AaB - Brøndby, 5. Oktober 2014
Re: AaB - Brøndby, 5. Oktober 2014
Et nederlag som rent faktisk ikke ødelægger ens aften. Synes vi kan tage meget positivt med fra kampen. Thomsen spiller sin bedste kamp længe for os er med længder banens bedste efter min mening.
Til gengæld er KEP og Augu skandaløst ringe idag! Jeg mener dog ikke KEP skal på bænken da reserverne til pladsen simpelthen ikke er gode nok.
Det samme kan man sige om dommeren. Skræmmende at Milton kun ser Aggers handling som et gult kort! Den mand er da fuldstændig inkompetent. Werge og Frimann lød da også lettere chokeret efter den udtalelse.
Til jer der foretrækker SF istedet for AK i angrebet: har i glemt hvordan det gik med SF deroppe? Han har slet ikke kompetencerne og AK vil alle dage være en væsentlig bedre løsning IMO.
Til gengæld er KEP og Augu skandaløst ringe idag! Jeg mener dog ikke KEP skal på bænken da reserverne til pladsen simpelthen ikke er gode nok.
Det samme kan man sige om dommeren. Skræmmende at Milton kun ser Aggers handling som et gult kort! Den mand er da fuldstændig inkompetent. Werge og Frimann lød da også lettere chokeret efter den udtalelse.
Til jer der foretrækker SF istedet for AK i angrebet: har i glemt hvordan det gik med SF deroppe? Han har slet ikke kompetencerne og AK vil alle dage være en væsentlig bedre løsning IMO.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Jeg ville såmænd også være klar på at skifte lidt ud på holdet, hvor flere af vores profiler er under niveau, og laver nogle helt elementære fejl. Jeg kan dog ikke helt gennemskue om det ville gavne lige pt, hvor det trods alt virker som om vi er på vej op i niveau som hold, men hvor vi samtidig også af nød har ekstremt mange rotationer allerede.
Havde vi været i stærkeste opstilling og alle mand i topform, ville jeg nok også bænke et par af profilerne. Men som det ser ud nu, skifter vi jo 3-4 mand ud fra kamp til kamp allerede.
Havde vi været i stærkeste opstilling og alle mand i topform, ville jeg nok også bænke et par af profilerne. Men som det ser ud nu, skifter vi jo 3-4 mand ud fra kamp til kamp allerede.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Re: Sv: AaB - Brøndby, 5. Oktober 2014
AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
Bortset fra det ene kampafgørende øjeblik tabte vi igen kampen på, at vi ikke har nogen angribere med det rette niveau lige nu.
Som det står nu, skal alle midler bruges på at undgå nedrykning. Silkeborg er vel storfavoritter til den ene plads, men med vores manglende offensiv er vi vel lige nu bedste bud på en mednedrykker. Det tror jeg bare desværre ikke er gået op for folk i klubben, hvor man ikke ligner nogen, der kæmper for overlevelse.
Synes du virkelig vi spiller som et hold der skal spille om nedrykning? Hvis først vi begynder efter 10 runder at se spøgelser og nedrykning, går det sq galt.
KEP skal ikke forsvares i dag. Han skal virkelig hanke op i sig selv og en tur på bænken måske. Men at sige, han ikke skal være i truppen er jo idioti. Han har lavet 3 afgørende boldtab i 3 kampe, og det er self. pisse ringe. Men jeg synes han har spillet nogle gode kampe mod Randers og Rio Ave.
Lad nu være med at se alt som sort blæk efter et nederlag.
Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
-
andreasaab89
- Allstar

Hvad. Nu har jeg ikke så høje forventnigner til augo men syntes da han leverer den bedste indsats han har gjort i flere år idag ?Forza skrev:Et nederlag som rent faktisk ikke ødelægger ens aften. Synes vi kan tage meget positivt med fra kampen. Thomsen spiller sin bedste kamp længe for os er med længder banens bedste efter min mening.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
KEP må og skal have spillet den sidste kamp på AaBs førstehold.
