Funky skrev:Kunji skrev:Vi kommer ikke til at skifte taktik på baggrund af en svag start i år. Hele klubben har arbejdet frem imod, at vi skal spille fodbold på præcis den her måde, men fløjspillere, der trækker ind i banen og backs, der skyder frem. Det er ikke Kents valg. Det er et valg, som klubben traf efter kampene mod Villareal. Kent panikker heldigvis ikke ligesom flere af os herinde ville gøre.
Det lyder helt Morten Olsen-dumstædigt, når hverken backs, kanter, eller central midt for den sags skyld, kan håndtere dét spil. Superligaen er altså ikke en træningsturnering, og jeg synes heller ikke det, du siger, rimer særligt godt på Kents højtbesungne evne til at sætte holdet efter spillernes evner.
Ikke desto mindre så var der en kæmpe artikel omkring det for noget tid siden. Man snakkede endda om, at taktikken ikke skulle være afhængig af den siddende træner, og at det er spillere til systemet, som man vil søge at udvikle i klubben. Selvfølgelig vil Kent tilpasse elementer til vores nuværende trup, men jeg tror også, at det er den øvelse, vi har gang i lige nu.
Men jeg ved godt, at der er nogle stykker, der er ved at panikke fuldstændigt. Det må I så selv rode med. Jeg synes heller ikke, vi er gode lige for tiden, men jeg satser på, at vi kan ende efterårssæsonen i top 6, og så ser vi på det igen til foråret. Men når nu der er enkelte, der taler om, at vi er favoritter til nedrykning, så kan jeg godt se, at vi står forskellige steder lige nu.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.