Lystrup optræder til daglig i Jyllandsserien.
Det må vist siges at være en temmelig fornuftig lodtrækning
http://www.bold.dk/nyt/fcv-mod-fck--agf ... -silkeborg

Endnu en kort away hvis vi kommer forbi Hjørring. Lystrup ligger vel lige nord for Århus, ikk?AaB1978 skrev:AaB skal til Lystrup i næste runde, hvis de formår at slå Vendsyssel ud.
Lystrup optræder til daglig i Jyllandsserien.
Det må vist siges at være en temmelig fornuftig lodtrækning![]()
http://www.bold.dk/nyt/fcv-mod-fck--agf ... -silkeborg
Det var nok fordi, at de kampe først blev spillet medio november, og derfor krævede kunstigt lys. Det er jo udfordringen for de serieklubber, der når langt i turneringen. Vi ender nok desværre i Lystrup. Ja, altså forudsat vi besejrer Vendsyssel, og det er der på ingen måde nogen garanti for.Gamen skrev:Er det utopi at den bliver flyttet til stadion?
Odder gjorde det mod os, Aarhus Fremad mod Midtjylland...

Jeg tror roligt at du kan regne med, at de ved, at de har alt at vinde og intet at tabe. AaB har alt at tabe og det tror jeg desværre de gør.Eksil skrev:Har i nogen fornemmelse om hvad Vendsyssels indstilling til kampen er? De spiller jo for oprykning, så måske sparer de nogle folk.

Jeg kan ikke forestille mig de sparer noget som helst til kampen mod storebror. De går all in på den.Eksil skrev:Har i nogen fornemmelse om hvad Vendsyssels indstilling til kampen er? De spiller jo for oprykning, så måske sparer de nogle folk.

Tror også at Vendsyssel tager kampen meget seriøst. Det er første gang nogensinde at de to hold mødes i en betydende kamp, det er uden tvivl en kamp som vendelboerne meget gerne vil vinde. De vil gerne vise atastonvilla skrev:Jeg kan ikke forestille mig de sparer noget som helst til kampen mod storebror. De går all in på den.Eksil skrev:Har i nogen fornemmelse om hvad Vendsyssels indstilling til kampen er? De spiller jo for oprykning, så måske sparer de nogle folk.

Vendsyssel sparer sandsynligvis Hallur Hansson da han spiller EM kval både fredag og mandag. Hallur har ellers været stærkt spillende i 1. division.Elvis lever skrev:Jeg tror roligt at du kan regne med, at de ved, at de har alt at vinde og intet at tabe. AaB har alt at tabe og det tror jeg desværre de gør.Eksil skrev:Har i nogen fornemmelse om hvad Vendsyssels indstilling til kampen er? De spiller jo for oprykning, så måske sparer de nogle folk.

TV3-Sport1Rasmus skrev:Bliver den mon vist på TV?
Tror Blomquist får chancen og så ryger Raitala i forsvaret. Og det er et hold der skal slå Vendsyssel 9-10 gange.thomasjn skrev:Så er truppen ude;
1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 6 Jukka Raitala, 7 Thomas Enevoldsen, 8 Rasmus Würtz, 9 Thomas Augustinussen, 10 Rasmus Jönsson, 11 Nicklas Helenius, 14 Andreas Blomqvist, 16 Mathias Trane, 20 Henrik Dalsgaard, 22 Carsten Christensen, 23 Nicolaj Thomsen, 24 Asger Bust, 27 Oliver Abildgaard, 30 Andreas Bruhn, 32 Kasper Pedersen og 79 Jannik Pohl.
Godt nok en tynd trup. Skræmmende nok kan vi ikke på papiret være skråsikre på en sejr. Et hold der manger kvalitet i forvejen er decimeret.
Mon ikke det bliver;
At vi ikke kan stille med et hold vi med stor sikkerhed kan regne med vinder over et 1. divisionshold i Pokalen er det dælme skidt arbejde af ledelsen. Jeg forventer en kamp ala. den de spillede i Hobro i foråret. Holdet har svært ved at skabe noget og de får meget svært ved at sætte sig igennem fysisk mod Vendsyssels granvoksne mænd når vi er ude i noget Abildgaard på midten eller sådan noget. Derudover er jeg generelt ikke pjattet med Augu i forsvaret.

Hvad taler for, at Blomqvist skulle få chancen? Han har jo ikke været i nærheden indtil videre. Derimod har Abildgaard været første reserve i denne sæson og jeg synes han er en spændende spiller, men så afgjort ikke manden at sætte derind i sådan en kamp da han fylder for lidt. Raitala i forsvaret kunne være en mulighed og sikkert bedre end Augu.Kristian skrev:Tror Blomquist får chancen og så ryger Raitala i forsvaret. Og det er et hold der skal slå Vendsyssel 9-10 gange.thomasjn skrev:Så er truppen ude;
1 Nicolai Larsen, 2 Patrick Kristensen, 3 Jakob Ahlmann, 6 Jukka Raitala, 7 Thomas Enevoldsen, 8 Rasmus Würtz, 9 Thomas Augustinussen, 10 Rasmus Jönsson, 11 Nicklas Helenius, 14 Andreas Blomqvist, 16 Mathias Trane, 20 Henrik Dalsgaard, 22 Carsten Christensen, 23 Nicolaj Thomsen, 24 Asger Bust, 27 Oliver Abildgaard, 30 Andreas Bruhn, 32 Kasper Pedersen og 79 Jannik Pohl.
Godt nok en tynd trup. Skræmmende nok kan vi ikke på papiret være skråsikre på en sejr. Et hold der manger kvalitet i forvejen er decimeret.
Mon ikke det bliver;
At vi ikke kan stille med et hold vi med stor sikkerhed kan regne med vinder over et 1. divisionshold i Pokalen er det dælme skidt arbejde af ledelsen. Jeg forventer en kamp ala. den de spillede i Hobro i foråret. Holdet har svært ved at skabe noget og de får meget svært ved at sætte sig igennem fysisk mod Vendsyssels granvoksne mænd når vi er ude i noget Abildgaard på midten eller sådan noget. Derudover er jeg generelt ikke pjattet med Augu i forsvaret.
Lad nu være med at bruge alle muligheder til at svine vores indkøbspolitik.
Vi mangler trodsalt Spalvis, Risgård, KEP, Børsting og den nye Bassogog. Vi har en bred nok trup til at spille pokal og superliga. Måske ikke topklasse på bænken alle steder, men klasse nok til en kamp mod Vendsyssel.
Og hvorfor skulle Abilgaard egentlig lige udlægges som synderen i din analyse?