4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Kristian » 12. aug 2014, 16:14

Amatøragtigt hvis ikke man finder en løsning inden tirsdag. Ville jo være absurd at sende u-19 spillere i cl kval. Enig med dig, så må der laves en aktion. Spillerforeningen ender med at banke DK fodbold tilbage.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. aug 2014, 16:30

Hvis AaB skulle stille med u19-hold, så er der et stensikkert hattrick i vente fra Sebastian Grønning Andersen i en medrivende 5-2 sejr.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

12mand
Allstar
Allstar
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Indlæg af 12mand » 12. aug 2014, 16:41

Super Hansen skrev:
jensemand57 skrev:
12mand skrev:ellers må debatsiden sgu stille sig klar til kamp hvis det ender der.
jeg er i pisse dårlig form, men skal nok stå for buret eller tacklinger.

på den lidt mere seriøse side: hvis der ikke er andre spillere der kan spille, må AaB i princippet så godt bruge 11 spillere fra debatside.dk når der ikke er nogen der er registreret som spillere ved AaB?!
umiddelbart tænker jeg jo at det er deres klub, og "deres" regler?!
Jeg kan "stå" en god midtbane. :aabfan:

Puha.... http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ke ... -paa-apoel" onclick="window.open(this.href);return false;
jeg frygter det værste.
men man skal jo heller ikke være i tvivl om at kent, gaarde, og resten af AaB er ude og udtale det her, for at lægge ekstra pres på de implicerede.
lynge er gud!

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 12. aug 2014, 17:16

Uanset hvilke argumenter spillerforeningen måtte have, er det dybt dybt usympatisk at man vælger at tage de klubber der skal spille europæiske bold som gidsler, fremfor at udskyde forhandlingerne til disse kampe er spillet, som div foreningen har foreslået.

Jeg håber vi har spillere i vores klub hvis loyalitet ligger mere hos AaB end Øland, desværre frygter jeg, at de lytter lidt for meget til Patrick og Augo.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 12. aug 2014, 17:20

Jeg afventer spillere i truppen som ønsker at få Evig legende-status, ved at træde frem og sige at DF og SF kan stikke deres fagforeningsvrøvl skråt op i røven og erklære sig klar til at spille på onsdag konflikt eller ej.
Om ikke andet så for vi fans skyld.
Intet over klubben og vi som støtter den med hver en fiber i kroppen.

Legender skabes nu.
Over til spillerne.
Bienvenu Bassogog!

Brent
Allstar
Allstar

Indlæg af Brent » 12. aug 2014, 17:23

astonvilla skrev:Jeg afventer spillere i truppen som ønsker at få Evig legende-status, ved at træde frem og sige at DF og SF kan stikke deres fagforeningsvrøvl skråt op i røven og erklære sig klar til at spille på onsdag konflikt eller ej.

Legender skabes nu.
Over til spillerne.
Smukt :thumbsup:
AaB - the Nordic gateway to Europe

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 12. aug 2014, 17:26

astonvilla skrev:Jeg afventer spillere i truppen som ønsker at få Evig legende-status, ved at træde frem og sige at DF og SF kan stikke deres fagforeningsvrøvl skråt op i røven og erklære sig klar til at spille på onsdag konflikt eller ej.

Legender skabes nu.
Over til spillerne.
Jeg brød mig ikke om ham som spiller, men i denne situation er jeg ganske enig med Per Nielsen http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/br ... illerne-op" onclick="window.open(this.href);return false;

Anyway så er katastrofen endnu ikke en realitet, og hvem ved om ikke skrækscenariet undgås. De langvarige forhandlinger som endnu pågår viser at der stadigvæk er håb om en løsning som begge parter kan acceptere.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 12. aug 2014, 17:34

Legender skabes nu.
Over til spillerne.
Det er jo sympatisk nok, men jeg er ikke sikker på det er befordrende for et AaB-hold et eller andet tidspunkt efter den her konflikt. Det berømte AaB-sammenhold kommer jo nok til at stå sin prøve. Skal vi ikke bare håbe på at der kommer en afklaring inden det bliver aktuelt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Kristian » 12. aug 2014, 17:36

