i banen og giver det opbyggende spil en ekstra dimension. Han var god sammen med Jönsson netop fordi han gik fint med i spillet, men han starter ikke angrebene, han er "blot" god til at være med til at føre dem frem, og score målene. Det er helt sikkert også en fin ting, men sammen med Spalvis synes jeg ikke det fungerer helt da der mangler noget kreativt og uventet.

Ifht dit link, så er jeg også enig i han er god til at gå med i spillet, og til at gøre angrebene farlige.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 20. jul 2014, 19:06

De fleste er vel enige i at kampen var dybt skuffende, om ikke resultat mæssigt så spillemæssigt, men for at sætte det i relief så har FCK netop spillet 0-0 mod oprykkerne Silkeborg. Her taler vi vel at mærke om Danmarks rigeste klub, som i dette transfer vindue minimum har spenderet 20 millioner kr. alene på transfers. Dertil skal lægges store sign on fees, skyhøje spillerlønninger mv.
Var det ikke for en tvivlsom dommer præstation kunne FCK snildt ha' tabt kampen.

Det var noget lort i går, men næste lørdag venter der en helt anden type kamp som står bedre til os.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 20. jul 2014, 19:09

frederikshavneren skrev:De fleste er vel enige i at kampen var dybt skuffende, om ikke resultat mæssigt så spillemæssigt, men for at sætte det i relief så har FCK netop spillet 0-0 mod oprykkerne Silkeborg. Her taler vi vel at mærke om Danmarks rigeste klub, som i dette transfer vindue minimum har spenderet 20 millioner kr. alene på transfers. Dertil skal lægges store sign on fees, skyhøje spillerlønninger mv.
Var det ikke for en tvivlsom dommer præstation kunne FCK snildt ha' tabt kampen.

Det var noget lort i går, men næste lørdag venter der en helt anden type kamp som står bedre til os.
Er nu ikke videre overrasket over FCK smider point, og synes egentlig ikke det kan sættes i relief ift. kampen i går. FCK har jo nærmest købt et helt nyt hold, og det ville være utroligt at hvis det bare spillede fra dag 1.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2014, 19:14

jonas386 skrev:Til Provsten

Jeg ser AKJ som dynamisk og levende angriber. Han deltager i spillet, har en rimelig hurtighed og kan sætte en modspiller. De 5 assists viser at han ser andre spillere og forstår at læse og deltage i spillet. Jeg synes han er en rimelig komplet angriber på nærmest alle parametre efter superliga standard.

Jeg er både enig, og uenig. AK er en dygtig angriber, og som type kan jeg godt li ham fordi han kan lidt af det hele, plus han virker rimelig træfsikker. Dog mener jeg ikke at han er nogen kreativ kraft ala Jönsson (hvem er også det), der falder ned i banen og giver det opbyggende spil en ekstra dimension. Han var god sammen med Jönsson netop fordi han gik fint med i spillet, men han starter ikke angrebene, han er "blot" god til at være med til at føre dem frem, og score målene. Det er helt sikkert også en fin ting, men sammen med Spalvis synes jeg ikke det fungerer helt da der mangler noget kreativt og uventet.

Ifht dit link, så er jeg også enig i han er god til at gå med i spillet, og til at gøre angrebene farlige.
Kan du evt. nævne spillere udover Jönsson du mener passer ved siden af Spalvis? For jeg har godt nok sjældent hørt om deciderede angribere der skal være første mand i angrebsopbygningen i en 4-4-2. Det lyder nærmere som om du helt vil skifte system (hvilket - Morten Olsen - også er helt ok hvis man ikke har spillerne til favorittaktikken). Og jeg kan ikke helt genkende den med at Jönsson går mere ned og starter angrebene end AK. Begge var afhængige af en Thomsen eller Kusk aflevering med modstanderen i ubalance, hvor de så havde sidste eller andensidste fod på målet.

For mig at se, handler det udelukkende om at have tilstrækkeligt med bevægelige spillere til det system vi pt. spiller. Og om de så starter på angrebspladsen, eller på midtbanen, er sådan set ligegyldigt. Der skal dog være tilstrækkelig bevægelse, dybdeløb, og fart, for at retfærdiggøre at bruge mere stationære spillere som f.eks. Spalvis. Ellers bliver det hele forudsigeligt, og stift. Og et hold med Thomsen, AK, Risgård og en hurtig gut på højrefløjen, er i mine øjne perfekt for en mere stationær spiller som Spalvis og tildels Helenius.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2014, 19:22

MHJ skrev:

Kan du evt. nævne spillere udover Jönsson du mener passer ved siden af Spalvis? For jeg har godt nok sjældent hørt om deciderede angribere der skal være første mand i angrebsopbygningen i en 4-4-2. Det lyder nærmere som om du helt vil skifte system (hvilket - Morten Olsen - også er helt ok hvis man ikke har spillerne til favorittaktikken). Og jeg kan ikke helt genkende den med at Jönsson går mere ned og starter angrebene end AK. Begge var afhængige af en Thomsen eller Kusk aflevering med modstanderen i ubalance, hvor de så havde sidste eller andensidste fod på målet.