Alt andet vil være vanvittigt.
Han skal ikke engang sidde på bænken.
Victor ser spændende ud.
Bruhn viste noget godt i dag.
Kombinationerne virkede bedre end længe.
Alt i alt positivt..
Alt andet vil være vanvittigt.
Han skal ikke engang sidde på bænken.
Victor ser spændende ud.
Bruhn viste noget godt i dag.
Kombinationerne virkede bedre end længe.
Alt i alt positivt..
Bienvenu Bassogog!
Re: Sv: AaB - Brøndby, 5. Oktober 2014
Enig langt hen af vejen, men at angribe Augo i dag af alle dage er da helt væk. Han spillede klasser over hvad han ellers har leveret det seneste år. Krydret med offensive aktioner jeg ikke kan mindes at have set fra ham.Forza skrev:Et nederlag som rent faktisk ikke ødelægger ens aften. Synes vi kan tage meget positivt med fra kampen. Thomsen spiller sin bedste kamp længe for os er med længder banens bedste efter min mening.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Sport handler om øjebliksbilleder. Vi skal ikke langt tilbage for at Vendsyssel kunne få SF for at tage ham. Nu snubler han en bold i mål og er topangriber.Forza skrev:Et nederlag som rent faktisk ikke ødelægger ens aften. Synes vi kan tage meget positivt med fra kampen. Thomsen spiller sin bedste kamp længe for os er med længder banens bedste efter min mening.
Generelt. Sammenligner vi med sidste sæson, hvad selvfølgelig er vanskeligt, da sæsoner er forskellige. Så havde vi sidste år 15 point og en + score på 2. Nu har vi 11 point og en +/- score på 0. FCK og Brøndby er lige så ustabile som vi er, problemet er, at FCM vinder og vinder.
-
andreasaab89
- Allstar

KEP har lavet for mange fejl i denne sæson. Men folk har virkelig dommedagsbriller på.
At skrive han aldrig skal spille mere, ud af truppen osv. det er rent idioti.
KEP spillede en fantastisk sæson sidste år hvor vi blev mestre hvor han skfitede sin makker ud midt på året og alligevle formåede at dække godt af på trods af at vi ofte angreb med 7-8 mand.
Før kampen idag havde vi altså det bedste forsvar i superligaen?? At KEP har lavet 3 store personlige fejl er ikke godt nok, det skal der rettes op på. Men hans generelle forsvarsspil renset for de fejl er jo rigtigt godt og medvirkende til vores stærke defensiv.
Forskellen på i år og sidste år er at han ikke lavede de fejl sidste år. Men de fejl kan han forhåbentlig få væk igen, og så er han en fornuftigt god rutineret forsvarsspiller.
At skrive han aldrig skal spille mere, ud af truppen osv. det er rent idioti.
KEP spillede en fantastisk sæson sidste år hvor vi blev mestre hvor han skfitede sin makker ud midt på året og alligevle formåede at dække godt af på trods af at vi ofte angreb med 7-8 mand.
Før kampen idag havde vi altså det bedste forsvar i superligaen?? At KEP har lavet 3 store personlige fejl er ikke godt nok, det skal der rettes op på. Men hans generelle forsvarsspil renset for de fejl er jo rigtigt godt og medvirkende til vores stærke defensiv.
Forskellen på i år og sidste år er at han ikke lavede de fejl sidste år. Men de fejl kan han forhåbentlig få væk igen, og så er han en fornuftigt god rutineret forsvarsspiller.
AaB er min trosretning
Kasper P fortjener slet ikke at blive sat i så ringe et lys i forhold til en mand, som har foræret kæmpechancer og mål til modstanderne igennem hele den indeværende sæson. KEP har nogle mentale udfald, som vi for f... da ikke har råd til. Man skal godtnok være en ringe midterforsvarer, hvis man kan gøre mere for at destabilisere AaB, end KEP er lykkedes med so far.Forza skrev:Et nederlag som rent faktisk ikke ødelægger ens aften. Synes vi kan tage meget positivt med fra kampen. Thomsen spiller sin bedste kamp længe for os er med længder banens bedste efter min mening.
