Jajonas386 skrev:Kan se FCK er bagud, har først fået tændt nu. Spiller de virkelig så dårligt, eller hvordan?
Kampen om de europæiske pladser
Re: Kampen om de europæiske pladser
Når man inden en pokalfinale melder ud at en pokaltitel intet er værd i en klub som FCK, ja så skal de fandme heller ikke have den. Mage til højrøvet indstilling skal man lede længe efter. Kom så FCV.
Jaaaaaaaaa ja ja ja 2-2 sådan FC
The Vestsjællandske gateway to Europe
Jaaaaaaaaaaaaaaaa ja ja ja 2-1 sådan fc

AaB - the Nordic gateway to Europe
Læste iøvrigt en tråd på sidelinjen om hvordan DBU virkede ligeglade med pokalen, ig jeg må give dem ret. At smide en pokalfinale i forlængelse af en superliga runde virker fandeme useriøst. Nu er mesterskabet selvfølgelig afgjort, mere eller mindre, men lad os nu sige det var helt åbent så ville man have en kamp 2-3 dage inden den store "finale" om mesterskabet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg kan godt følge din holdning, men den er hovedløs i forhold til, at vi har muligheden for at komme i Europa på en 4. plads. Selvfølgelig skal FCK vinde!Patmand skrev:Når man inden en pokalfinale melder ud at en pokaltitel intet er værd i en klub som FCK, ja så skal de fandme heller ikke have den. Mage til højrøvet indstilling skal man lede længe efter. Kom så FCV.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Lige nøjagtig:)Arendt skrev:Jeg kan godt følge din holdning, men den er hovedløs i forhold til, at vi har muligheden for at komme i Europa på en 4. plads. Selvfølgelig skal FCK vinde!Patmand skrev:Når man inden en pokalfinale melder ud at en pokaltitel intet er værd i en klub som FCK, ja så skal de fandme heller ikke have den. Mage til højrøvet indstilling skal man lede længe efter. Kom så FCV.
- Provst i Brovst
- Allstar

- Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.
Giv Zanka rødt kort!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.
For AaB ville det være skidt, han er ofte god for et mål, hvilket hjælper et målfattigt mandskab gevaldigt.Provst i Brovst skrev:Giv Zanka rødt kort!
Ringeste pokalfinale i jeg ved ikke hvor mange år. Lavt niveau, ingen fight og død stemning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Fyck det vi er i Europa!!!!!!!jonas386 skrev:Ringeste pokalfinale i jeg ved ikke hvor mange år. Lavt niveau, ingen fight og død stemning.
AaB - the Nordic gateway to Europe
Vi skal lige erobre 4. pladsen, men så har du også fuldstændig retBrent skrev:Fyck det vi er i Europa!!!!!!!jonas386 skrev:Ringeste pokalfinale i jeg ved ikke hvor mange år. Lavt niveau, ingen fight og død stemning.![]()
![]()
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Tro-lo-lo-lo-loooo-tro-lo-lo-looo!Brent skrev:Fyck det vi er i Europa!!!!!!!jonas386 skrev:Ringeste pokalfinale i jeg ved ikke hvor mange år. Lavt niveau, ingen fight og død stemning.![]()
![]()
Men gider vi virkelig i europa? Det er jo for svært at kvalificere sig, og skulle det forfærdelige ske at vi når gruppespillet, får vi jo alt for mange kampe. Og kommer vi endda længere end det, så må vi stille med reserveholdet, for ikke at rykke ned fra Suppen!
Det hele er bare så træls!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Debatsiden længe leve:-)Frygah skrev:Men gider vi virkelig i europa? Det er jo for svært at kvalificere sig, og skulle det forfærdelige ske at vi når gruppespillet, får vi jo alt for mange kampe. Og kommer vi endda længere end det, så må vi stille med reserveholdet, for ikke at rykke ned fra Suppen!
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Vi er nu nærmest så godt som sikker på ikke at rykke ned - også matematisk set. Så kunne det være besnærende at begynde at kigge efter fjerdepladsen. Desværre har Randers Freja kastet den værste krise af sig, og de har et forholdsvis overkommeligt slutprogram.
Der vil således skulle et lille mirakel til at hente Randers. I min bog var de resterende kampe derfor bedre brugt på at give de unge kræfter liga-erfaring frem for at give spilletid til lejesvende, som er her indtil sommer. Samtidig skal Spalvis bygges op med nogle flere minutter, så han er helt oppe i omdrejninger, når forberedelserne til efteråret går igang.
Der vil således skulle et lille mirakel til at hente Randers. I min bog var de resterende kampe derfor bedre brugt på at give de unge kræfter liga-erfaring frem for at give spilletid til lejesvende, som er her indtil sommer. Samtidig skal Spalvis bygges op med nogle flere minutter, så han er helt oppe i omdrejninger, når forberedelserne til efteråret går igang.
Fodbold skal ses med hjertet!
Er du nu heeelt sikker? Hvad hvis vi får en pointstraft for at have signet Lars Søndergård eller fordi angriberne er såååå darligeAaB 85 95 99 08 skrev:Vi er nu nærmest så godt som sikker på ikke at rykke ned
Indtil chancen er helt væk bør man stille stærkeste hold og derefter er der også placeringspenge + ekstra hjemmekampe at spille om.
Er sidste kamp helt meningsløs ifht placering så spil endelig de unge men indtil da så da efter det.
Al snak om bronze eller for den sags skyld europæisk fodbold lukkede holdet i dag... Og det værste er, at vi desværre ikke er bedre 
Skal vist satse på Hobro hvis et nordjydsk hold skal i europacup
Denne tråd er vist også mest af alt oprettet for at dølge skuffelsen over, at denne sæson for længst er gledet over i gråmeleret ligegyldighed. Vi har været markant svagere, end nogen kunne have forudset ved sæsonstart, og med undtagelse af AKs lykketræf i Zagreb har denne sæson været en stribe af antiklimakser og skuffelser oven på sidste sæsons mirakler.Klaus skrev:Al snak om bronze eller for den sags skyld europæisk fodbold lukkede holdet i dag... Og det værste er, at vi desværre ikke er bedre
Jeg håber, at vi stiller op i en mere potent version til næste sæson og ser signaler fra klubben, der peger i retning af højere sportslige ambitioner på længere sigt.