Line up:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Patrick
Ene - Risgård - Augu - Thomsen
RJ
Helenius
Würtz har karantæne.

Træningskamp???frederikshavneren skrev:Onsdag aften venter en 'træningskamp' i Parken, hvor vi i Superliga regi er blevet sendt til tælling utallige gange.
Line up:
Larsen
RJ
Helenius
Würtz har karantæne.

Meget afhænger af Randers' kamp i Haderslev. Hvis Randers vinder så er 4. pladsen og deraf følgende europæisk bold endegyldigt væk.Jesper Schmidt skrev:Træningskamp???frederikshavneren skrev:Onsdag aften venter en 'træningskamp' i Parken, hvor vi i Superliga regi er blevet sendt til tælling utallige gange.
Line up:
Larsen
RJ
Helenius
Würtz har karantæne.
Jeg håber satme ikke spillerne ser på det på samme måde som dig. I øjeblikket er vi 5 point fra 4. pladsen, som giver Europa League kval, og vi ligger i et tæt felt hvor alle slutplaceringer fra 4-5 til 8-9 stykker i høj grad er i spil, med deraffølgende store forskelle i tv-penge, ekstra hjemmekamp næste sæson og ikke mindst prestige.
Personligt bliver jeg godt nok pissed hvis vi får et opgivende AaB hold at se i de sidste kampe, og i særdeleshed hvis man ser spillere behandle opgøret i parken som en træningskamp.

Hvem?nik skrev:Hvis AaB snupper point fra FC.K. så ligger vi guldet om halsen på FC.M. Det nok være lidt af et dilemma for nogen

Tror helt sikkert Augo starter inde, deffensivt er vi ikke stærke nok med Patrick derinde.frederikshavneren skrev:Nordjyske gætter ud fra dagens træning på følgende line up til kampen i TeleTubby Arenaen:
Larsen
Dalsgaard - KEP - Kasper P. - Gilli
Ene - Risgård - Patrick - Thomsen
RJ
AK
Jeg synes, at det ser fornuftigt ud. Patrick kunne sagtens være en god playmaker på midtbanen sammen med Risgård, mens Gilli tilføjer en masse gennembrudskraft. Han kan på egen hånd sætte en mand, og det kan virkelig gøre ondt på FCK. Hvis han er dårlig defensivt som Buzz påpeger, så må Thomsen hjælpe med det defensive arbejde.Kristian skrev:Tror helt sikkert Augo starter inde, deffensivt er vi ikke stærke nok med Patrick derinde.frederikshavneren skrev:Nordjyske gætter ud fra dagens træning på følgende line up til kampen i TeleTubby Arenaen:
Larsen
RJ
AK
RJ er muligvis valgt foran Helenius til denne kamp, pga. Kent vil have åbnet deres bagrum og det er RJ super dygtig til at sætte op.

Spændende hvis Gilli får chancen fra start, det bliver i så fald interessant at se hvilket niveau han har. Det undrer ikke mig hvis Augu starter på bænken, han er efterhånden måske 5. valg på den centrale midtbane efter Würtz, Risgård, Thomsen og Patrick. Synes godt nok at lønkronerne kunne have været anvendt noget bedre på en ny spiller fremfor at forlænge Augus kontrakt.Arendt skrev:Jeg synes, at det ser fornuftigt ud. Patrick kunne sagtens være en god playmaker på midtbanen sammen med Risgård, mens Gilli tilføjer en masse gennembrudskraft. Han kan på egen hånd sætte en mand, og det kan virkelig gøre ondt på FCK. Hvis han er dårlig defensivt som Buzz påpeger, så må Thomsen hjælpe med det defensive arbejde.Kristian skrev:Tror helt sikkert Augo starter inde, deffensivt er vi ikke stærke nok med Patrick derinde.frederikshavneren skrev:Nordjyske gætter ud fra dagens træning på følgende line up til kampen i TeleTubby Arenaen:
Larsen
RJ
AK
RJ er muligvis valgt foran Helenius til denne kamp, pga. Kent vil have åbnet deres bagrum og det er RJ super dygtig til at sætte op.
Håber ikke spillerne går på banen med samme indstilling... tvivler jeg også hverken Kent, Kuhn, Gaarde osv. vil acceptere!!!Eksil skrev:AaB uden noget at spille for i Parken må være historiens sikreste 1-tal. Odds 2.0 er en gave.

Uden noget at spille for? En 4. plads, penge og almindelig sportslig stolthed... Men nej da, lad os lægge os ned og tude og bede til at vi ikke pludseligt rykker ned...Eksil skrev:AaB uden noget at spille for i Parken må være historiens sikreste 1-tal. Odds 2.0 er en gave.

Enig, og jeg kan heller ikke helt forstå hvorfor så mange mener 4. pladsen skulle være helt udenfor rækkevidde. Randers har altså kun vundet 3 kampe hele foråret, og skal vinde 3 ud af de sidste 4 før vi er uden chance for at hente dem - oddset på at de gør det bør være ganske højt.hje1980 skrev:Håber ikke spillerne går på banen med samme indstilling... tvivler jeg også hverken Kent, Kuhn, Gaarde osv. vil acceptere!!!Eksil skrev:AaB uden noget at spille for i Parken må være historiens sikreste 1-tal. Odds 2.0 er en gave.
Og der ER noget at spille for... 4. pladsen er jo stadig indenfor række vide. Bliver svært men stadig muligt. Der er også spillere der spiller for nye kontrakter, udlandsdrømme osv...
AaB har faktisk mere at spille for en FCK... så odds 3,70 er jo en gave
Risgård og flere andre var ude at sige efter nederlaget til OB, at 4-pladsen og europæisk nu var væk. Naturligvis tror jeg de spiller for at vinde, men AaB har det historisk svært derinde. Selv da man død og pine skulle bruge resultatet imod et FCK hold der ikke havde meget at spille for tabte man.hje1980 skrev:Håber ikke spillerne går på banen med samme indstilling... tvivler jeg også hverken Kent, Kuhn, Gaarde osv. vil acceptere!!!Eksil skrev:AaB uden noget at spille for i Parken må være historiens sikreste 1-tal. Odds 2.0 er en gave.
Og der ER noget at spille for... 4. pladsen er jo stadig indenfor række vide. Bliver svært men stadig muligt. Der er også spillere der spiller for nye kontrakter, udlandsdrømme osv...
AaB har faktisk mere at spille for en FCK... så odds 3,70 er jo en gave

hvis spillerne finder sulten og spillet frem, så er jeg ikke i tvivl om at vi vinder denne kamp.frederikshavneren skrev:Vi får aldrig større chance for at vinde i Parken. Ud over alle de langtidsskadede spillere må FCK tilmed undvære Nicolai Jørgensen og Per 'Pelle' Nilsson.
Derimod vender Rurik Gislason tilbage.