For mig at se, handler det udelukkende om at have tilstrækkeligt med bevægelige spillere til det system vi pt. spiller. Og om de så starter på angrebspladsen, eller på midtbanen, er sådan set ligegyldigt. Der skal dog være tilstrækkelig bevægelse, dybdeløb, og fart, for at retfærdiggøre at bruge mere stationære spillere. Ellers bliver det hele forudsigeligt, og stift. Og et hold med Thomsen, AK, Risgård og en hurtig gut på højrefløjen, er i mine øjne perfekt for en mere stationær spiller som Spalvis og tildels Helenius.
Helenius er et bud, hvis vi kigger i truppen. Men ingen siger at Spalvis skal være den der starter, det kan lige så godt være AK. Det handler ikke om at skifte system, for det virker til Kent i højere grad vil spille 4-4-1-1 med en angriber der nærmere er offensiv midtbane end decideret angriber. 10'er positionen er det vel nærmest. En rolle både Helenius og Jönsson (eller Lucas Andersen for den sags skyld) spiller. Selvom Helenius scorer mange mål trækker han stadig ned i banen, og vil gerne have bolden. Spalvis og AK er mere, som jeg ser det, 9'ere.
Talkombinationer er ikke det essentielle her, men hvordan vi vil og kan spille. Min pointe er ikke at AK og Spalvis er dårlige spillere, for det mener jeg bestemt ikke de er, jeg mener bare ikke de som angrebspar fungerer specielt godt sammen hvilket vi nu har set et par gange.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 20. jul 2014, 19:24

jonas386 skrev:Min pointe er ikke at AK og Spalvis er dårlige spillere, for det mener jeg bestemt ikke de er, jeg mener bare ikke de som angrebspar fungerer specielt godt sammen hvilket vi nu har set et par gange.
Hvilke gange udover vores lidt triste debutkamp?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 20. jul 2014, 19:57

MHJ skrev:
Hovedet skrev:Det bliver værre endnu. Vi kan konstatere, at AaB nu ligger under Hobro ...
Jep, jeg tror allerede nu vi kan konstatere at stillingen efter 33 runder kommer til at se sådan her ud:

Billede

Egentlig helt ok med en tredjeplads, og vildt at Hobro kommer i europa i deres første superligasæson!
Enig. Den stilling kan jeg faktisk godt leve med, selv om det ærgrer mig, at Hobro misser guldet på målscoren. Men bronze til AaB, kvalifikation til Champions League og en ny pokalsejr. Er det så ikke helt ok :-)

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 20. jul 2014, 20:05

Synes det er helt fair, at man diskutere hvordan angrebssituationen og ligeledes skal se ud og hvad der er rigtigt og forkert. Men i den her tråd, er der flere, der har behov for at udtrykke sig med den typiske nordjyske stil og skrive om spillere, der ikke er gode nok og så videre.

Vi kan ikke bruge ret meget fra den kamp mod Sønderjyske til noget som helst, andet end at den sædvanlige vilje til at løbe for hinanden var der. Vi ved jo alle hvad spillerne kan og det viste de os sidste sæson. Wichmann har stået for skud herinde meget og vi husker vel alle hans kamp i Farum da det hele spidsede til. Det spil vi har spillet i træningskampene, så man jo INTET af i går, og det beviser jo et eller andet sted også, at spillerne bare slet ikke var der. Så kan vi diskutere om det så er godt nok, men fred være med det. Vi skal nok komme videre og på Lørdag kommer der en kamp, hvor modstanderen står væsentlig bedre til os, og en uges træning, hvor Kent kan få korrigeret ind. Blandt andet Enevoldsen, skal lige finde sig til rette på kanten i det her system.

Jeg syntes det kæmpe optur, at vi går ind til den her sæson med trænerstaben intakt og spillesystemet på plads. Alle kender deres plads. Sidst vi blev mestre, var det sq noget værre rod for at sige det ligeud. Ja vi kom i CL, men ligaen sejlede vi i, for det kunne den kære Bruce ikke sætte sig op til.

