Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
frederikshavneren skrev:Pastorius skrev:Provst i Brovst skrev:Jeg synes godt nok at ham der Kent ryster posen til hver ny kamp. Vi er ude af EL nu, jeg synes ikke det kan forsvares længere. Nu må vi se om han bliver ved eller om Kent har en ideal opstilling i de næste kampe.
Jeg er træt af han har bænket Helenius - jeg synes han er kommet godt igang, og han bliver kun bedre og bedre jo mere han spiller.
Fint at Helenius er bænket. Der holder ikke at spille med en angriber der stort set kun scorer på straffespark.
Du mener vi skal spille uden nogen af angriberne i vores trup? Helenius er klart den af vores angribere der har præsteret bedst i sæsonoptakten, og han har vist meget bedre takter end i efteråret. AK scorer lidt mere, men alle bolde der går igennem ham i opspillet fører til boldtab.
Jönsson og Helenius sammen er vores bedste angrebspar.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
af frederikshavneren » 2. mar 2015, 18:25
Pastorius skrev:frederikshavneren skrev:Pastorius skrev:Provst i Brovst skrev:Jeg synes godt nok at ham der Kent ryster posen til hver ny kamp. Vi er ude af EL nu, jeg synes ikke det kan forsvares længere. Nu må vi se om han bliver ved eller om Kent har en ideal opstilling i de næste kampe.
Jeg er træt af han har bænket Helenius - jeg synes han er kommet godt igang, og han bliver kun bedre og bedre jo mere han spiller.
Fint at Helenius er bænket. Der holder ikke at spille med en angriber der stort set kun scorer på straffespark.
Du mener vi skal spille uden nogen af angriberne i vores trup? Helenius er klart den af vores angribere der har præsteret bedst i sæsonoptakten, og han har vist meget bedre takter end i efteråret. AK scorer lidt mere, men alle bolde der går igennem ham i opspillet fører til boldtab.
Når han er klar igen så vil jeg mene at vores bedste angrebsduo er Jönsson og Spalvis.
-
Pastorius
- Allstar

- Geografisk sted: Sorø
-
Kontakt:
frederikshavneren skrev:Pastorius skrev:frederikshavneren skrev:Pastorius skrev:Provst i Brovst skrev:Jeg synes godt nok at ham der Kent ryster posen til hver ny kamp. Vi er ude af EL nu, jeg synes ikke det kan forsvares længere. Nu må vi se om han bliver ved eller om Kent har en ideal opstilling i de næste kampe.
Når han er klar igen så vil jeg mene at vores bedste angrebsduo er Jönsson og Spalvis.
Spalvis nåede vel ikke at vise alverden i denne sæson inden han blev skadet. Måske hvis han kan finde samme form som i foråret, men det er vel stadig et stort spørgsmålstegn.
Med venlig Hilsen
--
Robert
-
thomasjn
- Allstar

Puha det er godt nok svært at være helt tryg ved det forsvar. Man føler sig aldrig helt sikker med KEP da man aldrig ved hvornår vi ser næste aktion, hvor han fryser til is eller laver en arrogant tilbagelægning. Blåbjerg er et fint talent, men meget malplaceret på backen og Kasper P mangler stadig for alvor at overbevise. Har godt nok svært ved at se ham tage over når/hvis Thelander smutter.
Midtbanen ser fin ud selvom vi virkelig mangler at se Risgård og Thomsen tage sig sammen og genfinde niveauet fra sidste sæson. Også fornuftigt at Børsting - vi ser et begyndende gennembrud her. Jeg er noget mere overbevist om jeg var før foråret startede. Bruhn derimod synes jeg ser skræmmende svag ud og synes vi skal satse på Børsting af de to. Mere spilletid til Jönsson er godt- jo før han rammer formen jo bedre. AK scorede sidst og så skarp ud så på sin vis forjtent han starter selvom jeg synes Helenius har set fit ud og jeg tror på han bliver god i foråret.
Det vigtige er i aften, at de rummer en god organisation så holdet fungerer så vi kan tåle at spille med så grønt et forsvar.
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Pastorius skrev:Provst i Brovst skrev:Jeg synes godt nok at ham der Kent ryster posen til hver ny kamp. Vi er ude af EL nu, jeg synes ikke det kan forsvares længere. Nu må vi se om han bliver ved eller om Kent har en ideal opstilling i de næste kampe.
Jönsson og Helenius er vores super duo.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
-
Lucas Kuskenius
- 1. div

Nogen der har et stream?
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Kom så de røde

-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Absolut godkendt start
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
thequest
- 2. div

god start - Kasper virker dog lidt usikker
-
dyhrmaN
- Allstar

AK den skulle være der
-
Hanga
- Allstar

- Geografisk sted: 7200 Grindsted
For helvede AK sådan en chance skal bare ind. Fremragende oplæg af Thomsen!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
thequest
- 2. div

AK bliver da konstant off side
-
dyhrmaN
- Allstar

Godkendt af AaB indtil videre. Meget mere farlige end i tidligere kampe
-
dyhrmaN
- Allstar

AK var da overhovedet ikke offside der?
-
Hanga
- Allstar

Åååhhh fejl offsidekendelse på AK der ellers fik stor chance.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
dyhrmaN skrev:AK var da overhovedet ikke offside der?
Overhovedet ikke... AD!!!!
1 2 3 Jimmy er en mur!
-
Hanga
- Allstar

SÅ SCOR DOG !!! åååhhh hvor vi brænder!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
-
Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Rasmus Jönsson dominerer jo maksimalt!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.