AK gør det som nævnt fint i opspillet, men jeg begynder mere og mere at tro, at hans fine scoringer i starten af sæsonen var rent held. Igen må det være rimeligt i en klub, som gerne vil spille med i den gode ende af tabellen, at andre får chancen hvis ikke man udfylder sin rolle tilfredsstillende.
Dommeren var bare en tøsedreng, som ikke turde røre 'navnet' Agger. Milton får forhåbentlig besked på at drikke lidt mindre, næste gang han skal agere ekspert. Respekt til kommentatorerne i den sammenhæng.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Hvis jeg orkede at tage kampen med dig, kunne jeg dælme finde mange eksempler på skriftlige overfald de seneste på måneder, når man har kritiseret KEP de seneste par måneder.MrBangDK skrev:Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
Bortset fra det ene kampafgørende øjeblik tabte vi igen kampen på, at vi ikke har nogen angribere med det rette niveau lige nu.
Som det står nu, skal alle midler bruges på at undgå nedrykning. Silkeborg er vel storfavoritter til den ene plads, men med vores manglende offensiv er vi vel lige nu bedste bud på en mednedrykker. Det tror jeg bare desværre ikke er gået op for folk i klubben, hvor man ikke ligner nogen, der kæmper for overlevelse.
Men hvad ellers er intetsigende?
Fodbold skal ses med hjertet!
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Dig og dine lamme indlæg om nedrykning!!AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis jeg orkede at tage kampen med dig, kunne jeg dælme finde mange eksempler på skriftlige overfald de seneste på måneder, når man har kritiseret KEP de seneste par måneder.MrBangDK skrev:Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
Ska' vi hak'?
10 kampe inde i sæsonen, og 3 point ned til stregen, hvor kun SIF for alvor ligner en sikker nedrykker - det er da det mest lamme, JEG kan få øje på lige nu.MrBangDK skrev:Dig og dine lamme indlæg om nedrykning!!AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis jeg orkede at tage kampen med dig, kunne jeg dælme finde mange eksempler på skriftlige overfald de seneste på måneder, når man har kritiseret KEP de seneste par måneder.MrBangDK skrev:Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Flot med lidt personangreb. Men hvordan kan det være lamt at tænke i nedrykning? Vi er tre point fra stregen en tredjedel inde i sæsonen, spiller alibifodbold og har scoret 13 mål i 16 kampe i denne sæson. Den største fare lige nu, er at folk tæt på holdet har den naive tilgang til situationen, at nedrykning ikke er et tema, "for vi er jo mestre".MrBangDK skrev:Dig og dine lamme indlæg om nedrykning!!AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis jeg orkede at tage kampen med dig, kunne jeg dælme finde mange eksempler på skriftlige overfald de seneste på måneder, når man har kritiseret KEP de seneste par måneder.MrBangDK skrev:Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
- MrBangDK
- Allstar

Mener du at vi er i akut nedrykningsfare med 23 spillerunder igen?Funky skrev:10 kampe inde i sæsonen, og 3 point ned til stregen, hvor kun SIF for alvor ligner en sikker nedrykker - det er da det mest lamme, JEG kan få øje på lige nu.MrBangDK skrev:Dig og dine lamme indlæg om nedrykning!!AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis jeg orkede at tage kampen med dig, kunne jeg dælme finde mange eksempler på skriftlige overfald de seneste på måneder, når man har kritiseret KEP de seneste par måneder.MrBangDK skrev:Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
Ska' vi hak'?
