Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, mandag d. 2. marts 2015
Re: Kamptråd: Esbjerg FB - AaB, mandag d. 2. marts 2015
Ja, det er jo pænt pinligt at lukke sådan et mål ind. Det er noget, man som regel kun ser hos bundhold. Kors hvor elendigt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Det så godt nok ikke heldigt ud for Larsen, men hvad laver midterforsvaret? De er stoppet med at spille, i stedet for at følge Esbjerg-spilleren til dørs? Var han blevet forhindret i at gå til Larsen, så var droppet nok ikke blevet så fatalt som det blev...
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Med AK i angrebet skal vi minimum lave 10x100% chancer før han napper bare et mål indEfBeren skrev:Vi har været røv heldige, så jeg er ret overbevidst om I udligner i 2. havleg.
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12
19/5/12
Det er jo helt grotesk! Vi har alle muligheder for at få fuld gevinst med herfra, da Esbjerg spiller naivt forsvarsspil. Det er virkelig under al kritik, Nicolai Larsen. Kom nu ind i kampen igen!
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
- astonvilla
- Allstar

- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Hold kæft vi spiller godt.
Træls at dårlige linjevogtere og en piv ringe keeper taber kampen for os.
Vi må snuppe dem i pokalen.
Bienvenu Bassogog!
Der var nok ikke nogle af spillerne, som havde forventet det drop. Der er kun én at kritisere i den konkrete situation.Frank Buck skrev:Det så godt nok ikke heldigt ud for Larsen, men hvad laver midterforsvaret? De er stoppet med at spille, i stedet for at følge Esbjerg-spilleren til dørs? Var han blevet forhindret i at gå til Larsen, så var droppet nok ikke blevet så fatalt som det blev...
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Vi har bare at vende det her i 2 halvleg, jeg magter simpelthen ikke at tabe med sådan et kampforløb. Og så ville det godt nok være rart, hvis vi snart kunne spille 3 kampe i træk uden en stor personlig defensiv fejl.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Han blev udtaget til landsholdet, det var det der gik galt.Oldager skrev:Hvad er der sket med Larsen? Hold da op.
Der er jo ikke noget der hedder fortjent i fodbold, men jeg så gerne et par af vores friløbere gå ind, fordi vi fortjener lidt her og der.
Nedtur men vi kan godt vinde kampen. Det offensive spil er niveauer bedre end i rædslen mod Brøndby. Med lidt skarphed i 2. halvleg så vinder vi.
Jönsson er klasse
Larsen råber "Jeg har", så det er naturligt at de ikke følger ham, men satser på Larsen har den. Hvis forsvaret ikke stoler på keeperen, eller omvendt, så bliver det hurtigt noget skidt.Frank Buck skrev:Det så godt nok ikke heldigt ud for Larsen, men hvad laver midterforsvaret? De er stoppet med at spille, i stedet for at følge Esbjerg-spilleren til dørs? Var han blevet forhindret i at gå til Larsen, så var droppet nok ikke blevet så fatalt som det blev...
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
thequest
- 2. div

- Favoritspiller: min søn
- Geografisk sted: Aarhus
Ser gerne Helle ind i steden for AK.
synes vi måske snart skal overveje et målmandsskifte , larsen er ikke længere det sikre 1, valg
c.c stod upåklageligt mod brøndby
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Sjove ting Nikolaj Larsen siger i en kamp: "Jeg har......"
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
Hvor er det dog vammelt at se på vores chancer igen i pausen, og så stillingen 1-0. For helvede da, Larsen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Esbjerg kommer til at stå lavt og jeg frygter vi tager pga Larsen brøler, han må snart have opbrugt hans kvote for de næste par år.
nj27 skrev:synes vi måske snart skal overveje et målmandsskifte , larsen er ikke længere det sikre 1, valg
Aaaaaarh rolig nu, der var liiige et frispark, hvor han var mere end heldig..
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Nu er kampen jo heldigvis ikke slut endnu. Vi scorer et par kasser i 2. halvleg og tar' de 3 point med til Aalborgastonvilla skrev:Hold kæft vi spiller godt.
Hvis ikke Esbjerg tager sig gevaldigt sammen, så kan vi simpelthen ikke tabe den her kamp.
Jönsson er en fornøjelse, og gør fuldstændig, som det passer ham. Hvis der er bare 25 minutter mere i ham, så kan det simpelthen ikke passe, at vi ikke som minimum har udlignet til den tid. Ind med Helenius, for han sparker chancer af den størrelse, vi har tilspillet os, ind. Og ligeledes ind med Bruhn, som kan true Esbjergs decideret naive backlinje alvorligt. Dalle må også gerne tage mange flere dybe løb, tak.
Jönsson er en fornøjelse, og gør fuldstændig, som det passer ham. Hvis der er bare 25 minutter mere i ham, så kan det simpelthen ikke passe, at vi ikke som minimum har udlignet til den tid. Ind med Helenius, for han sparker chancer af den størrelse, vi har tilspillet os, ind. Og ligeledes ind med Bruhn, som kan true Esbjergs decideret naive backlinje alvorligt. Dalle må også gerne tage mange flere dybe løb, tak.
Helt håbløs effektivitet og endnu et drop af Larsen. Hvad pokker er der dog sket med ham. Lige siden man snakkede om, at han skulle på landsholdet har kurven været jævnt nedadgående og han burde ret beset være i risiko for at blive sat af. Ellers er det jo helt tydeligt, hvor vores svagheder er. Vi mangler en rigtig venstre back, og prisen for ikke at hive en ny mand ind til at erstatte Ahlmann/Gorter betaler vi nu. Ellers kan vi jo bare begræde endnu en gang ineffektivitet af vores offensiv. Jeg synes efterhånden, Thomsen skylder et mål eller 3. I pausen skal vi have Ene ind i stedet for Børsting. Efter et kvarters tid må Helenius på banen... Og så skal vi simpelthen have gang i målscoringen. Men er nu ikke alt for optimistisk. Mod Esbjerg plejer vi at tabe, når vi kommer bagud. ØV 
Naturligvis, men EfB kommer helt sikkert til at lukke meget bedre til bagude i anden halvleg. De stiller sig dybt og forsvarer, og vi har alle sat AaBs manglende evner til at åbne hold, der står sådan.frederikshavneren skrev:Nu er kampen jo heldigvis ikke slut endnu. Vi scorer et par kasser i 2. halvleg og tar' de 3 point med til Aalborgastonvilla skrev:Hold kæft vi spiller godt.
kan godt ske , men vi har ikke længere den sikre 1. målmandDalbjerg skrev:nj27 skrev:synes vi måske snart skal overveje et målmandsskifte , larsen er ikke længere det sikre 1, valg
Aaaaaarh rolig nu, der var liiige et frispark, hvor han var mere end heldig..
tror larsen kunne ha godt af en tur på bænken , han laver lige nu simpelhen for mange hovsaer
som smitter af på vores i fovejen usikre forsvar