Jeg er helt enig i din vurdering af Paddy vs. Augo. Jeg formulerede mig nok lidt uklart. Jeg tænker på den aktuelle situation, hvor Augo har vist god form og Paddy døjer med en skade. Kommentatoren i Vejle-kampen nævnte, at en operation vil blive aktuel, hvis han ikke snart viste fremskridt i skadesforløbet.Forza skrev:Paddy er en af vores vigtigste mænd og jeg rangerer ham faktisk væsentligt vigtigere end Augu at have med i truppen. Jeg har personligt hørt rygter om at de ville prøve ham imod Vejle og hvis han fik smerter kunne det være han skulle opereres. Håber dog ikke dette er tilfældet og det undrer mig da også at han sad på bænken mod Silkeborg hvis han stadig er skadet.Spanky skrev:Jeg undrer mig over at Paddy ikke er med i truppen til Kiev. Han spillede 60 min. mod Vejle i sidste uge og så hele kampen mod Silkeborg for bænken. Jeg ved godt manden er skadet og han spillede kampen mod Vejle på en sprøjte, men hvis han har været klar til at sidde på bænken i mandags burde han vel også være klar til det i aften? (medmindre der selvfølgelig har været tilbagefald under træningen her i ugen)
Med Paddys erfaring vil han være en meget vigtig mand at have på bænken (på niveau med Augo) og have mulighed for at sætte ind i den sidste halve time for at forsvare et brugbart resultat. Det er en af de vigtigste kampen i år, så alle mulige ressourcer skal være til rådighed for Kent.
Away Dynamo Kiev
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Re: Away Dynamo Kiev
Så er vi helt enige. Det er nok fra den kamp jeg har den info fra så, kunne bare huske jeg havde hørt detSpanky skrev:Jeg er helt enig i din vurdering af Paddy vs. Augo. Jeg formulerede mig nok lidt uklart. Jeg tænker på den aktuelle situation, hvor Augo har vist god form og Paddy døjer med en skade. Kommentatoren i Vejle-kampen nævnte, at en operation vil blive aktuel, hvis han ikke snart viste fremskridt i skadesforløbet.Forza skrev:Paddy er en af vores vigtigste mænd og jeg rangerer ham faktisk væsentligt vigtigere end Augu at have med i truppen. Jeg har personligt hørt rygter om at de ville prøve ham imod Vejle og hvis han fik smerter kunne det være han skulle opereres. Håber dog ikke dette er tilfældet og det undrer mig da også at han sad på bænken mod Silkeborg hvis han stadig er skadet.Spanky skrev:Jeg undrer mig over at Paddy ikke er med i truppen til Kiev. Han spillede 60 min. mod Vejle i sidste uge og så hele kampen mod Silkeborg for bænken. Jeg ved godt manden er skadet og han spillede kampen mod Vejle på en sprøjte, men hvis han har været klar til at sidde på bænken i mandags burde han vel også være klar til det i aften? (medmindre der selvfølgelig har været tilbagefald under træningen her i ugen)
Med Paddys erfaring vil han være en meget vigtig mand at have på bænken (på niveau med Augo) og have mulighed for at sætte ind i den sidste halve time for at forsvare et brugbart resultat. Det er en af de vigtigste kampen i år, så alle mulige ressourcer skal være til rådighed for Kent.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
1 point i aften vil Være at foretrække da Bukarest nok slår Rio Ave, så hvis vi kan holde trit med Kiev og Bukarest inden vi møder Bukarest igen er det helt fint. Så kan vi mere eller mindre selv afgøre det. Det bliver selvfølgelig stadig svært, men det er at foretrække når man selv kan afgøre det.
Det bliver en svær kamp, og jeg tror desværre vi taber. Tilgengæld synes jeg vi har været solide de sidste par kampe, så jeg frygter ikke en snitter som i Bukarest eller som på Cypern.
Håber på miraklet, men egentlig vil jeg være fint tilfreds hvis bare vi spiller en god kamp, og viser vi er på rette spor.
Det bliver en svær kamp, og jeg tror desværre vi taber. Tilgengæld synes jeg vi har været solide de sidste par kampe, så jeg frygter ikke en snitter som i Bukarest eller som på Cypern.
Håber på miraklet, men egentlig vil jeg være fint tilfreds hvis bare vi spiller en god kamp, og viser vi er på rette spor.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Skal jeg være ærlig så tror jeg at mareridts scenariet bliver til virkelighed i aften:
Sejre til D. Kiev og S. Bukarest
Nej, er det rigtigt?frederikshavneren skrev:Skal jeg være ærlig så tror jeg at mareridts scenariet bliver til virkelighed i aften:
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
For Helvede. Det er først 21.astonvilla skrev:Hvor fanden bliver den vist?
Panik
9'eren viser Tottenham
Pyha, helt svedig.
Bienvenu Bassogog!
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Hvem sletter mine indlæg ???
Migtommas jensen skrev:Hvem sletter mine indlæg ???
-
tommas jensen
- Landshold

hvorfor ???Califfen skrev:Migtommas jensen skrev:Hvem sletter mine indlæg ???
Haha lidt PMS dérastonvilla skrev:For Helvede. Det er først 21.astonvilla skrev:Hvor fanden bliver den vist?
Panik
9'eren viser Tottenham
Pyha, helt svedig.
-
frederikshavneren
- Allstar

Startopstilling:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Thelander - Gorter
Bruhn - Würtz - Risgård - Thomsen
Ene
Helenius

Larsen
Ene
Helenius
Samme opstilling som kampen i Aalborg. Man må da håbe de kan gøre det lidt bedre end det FCK viser i dag.frederikshavneren skrev:Startopstilling:
Larsen
Ene
Helenius
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

Hvis resultat i Helsinki holder kan FCK godt avancere fra gruppen. De skal 'bare' vinde de sidste to kampe.Pastorius skrev:Samme opstilling som kampen i Aalborg. Man må da håbe de kan gøre det lidt bedre end det FCK viser i dag.frederikshavneren skrev:Startopstilling:
Larsen
Ene
Helenius
Hvis FCK og det defensive geni Ståle havde øvet lidt i at tyre den af helvede til havde de 4 point mere. Efter han forlod FCK er alt hvad han har rørt ved blev guld.frederikshavneren skrev:Hvis resultat i Helsinki holder kan FCK godt avancere fra gruppen. De skal 'bare' vinde de sidste to kampe.Pastorius skrev:Samme opstilling som kampen i Aalborg. Man må da håbe de kan gøre det lidt bedre end det FCK viser i dag.frederikshavneren skrev:Startopstilling:
Larsen
Ene
Helenius
ps. AaB taber nok i dag. Det hold er voldsomt godt og ville vinde superligaen med 15-20 point.
-
tommas jensen
- Landshold

Hvor kan jeg se kampen ???
Canal 9tommas jensen skrev:Hvor kan jeg se kampen ???
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Kan vi please droppe de der "hvor kan jeg kampen?" opslag fra nu af? Der må ikke linkes til hjemmesider på debatsiden anyway, så lad os fokusere på selve kampen! 
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Satme en god start, og tæt på en føring!
Det er er fedt at vi tør gøre det her, men det er selvfølgelig ikke uden risiko. Men fuck det, vi skal bare spille vores chance!
Det er er fedt at vi tør gøre det her, men det er selvfølgelig ikke uden risiko. Men fuck det, vi skal bare spille vores chance!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!