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Vores spil sad ellers nogenlunde, både genpresset og fighten var der, så manglede vi så lige kynismen og at dommeren forbliver upartisk. Det er ikke til UG endnu men vi havde taget nogle skridt frem de sidste 2 kampe. Der et pænt antal kampe tilbage i suppen inden vi går på vinterpause, så vi skal gerne vende bøtten
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Mener du, vi er reelle kandidater til en top- eller midterplacering lige nu?MrBangDK skrev:Mener du at vi er i akut nedrykningsfare med 23 spillerunder igen?Funky skrev:10 kampe inde i sæsonen, og 3 point ned til stregen, hvor kun SIF for alvor ligner en sikker nedrykker - det er da det mest lamme, JEG kan få øje på lige nu.MrBangDK skrev:Dig og dine lamme indlæg om nedrykning!!AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis jeg orkede at tage kampen med dig, kunne jeg dælme finde mange eksempler på skriftlige overfald de seneste på måneder, når man har kritiseret KEP de seneste par måneder.MrBangDK skrev:Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
- MrBangDK
- Allstar

Spiller vi alibifodbold i dag? Tror du virkelig selv på at man i klubben bare siger "det går nok"?AaB 85 95 99 08 skrev:Flot med lidt personangreb. Men hvordan kan det være lamt at tænke i nedrykning? Vi er tre point fra stregen en tredjedel inde i sæsonen, spiller alibifodbold og har scoret 13 mål i 16 kampe i denne sæson. Den største fare lige nu, er at folk tæt på holdet har den naive tilgang til situationen, at nedrykning ikke er et tema, "for vi er jo mestre".MrBangDK skrev:Dig og dine lamme indlæg om nedrykning!!AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis jeg orkede at tage kampen med dig, kunne jeg dælme finde mange eksempler på skriftlige overfald de seneste på måneder, når man har kritiseret KEP de seneste par måneder.MrBangDK skrev:Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.
Ska' vi hak'?
- MrBangDK
- Allstar

Ja!AaB 85 95 99 08 skrev:
Mener du, vi er reelle kandidater til en top- eller midterplacering lige nu?
Ska' vi hak'?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nej, fra spilerenes egen mund. Det har vaeret fremme baade i Horsens og her. Kilde: nogle af de der lamme "10 hurtige" artikler de forskellige nyhedsmedier laver i agurketid.Provst i Brovst skrev:Eftersigende debatside.dk - det er jo pinligt.MHJ skrev:Ja, det kunne vaere cool at proeve med Blaabjerg eller Kasper P i stedet for KEP, men han er eftersigende Kents dengse, saa det har lange udsigter.
KEP har ofte været på bænken.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

Jeg tror alt for mange på og omkring holdet har en lidt for selvfede tilgang lige nu. Og ja, også alibifodbold i dag, hvor alt for mange vælger den lette aflevering i stedet for den, der går ondt på modstanderen - ikke mindst Augo og de to fløje - og hvor vi alt for let taber bolden på dumme fejl i opspillet. Og det har været billedet i mange kampe i år.MrBangDK skrev:Spiller vi alibifodbold i dag? Tror du virkelig selv på at man i klubben bare siger "det går nok"?AaB 85 95 99 08 skrev:Flot med lidt personangreb. Men hvordan kan det være lamt at tænke i nedrykning? Vi er tre point fra stregen en tredjedel inde i sæsonen, spiller alibifodbold og har scoret 13 mål i 16 kampe i denne sæson. Den største fare lige nu, er at folk tæt på holdet har den naive tilgang til situationen, at nedrykning ikke er et tema, "for vi er jo mestre".MrBangDK skrev:Dig og dine lamme indlæg om nedrykning!!AaB 85 95 99 08 skrev:Hvis jeg orkede at tage kampen med dig, kunne jeg dælme finde mange eksempler på skriftlige overfald de seneste på måneder, når man har kritiseret KEP de seneste par måneder.MrBangDK skrev:Endnu et intetsigende indlæg... Hvor mange herinde forsvarer KEP?AaB 85 95 99 08 skrev:Det er tæt på absurd, at KEP bliver ved med at få spilletid på det her hold endsige er i truppen. Og det er sgu mere absurd, at folk herinde bliver ved med at forsvare ham. Hvordan fa'en kan Kent forsvare at blive ved med at spille med ham. Det er jo også at gøre grin med Kasper Pedersen.