4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af NIN » 26. aug 2014, 22:21

Og Maribo fører 1-0 over Celtic.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 26. aug 2014, 22:22

Hvad kunne man forvente. Man kan havde chancen i Aalborg for at få et bedre resultat men man opgiver at gå efter målet. Vi udvider jo bare samme middelmådighed som i den første kamp. Men burde forvente at spillerne bare kæmpede lidt for det. Pinligt..

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 26. aug 2014, 22:23

Pinlig indsats.
De var ikke klar og gameplan var forkert.
Forudsigeligt vi tabte, men træls vi skulle være til grin.
Bienvenu Bassogog!

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 26. aug 2014, 22:23

Pinligt og pisse flovt..... Thelander og KEP har vel ikke spillet så dårlig en kamp nogensinde.. AK er en skygge af sig selv - ja man kunne blive ved.

Lindholm
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af Lindholm » 26. aug 2014, 22:24

Hvorfor kan man ikke skrive indlæg på dette forpulede lort!

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 26. aug 2014, 22:24

Henriksen skrev:
Elscorpio skrev:Vi fortjener ikke at komme i CL hvis vi spiller på det her niveau.

Apoel er et klart bedre og mere rutineret hold over de her 2 kampe uanset hvordan man vender og drejer det.

Skaderne og formen hos nogle spillere har desværre vist sig her i starten af denne sæson med meget svingende resultater.
Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.
Enig det virker faktisk som om de har hørt for meget på eksperterne og folk herinde og har undervurderet apoel.
Hvilket er helt sort da de er mindst en klasse over os
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 26. aug 2014, 22:25

Måske nok for sent. Men hvorfor ikke genpres mod målmanden?

Lindholm
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Peter Rasmussen

Indlæg af Lindholm » 26. aug 2014, 22:25

Tror lige, jeg blev præget af stemningen.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Indlæg af Kristian » 26. aug 2014, 22:26

Tror vist bare vi kan konstatere at spillerne ikke var klar til den scene her. Bare ik godt nok. 1 god halvleg i Aalborg er ikke nok på dette niveau. Vi må videre. Men godt nok alarmerende hvordan vores organisation er faldet fra hinanden.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. aug 2014, 22:27

Henriksen skrev: Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.
Jeg er nødt til at give dig ret. Pilen peger faktisk på træneren, og den peger ud over denne skamplet af en "kamp". Holdet har kun mistet 1 profil - omend den allerstørste - og burde komme ind i den nye sæson med tonsvis af selvtillid og struktur. Det har vi ikke set noget af. Vi har pt et hold, som kun magter at spille godt i glimt i 1. halvlege, hvor (og det er RIGTIG alarmerende, synes jeg!) de bærende kræfter IKKE leverer varen, og hvor fokus tydeligvis er skiftet fra offensiv frihed til defensiv disciplin.

Gaarde bør tage foden fra speederen mht. at forlænge med Kent. Ja, jeg er ganske seriøs. Han - og holdet - har nu en opgave med at demonstrere, at man kan samle op på den dårlige start i ligaen og denne MONSTER-fadæse, og skabe resultater og seværdig fodbold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Jimo
2. div
2. div
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jimo » 26. aug 2014, 22:28

Mon ikke spillerne og træner teamet efter kampen IGEN siger at vi var det bedste hold og spillede flot fodbold?? :thumbsup:

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 26. aug 2014, 22:28

Den bliver hård at samle op de her, med henblik på superligaen...

Tror det er godt der snart er landskampe pause. .
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Indlæg af Supersystem » 26. aug 2014, 22:29

Det er super ærgerligt, at vi denne sæson har skiftet spillestil, og nu er begyndt at kaste bolde frem i håb om at ramme en angriber. Modsat sidste sæson, hvor vi spillede bolden rundt.

Selvfølgelig har der ikke været ret mange andre alternativer end Helenius og Ene, men jeg synes SLET ikke Helenius passer ind i forhold til den type fodbold vi prøver at praktisere. Jeg synes han virker semi ligeglad og arrogant i sin fremtoning på banen.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

jensemand57
Allstar
Allstar

Indlæg af jensemand57 » 26. aug 2014, 22:29

Under skudtræning, skal der læres at skralde igennem i stedet for det tøseskud vi så fra Enevoldsen.

Hinsur
Allstar
Allstar

Indlæg af Hinsur » 26. aug 2014, 22:29

Som vi har spillet i suppen efter pausen, var det her vel at forvente.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 26. aug 2014, 22:30

Henriksen skrev:
Elscorpio skrev:Vi fortjener ikke at komme i CL hvis vi spiller på det her niveau.

Apoel er et klart bedre og mere rutineret hold over de her 2 kampe uanset hvordan man vender og drejer det.

Skaderne og formen hos nogle spillere har desværre vist sig her i starten af denne sæson med meget svingende resultater.
Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.
Synes ikke attityden mangler hos de unge spillere, desværre har sulten for sejr også noget at sige hos de ældre spillere som blev mestre sidste sæson. Så dårligt er Apoel heller ikke når de også kan slå FCK ud.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2014, 22:31

Jeg syntes Per Friman skal lukke roeven lidt og lade vaere med at snakke om at det er fejl der gjorde udslaget. Vi var daarlige, langt daarligere end modstanderen i alle spillets facetter. Jo der var fejl, men det er jo naturligt naar modstanderen staar saa godt mod os, og det er blot et symptom paa at vi bliver sat under pres. Vi mangler utroligt meget offensivt i denne saeson, og saa kommer vores forsvar til at se aandsvagt ud.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 26. aug 2014, 22:31

Hinsur skrev:Som vi har spillet i suppen efter pausen, var det her vel at forvente.
Netop. Dog har AK, som jeg ellers er meget kritisk overfor, været bedre i suppen, end i de to kampe mod APOEL. Det siger så nærmest intet...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af Kristian » 26. aug 2014, 22:32

Funky skrev:
Henriksen skrev: Undskyld mig...formen? Og med al tydelighed også mentaliteten... Den peger på træneren er jeg ked af at sige. Han har med al tydelighed heller ikke magtet denne åbenbart alt for store opgave at sætte sit hold op til en kamp om 150mio mod et cypriotisk so-so hold. Al respekt for alt det KN har udrettet - det her er for amatøragtigt.
Jeg er nødt til at give dig ret. Pilen peger faktisk på træneren, og den peger ud over denne skamplet af en "kamp". Holdet har kun mistet 1 profil - omend den allerstørste - og burde komme ind i den nye sæson med tonsvis af selvtillid og struktur. Det har vi ikke set noget af. Vi har pt et hold, som kun magter at spille godt i glimt i 1. halvlege, hvor (og det er RIGTIG alarmerende, synes jeg!) de bærende kræfter IKKE leverer varen, og hvor fokus tydeligvis er skiftet fra offensiv frihed til defensiv disciplin.

Gaarde bør tage foden fra speederen mht. at forlænge med Kent. Ja, jeg er ganske seriøs. Han - og holdet - har nu en opgave med at demonstrere, at man kan samle op på den dårlige start i ligaen og denne MONSTER-fadæse, og skabe resultater og seværdig fodbold.
Enig, og hvis ikke resultaterne kommer snart, så forsvinder tilskuerne igen igen, mesterskab eller ej.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk

Pippo
Superliga
Superliga
Geografisk sted: København

Indlæg af Pippo » 26. aug 2014, 22:32

Er der nogen, det har fortalt Helenius, at sæsonen er gået i gang?!! Kæft, hvor har han set ugidelig ud længe. Jagter ingen bolde. Kom nu i gang!!!

Besvar