AaB opstart til 2015/16

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: AaB opstart til 2015/16

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. jul 2015, 11:05

Freddie skrev:
KJ skrev:
Patrick: Var nærmest ikke over midten i kampen. Muligvis bevidst strategi. Havde fysiske mangler i nærkampene.
https://www.kanalsport.dk/indslag/hojdepunkter-AaB-agf

Hvem er så spilleren med nummer 2 ved bagstolpen efter ca. 37 sekunder, der var ved at fremprovokere et selvmål.
Det er altså Dalle, der er tæt på at fremprovokere et selvmål, men Steffen Rasmussen redder flot.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Freddie
Allstar
Allstar

Indlæg af Freddie » 12. jul 2015, 11:25

Oldager skrev:
Freddie skrev:
KJ skrev:
Patrick: Var nærmest ikke over midten i kampen. Muligvis bevidst strategi. Havde fysiske mangler i nærkampene.

Hvem er så spilleren med nummer 2 ved bagstolpen efter ca. 37 sekunder, der var ved at fremprovokere et selvmål.
Det er altså Dalle, der er tæt på at fremprovokere et selvmål, men Steffen Rasmussen redder flot.
Hvis nu ikke Patrick havde lagt presset bag forsvareren, mon så AGF-forsvareren havde panikket sådan? Dalle ligger selvfølgelig indlægget hvilket er fint, men det er bare ikke min pointe. Det er, at KJ i sin spilleranalyse mener, at Patrick nærmest ikke var over midterlinjen, men det viser sig, at han var forreste mand i en af de situationer, der kunne have afgjort kampen.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. jul 2015, 12:18

Freddie skrev:
Oldager skrev:
Freddie skrev:
KJ skrev:

Hvis nu ikke Patrick havde lagt presset bag forsvareren, mon så AGF-forsvareren havde panikket sådan? Dalle ligger selvfølgelig indlægget hvilket er fint, men det er bare ikke min pointe. Det er, at KJ i sin spilleranalyse mener, at Patrick nærmest ikke var over midterlinjen, men det viser sig, at han var forreste mand i en af de situationer, der kunne have afgjort kampen.
Det har du selvfølgelig helt ret i :thumbsup:
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar

Indlæg af A_Strandfelt » 13. jul 2015, 11:17

Jeg er godt nok helt vild med Bruhn ved det første mål. Det ser fuldstændig ubesværet ud, at han først lobber den over AGF'eren og dernæst lægger en perfekt aflevering til Helenius. Glæder mig til at se ham tørre AGF igen, når der står point på spil.

abbifar
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Indlæg af abbifar » 13. jul 2015, 12:48

Bemærk at billetterne til HSV-kampen kan reserveres nu. Kun 300 billetter til AaB-fans (og jeg har sikret mig :cool: )

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... v-AaB.aspx
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Martin Bak
Landshold
Landshold
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af Martin Bak » 25. jul 2015, 21:45

BLiver en spændende og udfordrende kamp mod HSV på tirsdag i flensburg- HSV har oprustet og hentet den kontroversielle Spahic i leverkusen og senest sven schipplock i hoffenheim - 2 stærke spillere- HSV har spillet en del testkampe, og kun tabt 1 (0-2 i bielefeld).

vi ses i Flensburg
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 26. jul 2015, 00:08

Jeg er lidt spændt på hvem vi stiller med. Men mon ikke det er nær stærkeste opstilling ? Måske Jönsson eller Enevoldsen starter ude, da de jo altid har småskavanker.

Når Thomsen har smadret HSV skal han nok blive solgt. Et øje eller ej
- FlæskeFrank

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 27. jul 2015, 10:29

Spøjst at AaB skal spille træningskamp mod Jammerbugt tirsdag den 28. samtidig man møder Hamborg.

Så stor er truppen alligevel ikke, at man kan stille to gode hold i hver sin ende af landet samme dag.

Det er vel også svært at spare spillere. Carsten Christensen er vel kun med i den ene kamp. så hvem sidder på bænken i Flensburg ?
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 27. jul 2015, 13:24

FlæskeFrank skrev:Spøjst at AaB skal spille træningskamp mod Jammerbugt tirsdag den 28. samtidig man møder Hamborg.

Så stor er truppen alligevel ikke, at man kan stille to gode hold i hver sin ende af landet samme dag.

Det er vel også svært at spare spillere. Carsten Christensen er vel kun med i den ene kamp. så hvem sidder på bænken i Flensburg ?
Det kan jeg altså godt få panderynker over, hvis det ikke er en kamp som var aftalt før Hamborg kampen kom i stand og dermed ikke længere er aktuel.

I forvejen er jeg bestemt ikke vild med ideen om at spille show(trænings?)kampe når sæsonen er gået i gang, men hvis de fleste reserver bliver hjemme så der ikke er mulighed for at spare den normale startopstilling og kun lade dem få omkring en halvleg, synes jeg endnu mindre om det. Vi får altså givet os selv et temmelig presset kampprogram med 4 kampe på 14 dage, og jeg synes i forvejen vi så trætte ud i 2. halvleg mod Hobro - noget som vel er en naturlig konsekvens når man forsøger at indarbejde et nyt aggressivt presspil. Hertil kommer risikoen for skader, og der skal i hvert fald krydses fingre for at vi ikke får skader i forsvaret i morgen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar

Indlæg af FlæskeFrank » 27. jul 2015, 13:29

Jeg fandt ud af det, fordi jeg kunne se Kanalsport reklamerede med at de sendte live fra Jammerbugt - AaB. Og da jeg gravede lidt i det synes Jammerbugt også at tro, at de skal spille kamp mod os. Men måske det er vores andethold(minimalt forstærket).
- FlæskeFrank

Besvar