MrBangDK skrev:Lad os bare give op... Vi rykker jo alligevel ned!!

MrBangDK skrev:Lad os bare give op... Vi rykker jo alligevel ned!!

Stop nu dig selv, du er til grin.AaB 85 95 99 08 skrev:En sejr i de seneste ni Superliga-kampe og det hold, der skaber klart færrest afslutninger i ligaen. Det er det stof, trænerfyringer er lavet af.

Dit brugernavn er forældet.AaB 85 95 99 08 skrev:En sejr i de seneste ni Superliga-kampe og det hold, der skaber klart færrest afslutninger i ligaen. Det er det stof, trænerfyringer er lavet af.

Oldager skrev:Dit brugernavn er forældet.AaB 85 95 99 08 skrev:En sejr i de seneste ni Superliga-kampe og det hold, der skaber klart færrest afslutninger i ligaen. Det er det stof, trænerfyringer er lavet af.
Du mener vel AK på bænken og ikke Helenius håber jeg da? Helenius formkurve er kun dårlig. AKs er elendig. Håber næsten på Ahlmann-Ene i angrebet næste gangjensemand57 skrev:Efter kampen i dag må det stå lysende klartfor Kent Nielsen, at han skal benytte Ene fra start og på bænken med Helenius. Da Thomsen kom ind, var det tydeligt, at der kom bevægelse i spillet. Gorter må gerne prøve gennembrud ude på fløjen. Andreas Bruun udvikler sig til en ny klassespiller. Første halvleg var en ynk, anden styrede AaB totalt, men uden skarphed i angrebet.

Skuffelsen over det seneste mesterskab har ikke fortaget sig endnu.Oldager skrev:Dit brugernavn er forældet.AaB 85 95 99 08 skrev:En sejr i de seneste ni Superliga-kampe og det hold, der skaber klart færrest afslutninger i ligaen. Det er det stof, trænerfyringer er lavet af.

Meget nemt:white splash skrev:Kan man sætte folk på ignore herinde?

Nej. Jeg mener faktisk AK, da han, efter min mening, arbejder meget mere, er hurtigere og falder bedst ind i spillet for AaB.Alexis skrev:Du mener vel AK på bænken og ikke Helenius håber jeg da? Helenius formkurve er kun dårlig. AKs er elendig. Håber næsten på Ahlmann-Ene i angrebet næste gangjensemand57 skrev:Efter kampen i dag må det stå lysende klartfor Kent Nielsen, at han skal benytte Ene fra start og på bænken med Helenius. Da Thomsen kom ind, var det tydeligt, at der kom bevægelse i spillet. Gorter må gerne prøve gennembrud ude på fløjen. Andreas Bruun udvikler sig til en ny klassespiller. Første halvleg var en ynk, anden styrede AaB totalt, men uden skarphed i angrebet.

Vi er det ringeste forsvarende mesterhold siden Herfølge, vi risikerer at... nej lad mig omformulere det... vi er en del af nedrykningskampen, vi er et hold i massiv pointmæssig såvel som spillemæssig krise, en sejr i 9 superligakampe siger alt....ja det er kraftpetervæltme pinligt at se på.astonvilla skrev:Hele holdet og trænerstaben især, burde skamme sig over det uacceptable lort de leverede i går. Føj, hvor er jeg fortsat bitter.
Nu slår SE, FCN i dag, og så rykker afgrunden tættere på.
Det er pinligt at se på.

Enig med Alexis. AK er absurd dårlig pt. Han kan ingenting. Send ham en tur ned på reserveholdet, og så giv Viktor Ahlmann en reel chance fra start. Der skal ske noget.jensemand57 skrev:Nej. Jeg mener faktisk AK, da han, efter min mening, arbejder meget mere, er hurtigere og falder bedst ind i spillet for AaB.Alexis skrev:Du mener vel AK på bænken og ikke Helenius håber jeg da? Helenius formkurve er kun dårlig. AKs er elendig. Håber næsten på Ahlmann-Ene i angrebet næste gangjensemand57 skrev:Efter kampen i dag må det stå lysende klartfor Kent Nielsen, at han skal benytte Ene fra start og på bænken med Helenius. Da Thomsen kom ind, var det tydeligt, at der kom bevægelse i spillet. Gorter må gerne prøve gennembrud ude på fløjen. Andreas Bruun udvikler sig til en ny klassespiller. Første halvleg var en ynk, anden styrede AaB totalt, men uden skarphed i angrebet.
Sæsonen er lang og alle slår alle (og AaB spiller 1-1 med de fleste). Hold med 0-0 i alle kampe, det gavner AaB mest.Broendum skrev:Hvor er det dog trist at sidde her på en søndag og skulle holde med både Ikast og Brøndby pga. stillingen.
Suk!