CL triumf. The Treble. Hvad er det du ikke forstår?Brent skrev:gravballe skrev:jeg tror vi ryger ud.. men jeg håber godt nok du har ret... de penge vil kunne give klubben den ro den skal bruge de næste mange mange år... for at få bygget det hele op.jonas386 skrev:Nu kan jeg ikke huske hvornår Dalle kom ind i kampen, men jeg husker da, frit fra hukommelsen, 2-3 aktioner der kunne have givet mål som han var med i. Bl.a. et fremragende langskud, og et godt løb mod baglinien. Jeg håber han kommer ind den sidste halve time, og kan være med til at lægge noget ekstra tryk på sidst i kampen.Yankee skrev:Og i kampen i onsdags så vi netop hvilket voldsomt våben, Dalle kan være. Hans tilstedeværelse er enorm og med sin speed og fysiske styrke er han altid giftig som joker i kampens slutfase. Det er netop sådan jeg håber vi vil bruge ham de næste par uger. Også i Superligaen vil det potentielt være rigtig mange point værd.
Jeg er stadig optimist, og tror på vi kommer til at høre ChL hymnen 3 gange mere henover efteråret.
Bygget det hele op??? Vi har lige vundet hele lortet, hvad mener du der skal bygges op?
Tror bare der menes, at vi skal konsolidere vores position og lidt CL-penge ville da ikke skade, ift. at kunne investere det fornødne i vores talentstrategi og fastholde gode spillere (længere og bedre kontrakter når det er nødvendigt). Videre skabe et grundlag for, at vi budgetmæssigt kan holde os i den bedre halvdel af ligaen i mange år. Vi skal holde konceptet, for du har ret i at vi vandt hele lortet sidste år. Det skulle vi gerne have mulighed for at gøre igen, indenfor en overskuelig fremtid
/Søgaard