Pastorius skrev:

Legender skabes nu.
Over til spillerne.
Det er jo sympatisk nok, men jeg er ikke sikker på det er befordrende for et AaB-hold et eller andet tidspunkt efter den her konflikt. Det berømte AaB-sammenhold kommer jo nok til at stå sin prøve. Skal vi ikke bare håbe på at der kommer en afklaring inden det bliver aktuelt.
Derfor alt det her er så unødvendigt for dansk fodbold. Vi får en masse klubber som bliver splittet i omklædningsrummet hvis ikke de snart finder den løsning.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 12. aug 2014, 17:44

Jeg bryder mig egentlig ikke om skruebrækkere, men der er et meget stort MEN. FCK har åbenbart en stor del af deres spillere som ikke er med i Spillerforeningen, derfor vil de formentlig kunne stille et slagkraftighed hold uanset konflikten. I AaB er de til gengæld næsten alle sammen med. Nu risikerer vi så en situation, hvor skruebrækkerne i FCK kan redde deres klub igennem en svær prøve, mens de solidariske spillere i AaB for det første mister en masse penge i bonus, og samtidig må se deres klub miste en gylden mulighed for fremtidig økonomisk stabilitet. Så kan Spillerforeningen jo spørge sig selv om der virkelig er fornuft i at straffe AaB fordi hovedparten af deres spillere er organiserede..... Det virker ikke logisk for mig.

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 12. aug 2014, 17:57

Klaus skrev:Jeg bryder mig egentlig ikke om skruebrækkere, men der er et meget stort MEN. FCK har åbenbart en stor del af deres spillere som ikke er med i Spillerforeningen, derfor vil de formentlig kunne stille et slagkraftighed hold uanset konflikten. I AaB er de til gengæld næsten alle sammen med. Nu risikerer vi så en situation, hvor skruebrækkerne i FCK kan redde deres klub igennem en svær prøve, mens de solidariske spillere i AaB for det første mister en masse penge i bonus, og samtidig må se deres klub miste en gylden mulighed for fremtidig økonomisk stabilitet. Så kan Spillerforeningen jo spørge sig selv om der virkelig er fornuft i at straffe AaB fordi hovedparten af deres spillere er organiserede..... Det virker ikke logisk for mig.
Usikkerheden risikerer allerede nu at koste klubben penge. Den nuværende situation er ikke befordrende for aktieemissionen som løber til og med fredag d. 15. august, og af oplagte årsager er billetsalget til hjemmekampen mod A. Nicosia endnu ikke sat i gang. Det bliver noget rod angående billetsalget hvis der ikke snart kommer en afklaring (8 dage til kampen - sæsonkortholderne har forkøbsret).

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Re: Sv: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Klaus » 12. aug 2014, 21:24

Kristian skrev: Tvivler på folk overhovedet gider møde op på stadion hvis vi stiller med amatøre. Ville godt nok være en ligegyldig kamp at give penge for at se så.

Sidste gang det her var ved at ske, solgte man læssevis af billetter til en ikke særlig attraktiv kamp mod et eller andet Østeuropæisk hold - husker ikke hvilket. Men dengang ville man blandt andet tage pensionerede spillere som Boye og Thorst med, som på det tidspunkt hyggede sig med lidt seriefodbold. Jeg tror ikke, jeg var den eneste, der blev en lille smule skuffet da konflikten blev afblæst og det normale hold kom til at spille. Jeg husker også, at David Nielsen og Jimmy meldte sig klar til kamp uanset hvad.... Så jo, billetterne skal nok blive solgt - håber jeg :thumbsup:

