Line up:
Larsen
Dalsgaard - Kasper P. - KEP (Blåbjerg) - Gilli
Ene - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - Helenius
Jeg mener stadigvæk ikke at det holder med Patrick på vb, men om Kent er af samme mening er yderst tvivlsomt.

Blåbjerg og Pedersen i midterforsvaret?frederikshavneren skrev:KEP bliver ikke klar. Han er ikke udtaget til truppen til kampen. Risgård trænede med i dag, han testes i morgen

Og de gjorde det fortrinligt sidste gang de spillede sammenElscorpio skrev:Blåbjerg og Pedersen i midterforsvaret?frederikshavneren skrev:KEP bliver ikke klar. Han er ikke udtaget til truppen til kampen. Risgård trænede med i dag, han testes i morgen

Så må vi jo sørge for at vi føre 3/4-0 ved pausen igen:-)Forza skrev:Jeg er ikke så bekymret for Blåberg og K. Pedersen i midterforsvaret. Begge har gjort det fint når de tidligere har spillet der og især KP har været fremragende på det seneste.
Min frygt går på at vi går ned i 2. halvleg. Jeg syntes man har set en tendens til at vi virker trætte og udkørte og derfor ikke præsterer ligeså godt når trætheden spiller ind. Jeg er dog optimist forud for aftenens kamp!
Ah, mon ikke vi har brudt tendensen med de mystiske sammenbrud i 2. halvleg? Vi vandt 2. halvleg 3-0 i Haderslev og 1-0 i Brøndby og gik fra 1 til 4 point i de 2 kampe. Og desuden var i stand til ikke blot at forsvare, men ligefrem udbygge vores 4-0 mod HobroForza skrev:Jeg er ikke så bekymret for Blåberg og K. Pedersen i midterforsvaret. Begge har gjort det fint når de tidligere har spillet der og især KP har været fremragende på det seneste.
Min frygt går på at vi går ned i 2. halvleg. Jeg syntes man har set en tendens til at vi virker trætte og udkørte og derfor ikke præsterer ligeså godt når trætheden spiller ind. Jeg er dog optimist forud for aftenens kamp!

Det er måske lidt tidligt at konkludere det.gravballe skrev:Endnu engang falder holdet sammen.