AaB - FC København, lørdag d. 13. september 2014 kl. 20.35
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Re: AaB - FC København, lørdag d. 13. september 2014 kl. 20.
FCK må undvære Tom Høgli, Baskim Kadrii og Steve De Ridder. Desværre er Nicolai Jørgensen med i FCKs trup, men han er formentlig ikke klar til at starte inde.
-
frederikshavneren
- Allstar

Tror ikke på at der bliver udsolgt. Ej heller selv om der kun er plads til ca. 10.500 tilskuere pga. der er monteret stole på alle tribunerne grundet de europæiske kampe.Elscorpio skrev:Nogen chance for der bliver udsolgt inden lørdag, da billetkoderne man får som sæsonkortindehaver ikke gælder til BIF og FCK kampene :-(
-
frederikshavneren
- Allstar

Nordjyskes bud på startopstillingen:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
A. Bruhn - Risgård - Würtz - Thomsen
AK - Helenius
Meget overraskende hvis Bruhn starter inde på bekostning af Børsting, Ene og Wichmann
Larsen
AK - Helenius
Meget overraskende hvis Bruhn starter inde på bekostning af Børsting, Ene og Wichmann
Stop nu med så meget rotation Kent! Børsting har gjort det langt bedre end Bruhn og bør være dit efter en u21 samling uden spilletid.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Man of the match: Bruhn.Hanga skrev:Stop nu med så meget rotation Kent! Børsting har gjort det langt bedre end Bruhn og bør være dit efter en u21 samling uden spilletid.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Sæderne er fjernet til kampen.frederikshavneren skrev:Tror ikke på at der bliver udsolgt. Ej heller selv om der kun er plads til ca. 10.500 tilskuere pga. der er monteret stole på alle tribunerne grundet de europæiske kampe.Elscorpio skrev:Nogen chance for der bliver udsolgt inden lørdag, da billetkoderne man får som sæsonkortindehaver ikke gælder til BIF og FCK kampene :-(
Bienvenu Bassogog!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Såfremt KEP og Bruhn starter må der stilles spørgsmål ved Kents ædruelighed. Lad os nu se.frederikshavneren skrev:Nordjyskes bud på startopstillingen:
Larsen
AK - Helenius
Hvis Dalsgaard eller Gorter får skade. Hvem skal så spille back? Hvorfor er Blåbjerg ikke med??
Bienvenu Bassogog!
Så længe Kent er træner, er KEP første mand på holdkortet! Det kan da ikke blive ved med at komme bag på dig???astonvilla skrev:Såfremt KEP og Bruhn starter må der stilles spørgsmål ved Kents ædruelighed. Lad os nu se.frederikshavneren skrev:Nordjyskes bud på startopstillingen:
Larsen
AK - Helenius
Hvis Dalsgaard eller Gorter får skade. Hvem skal så spille back? Hvorfor er Blåbjerg ikke med??
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg synes, at det er fint at Andreas Bruhn prøves på højrekanten. Børsting har gjort det fint, men har endnu ikke overbevist mig. Meget arbejdsraseri, men mangler mål. Iøvrigt kan det være at samspillet med Dalsgaard er bedre end Børstings samspil med Dalsgaard.
- FlæskeFrank
-
seamann
Bruhn på højrekanten sammen med en rusten Dalsgaard vil give problemer defensivt, specielt sent i kampen når bengtsson moser på. Det burde være en no-go.FlæskeFrank skrev:Jeg synes, at det er fint at Andreas Bruhn prøves på højrekanten. Børsting har gjort det fint, men har endnu ikke overbevist mig. Meget arbejdsraseri, men mangler mål. Iøvrigt kan det være at samspillet med Dalsgaard er bedre end Børstings samspil med Dalsgaard.
Jeg undrer mig godtnok over at Enevoldsen stadig ikke har fundet formen efter skiftet
AaB - the Nordic gateway to Europe
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Håber på en sejr, men frygter et nederlag i aften. AK er den eneste af vores angribere der virker giftig.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Det bliver fedt at se Dalsgaard på højrebacken igen.
- FlæskeFrank
-
frederikshavneren
- Allstar

Det er naturligt at Ene kæmper med formen. Han har allerede spillet langt mere end jeg havde forestillet mig da vi hentede Ene i sommers. Han har så sent som for et par dage siden udtalt at han stadigvæk er et stykke fra topformen.Brent skrev:Jeg undrer mig godtnok over at Enevoldsen stadig ikke har fundet formen efter skiftet
Det har sin naturlige forklaring da han i sidste sæson spillede ca. 90 minutters førsteholdsfodbold, samt var en del skadet. Det tager lang tid når man har været ude så længe som Ene har. Det kræver mere end et par måneders træning og kampe i ny og næ, at indhente et så stort efterslæb.
Mange var begejstret da Ene blev hentet, men som jeg skrev dengang er Ene anno 2014 bestemt ikke på niveau med Ene anno 2007-09. Måske kan han genfinde fordums styrke, men som det også er tilfældet med Helenius og Jönsson bliver det nok først til forårssæsonen, at de genfinder takterne hvis de ellers kan holde sig skadesfri.
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Bliver du aldrig træt af dine "hvad-sagde-jeg-indlæg"? Synes også du mangle at quote dine egne indlæg i dag, så du kan vise at du er enig med dig selv.frederikshavneren skrev:Det er naturligt at Ene kæmper med formen. Han har allerede spillet langt mere end jeg havde forestillet mig da vi hentede Ene i sommers. Han har så sent som for et par dage siden udtalt at han stadigvæk er et stykke fra topformen.Brent skrev:Jeg undrer mig godtnok over at Enevoldsen stadig ikke har fundet formen efter skiftet
Det har sin naturlige forklaring da han i sidste sæson spillede ca. 90 minutters førsteholdsfodbold, samt var en del skadet. Det tager lang tid når man har været ude så længe som Ene har. Det kræver mere end et par måneders træning og kampe i ny og næ, at indhente et så stort efterslæb.
Mange var begejstret da Ene blev hentet, men som jeg skrev dengang er Ene anno 2014 bestemt ikke på niveau med Ene anno 2007-09. Måske kan han genfinde fordums styrke, men som det også er tilfældet med Helenius og Jönsson bliver det nok først til forårssæsonen, at de genfinder takterne hvis de ellers kan holde sig skadesfri.
Btw. så ville det være vildt fedt hvis du i transfertråden kunne nævne de tre spillere af samme kvalitet som Ene, Helenius og Jönsson som var transferfrie og mulige for Gaarde at hente i sommers
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Hvad er egentlig grunden til at kampen spilles 20.35??
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Det er aldrig set før!Simon skrev:Hvad er egentlig grunden til at kampen spilles 20.35??
1 2 3 Jimmy er en mur!
Så bare for at prøve noget nyt, eller hva?white splash skrev:Det er aldrig set før!Simon skrev:Hvad er egentlig grunden til at kampen spilles 20.35??
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Måske mere med henblik på at både AaB og FCK spiller europæisk ca. 20.30, så måske for at lave lidt ekstra lir...Simon skrev:Så bare for at prøve noget nyt, eller hva?white splash skrev:Det er aldrig set før!Simon skrev:Hvad er egentlig grunden til at kampen spilles 20.35??
1 2 3 Jimmy er en mur!
Det er 3+, der har kampen, men da de først skal have fyret 3 engelske kampe af, bliver man nødt til at rykke den, til 18.30-kampen mellem Liverpool og Aston Villa er færdigspillet.Simon skrev:Hvad er egentlig grunden til at kampen spilles 20.35??