Larsen
Dalsgaard - KEP - Blåbjerg - Gilli
Ene - Würtz - Risgård - Thomsen
AK - Helenius

Og Silkeborg skal dælme ikke have lov at få deres første sejr. Alle mand til Silkeborg:-) lorte stadion, men hvad fanden.frederikshavneren skrev:Hvis det mikroskopiske håb om 4. pladsen skal bevares så kræver det en sejr på et stadion hvor vi ellers traditionelt har det uendelig svært.
Larsen
AK - Helenius
Nu har det mere end heldigt, at de ikke fik den sidste AaB var dernede, så håber da de tager opgaven seriøst.Kristian skrev:Og Silkeborg skal dælme ikke have lov at få deres første sejr. Alle mand til Silkeborg:-) lorte stadion, men hvad fanden.frederikshavneren skrev:Hvis det mikroskopiske håb om 4. pladsen skal bevares så kræver det en sejr på et stadion hvor vi ellers traditionelt har det uendelig svært.
Larsen
AK - Helenius
Den slags må du ikke joke med.Eksil skrev:Tør AaB spille deres 2-mio-euro-mand? Det kan lige passe at Flinta får en hjerneblødning igen og smadrer en ankel eller knæ.
Han spiller, medmindre Thomsen ikke er kampklar. Det bliver spændende at se, hvordan Nikolaj reagerer rent mentalt over dette forløb.Eksil skrev:Tør AaB spille deres 2-mio-euro-mand? Det kan lige passe at Flinta får en hjerneblødning igen og smadrer en ankel eller knæ.

Superligaen er jo tilsyneladende fordelt på for få sportskanaler...Aabwibz skrev:Det kan da ikke være seriøst, at AaBs kamp er den eneste der ikke bliver vist???

Hvor læser du det henne? Jeg kan ikke finde noget som helst information om kanalen. En der har link til kanalens tv-oversigt?Nitten skrev:Det ser ud til at kampen vises på Viasat ekstra. Hvad er det for en kanal ? den er jo ikke i min store Stofa pakke.
Er der andre metoder end en tur til Silkeborg hvis man gerne vil se kampen ?

Okay. Det er forhåbentlig frit og gratis for alle så, eller er det noget man skal betale for?A_Strandfelt skrev:Den kan ses på Viaplay.

Det tror jeg bestemt ikke er gratis. Det er Viasat, der har rettighederne, så de bestemmer vel også frit, hvad de vil med dem.Trickster skrev:Okay. Det er forhåbentlig frit og gratis for alle så, eller er det noget man skal betale for?A_Strandfelt skrev:Den kan ses på Viaplay.

Her, men jeg ved ikke hvordan jeg kan komme til at se den kanalTrickster skrev:Hvor læser du det henne? Jeg kan ikke finde noget som helst information om kanalen. En der har link til kanalens tv-oversigt?Nitten skrev:Det ser ud til at kampen vises på Viasat ekstra. Hvad er det for en kanal ? den er jo ikke i min store Stofa pakke.

Nitten skrev:Her, men jeg ved ikke hvordan jeg kan komme til at se den kanalTrickster skrev:Hvor læser du det henne? Jeg kan ikke finde noget som helst information om kanalen. En der har link til kanalens tv-oversigt?Nitten skrev:Det ser ud til at kampen vises på Viasat ekstra. Hvad er det for en kanal ? den er jo ikke i min store Stofa pakke.
http://mobil.bold.dk/tv/
Kampen er uden betydning, SIF er rykket ned, og AaB kan ikke generobre mesterskabet...Aabwibz skrev:Det kan da ikke være seriøst, at AaBs kamp er den eneste der ikke bliver vist???