Ro på drenge, spillet kommer :-) positiv indstilling

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 20. jul 2014, 20:06

jonas386 skrev:
MHJ skrev:

For mig at se, handler det udelukkende om at have tilstrækkeligt med bevægelige spillere til det system vi pt. spiller. Og om de så starter på angrebspladsen, eller på midtbanen, er sådan set ligegyldigt. Der skal dog være tilstrækkelig bevægelse, dybdeløb, og fart, for at retfærdiggøre at bruge mere stationære spillere. Ellers bliver det hele forudsigeligt, og stift. Og et hold med Thomsen, AK, Risgård og en hurtig gut på højrefløjen, er i mine øjne perfekt for en mere stationær spiller som Spalvis og tildels Helenius.
Helenius er et bud, hvis vi kigger i truppen. Men ingen siger at Spalvis skal være den der starter, det kan lige så godt være AK. Det handler ikke om at skifte system, for det virker til Kent i højere grad vil spille 4-4-1-1 med en angriber der nærmere er offensiv midtbane end decideret angriber. 10'er positionen er det vel nærmest. En rolle både Helenius og Jönsson (eller Lucas Andersen for den sags skyld) spiller. Selvom Helenius scorer mange mål trækker han stadig ned i banen, og vil gerne have bolden. Spalvis og AK er mere, som jeg ser det, 9'ere.
Talkombinationer er ikke det essentielle her, men hvordan vi vil og kan spille. Min pointe er ikke at AK og Spalvis er dårlige spillere, for det mener jeg bestemt ikke de er, jeg mener bare ikke de som angrebspar fungerer specielt godt sammen hvilket vi nu har set et par gange.
O.k. tak for din uddybning. Jeg er uenig i at Helenius skulle være at foretrække fremfor AK i forhold til kompetencer i spilopbygningen, da de i type i mine øjne er meget ens, så det er nok der den grundlæggende uenighed ligger. Og jeg kan dermed heller ikke forstå hvordan sidste kamp skulle vise at AK/Spal makkerparet ikke fungerede.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 20. jul 2014, 20:07

Ja kampen igår var sq ikke noget at skrive hjem om, men jeg hæfter mig ved at vi fik 1 point mere end sidste kamp i Haderslev - alligevel vandt vi the double -. Hvad betyder det så, at vi nu har hentet 1 point mere? du gættede rigtigt -THE TREBLE kommer hjem ! :aabfan: (ps. jeg kan godt leve med Europa league trofæet)
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 20. jul 2014, 20:31

AaB 85 95 99 08 skrev:
limey skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Er det nu virkelig den nye virkelighed?
Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).

Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.

Hvis du er seriøs, ærlig og du tør, så vil jeg godt sætte en 500-mand på, at han scorer mere end 5 mål?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Indlæg af Mogens » 20. jul 2014, 20:41

Frygah skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
limey skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Er det nu virkelig den nye virkelighed?
Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).

Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.
Det er ikke så meget at vende et blindt øje til kritik. Jeg så eksempelvis en første halvleg mod Ajax der var enormt opløftende, og det uden Kusk, Würtz, Thomsen eller Thrane, hvilket jeg synes bør være en af det billede vi har af holdet. Det jeg er så meget imod, er at vi på baggrund af 1 kamp kommer ud i dommedagsprofetier, beslutter at spiller x er lort for evigt, eller at vi er nedrykningsaspiranter. Lad os nu slå lidt koldt vand i blodet, og så huske på vi havde lignende kampe sidste sæson, både med eller uden Kusk. Faktisk blev vi mestre i Slagelse efter en elendig præstation, hvor vi heller ikke havde meget mere end et halvforkølet skud på mål. Så det er altså ikke noget helt nyt at vi har den slags kampe, mod ekstremt defensive hold.

Jeg kunne bare godt tænke os at man kollektivt her på Debatsiden kunne blive enige om ikke at gå fuldstændig amok, positivt eller negativt, på baggrund af en enkelt kamp.
Fodbold er langt hen ad vejen følelser og øjebliksbilleder, hvorfor jeg finder det helt ok at give sin mening til kende. Og jeg synes eddermame, at kampen i går var pivringe. Det afholder mig nu ikke fra at være forholdsvis positiv omkring sæsonen, hvor jeg stadig tror/håber, at vi spiller med om medaljer. Jeg håber dog, at Kent vælger en decideret kantspiller til den plads i stedet for en, som man stort set på forhånd ved ikke magter opgaven - ingen navne nævnt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

AllanPedersen
Allstar
Allstar

Indlæg af AllanPedersen » 20. jul 2014, 20:50

Absolut ikke for at være negativ.

Men jeg sidder og ser FCM kampen lige nu..
Vi skal ikke bare 1 eller 2 trin op i gear for at slå dem næste runde..
Vi skal vidst have nogen smidt i trylledriks gryden

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 20. jul 2014, 20:52

AllanPedersen skrev:Absolut ikke for at være negativ.

Enig. Men det gør drengene også. :aabfan:

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Kristian » 20. jul 2014, 20:56

AllanPedersen skrev:Absolut ikke for at være negativ.

Mon ikke også de viser niveuaet fra nogle af træningskampene:-) Kommer helt ad sig selv på hjemmebane mod FCM

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Besvar