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Wokee » 12. aug 2014, 21:24

frederikshavneren skrev:
Klaus skrev:Jeg bryder mig egentlig ikke om skruebrækkere, men der er et meget stort MEN. FCK har åbenbart en stor del af deres spillere som ikke er med i Spillerforeningen, derfor vil de formentlig kunne stille et slagkraftighed hold uanset konflikten. I AaB er de til gengæld næsten alle sammen med. Nu risikerer vi så en situation, hvor skruebrækkerne i FCK kan redde deres klub igennem en svær prøve, mens de solidariske spillere i AaB for det første mister en masse penge i bonus, og samtidig må se deres klub miste en gylden mulighed for fremtidig økonomisk stabilitet. Så kan Spillerforeningen jo spørge sig selv om der virkelig er fornuft i at straffe AaB fordi hovedparten af deres spillere er organiserede..... Det virker ikke logisk for mig.
Usikkerheden risikerer allerede nu at koste klubben penge. Den nuværende situation er ikke befordrende for aktieemissionen som løber til og med fredag d. 15. august, og af oplagte årsager er billetsalget til hjemmekampen mod A. Nicosia endnu ikke sat i gang. Det bliver noget rod angående billetsalget hvis der ikke snart kommer en afklaring (8 dage til kampen - sæsonkortholderne har forkøbsret).
Og måske værre endnu: Det skader den mentale forberedelse til kampen. Både uvisheden omkring hvorvidt de skal i kamp men også energien som spillerne bruger på konflikten.

Det er folk med små tissemænd, som tager dansk klubfodbold til gidsel på denne måde; lige inden CL og dens millioner af kroner. Føj! Jeg håber de skruebrækker konflikten, selvom det ikke lyder som det mest realistiske scenarie.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. aug 2014, 21:27

Så er der nyt om billetsalg..

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... el-fc.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar

Indlæg af frederikshavneren » 12. aug 2014, 21:46

MrBangDK skrev:Så er der nyt om billetsalg..

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... el-fc.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Billetprisen er som til alm. Superliga kampe. Jeg vil gætte på at det er den nuværende usikkerhed som har haft betydning for billetprisen. Var den meget vigtige kamp afviklet under normale omstændigheder havde prisen sikkert været højere.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. aug 2014, 21:48

frederikshavneren skrev:

Billetprisen er som til alm. Superliga kampe. Jeg vil gætte på at det er den nuværende usikkerhed som har haft betydning for billetprisen. Var den meget vigtige kamp afviklet under normale omstændigheder havde prisen sikkert været højere.
Det tror jeg bestemt ikke. De vil nok bare gerne sikre sig at opbakningen bliver optimal.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Indlæg af MrBangDK » 12. aug 2014, 21:52

frederikshavneren skrev:

Nej, selvfølgelig ikke... Alt går altså ikke i stå pga. en potentiel strejke.
Ska' vi hak'?

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 12. aug 2014, 21:52

Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:

Det tror jeg bestemt ikke. De vil nok bare gerne sikrer sig at opbakningen bliver optimal.
Det er dog bedre at se på de billige billetpriser i en negativ kontekst, hvor prisen GIVETVIS ville have været højere, hvis der ikke var overenskomstproblematikken. Man skulle jo nødig se det som et positivt initiativ fra klubben, for så går man jo out of character.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 12. aug 2014, 22:09

Frygah skrev:
Køllen I Møllen skrev:
frederikshavneren skrev:

Det tror jeg bestemt ikke. De vil nok bare gerne sikrer sig at opbakningen bliver optimal.
Det er dog bedre at se på de billige billetpriser i en negativ kontekst, hvor prisen GIVETVIS ville have været højere, hvis der ikke var overenskomstproblematikken. Man skulle jo nødig se det som et positivt initiativ fra klubben, for så går man jo out of character.
Jeg tror personligt ikke, at det har et hammerslag at gøre med de overenskomstforhandlinger; snarere er det læren af det skuffende tilskuertal (vistnok omkring 7000) mod Kaunas tilbage i 2008, da AaB sidst spillede play off til Champions League. AaB har i den grad forsøgt at gøre sig mere lækker for det nordjyske publikum siden Allan Gaardes tiltræden.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 13. aug 2014, 13:30

Så er min billet købt og printet.

Håber man får et que-card til kampen, så man véd hvad man skal råbe under "jeg siger fornavnet - I siger efternavnet" sceancen.
Bienvenu Bassogog!

Besvar