Kontraktforlængelser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Sanchez94
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktforlængelser

Indlæg af Sanchez94 » 10. sep 2015, 13:11

Eksil skrev:4 år mere til Abilgaard.

Mon ikke trænerne ser ham til afløseren til Risgaard på sigt?

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... trakt.aspx
Smidt 5-7 kilo mere på den knægt, og han vil dominere alt i fremtiden

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 10. sep 2015, 14:51

FlæskeFrank skrev: - KEP. Enorm betydning for os. Men han begynder at have alderen imod sig, så han skifter vel kun, hvis vi behandler ham dårligt eller en anden klub giver ham en femårig kontrakt.
KEP er 30 år. Hvis han kan undgå alvorlige skader har han snildt 3-4 år tilbage på topniveau. Så det er måske lidt tidligt at begynde at tale om at have alderen i mod sig.

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 10. sep 2015, 14:55

Sanchez94 skrev:

Enig. Lidt flere kilo på knægten og så bliver han en super spiller. Man kan allerede se at han ikke er bange for dueller som fx Bruhn er, så det vil være godt for ham med lidt kilo inde centralt. Nu er jeg kæmpe Juve fan, og ja det er store ord når han er verdens bedste midtbanespiller, men der er sku lidt Pogba over Abildgaard. Lang, god med hovedet, kraftfuldt spark, god teknik, stort løbepensum. Han mangler bare lige fysikken.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 10. sep 2015, 15:16

Alexis skrev:
Sanchez94 skrev:

Enig. Lidt flere kilo på knægten og så bliver han en super spiller. Man kan allerede se at han ikke er bange for dueller som fx Bruhn er, så det vil være godt for ham med lidt kilo inde centralt. Nu er jeg kæmpe Juve fan, og ja det er store ord når han er verdens bedste midtbanespiller, men der er sku lidt Pogba over Abildgaard. Lang, god med hovedet, kraftfuldt spark, god teknik, stort løbepensum. Han mangler bare lige fysikken.
Og overblikket. I FCM kampen tabte han hovedet, sammen med mange andre, da de større FCM spillere kom med fuld smadder.

Det sagt der der potentiale. Der er godt spottet af Lars Søndergaard der vel næsten fra dag 1 flyttede ham op som 3-4 valg på midtbanen?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 10. sep 2015, 20:57

Abilgaard kommer fra en venskabsklub, han får derfor lov til at spille fodbold ungdomsfodbold i AaB og derfor får han så en fire år lang kontrakt! ENDNU EN VEN AF HUSET!!!! faktum.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 11. sep 2015, 08:45

Alexis skrev:
Sanchez94 skrev:

Modet har han helt sikkert på plads! se bare alle de gange han tog hovedstødsduellerne med ham den lange mørke fra Vendsyssel, han er sku ikke bange for at slå sig!
Men før han bliver rigtig god, er det vigtigt at der bliver passet godt på ham! Han skal ikke ind og spille 90 minutter, hver kamp, så bliver han total smadret fysisk og nok også psykisk, så han skal have minutter som indskifter, eller når de 2 andre har karantæner

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 11. sep 2015, 08:47

Eksil skrev:
Alexis skrev:
Sanchez94 skrev:

Og overblikket. I FCM kampen tabte han hovedet, sammen med mange andre, da de større FCM spillere kom med fuld smadder.

Det sagt der der potentiale. Der er godt spottet af Lars Søndergaard der vel næsten fra dag 1 flyttede ham op som 3-4 valg på midtbanen?
Overblikket skal nok komme! Han bliver mere rolig, når han bliver lidt mere moden, også vil vi også komme til at se ham, tage flere risici med dybde bolde og driblinger på midten, han bliver spændende!

Brugeravatar
duncan88
2. div
2. div
Geografisk sted: 9340!

Indlæg af duncan88 » 16. sep 2015, 11:24

Ham her har sku altid været spændende de gange jeg har set reserve/træningskampe - Spændende signing :thumbsup:

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2015 ... keeto.aspx
En stolt herre som blev interviewet under kampen mellem AaB - BIF af TV2 Nord!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 6. nov 2015, 14:13

Læste lige på Indkast at KEP og Wûrtz har udløb til sommer. Ifht. Würtz kan det kun gå for langsomt med forlængelse. KEP bør også forlænges medmindre man finder noget bedre.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 6. nov 2015, 14:22

thomasjn skrev:Læste lige på Indkast at KEP og Wûrtz har udløb til sommer. Ifht. Würtz kan det kun gå for langsomt med forlængelse. KEP bør også forlænges medmindre man finder noget bedre.
Medmindre udlandet skulle kalde med en mulighed for en oplevelse, så kan jeg ikke forestille mig det vil blive et problem at forlænge med de to. Det er muligt at det er en overfortolkning fra min side, men jeg fornemmer helt klart at det for både KEP og endnu mere for Würtz er sådan at de er "hjemme" i fodboldmæssig forstand. Jeg tror ikke nogen af dem har planer om at skulle andre steder hen i resten af deres karrierer.

Gamen

Indlæg af Gamen » 6. nov 2015, 14:51

Jesper Schmidt skrev:
Medmindre udlandet skulle kalde med en mulighed for en oplevelse, så kan jeg ikke forestille mig det vil blive et problem at forlænge med de to. Det er muligt at det er en overfortolkning fra min side, men jeg fornemmer helt klart at det for både KEP og endnu mere for Würtz er sådan at de er "hjemme" i fodboldmæssig forstand. Jeg tror ikke nogen af dem har planer om at skulle andre steder hen i resten af deres karrierer.
Tror næppe heller, at det bliver noget problem at forlænge med nogen af dem. Den eneste knast ved Würtz er lønnen, som muligvis skal sænkes lidt (og med al sandsynlighed bliver det, i det kontrakttilbud han får). Han bliver ikke yngre, og med et par skader i de seneste par optakter samt rygterne om at AaB senest forsøgte sig i vinduet med at erhverve et alternativ, så peger alt på at man mener at han vil komme til at spille mindre i de kommende sæsoner.

At udlandet skulle kalde på Würtz er nok også lige at stramme den - han ville have enormt store problemer med at hænge med i en liga der tempomæssigt ligger over Superligaen. Det eneste jeg lige kan tænke kunne være et oversøisk eventyr - al den stund at hans mørklødede tro kopi Patrice Bernier kan være en stor profil i Montréal, selvom han også er en snegl på banen.

Laudrup
Lilleput
Lilleput

Indlæg af Laudrup » 12. nov 2015, 13:13

Er der nogle der ved noget om status på Dalsgaard? Er det helt sikkert at han stopper eller er der chance for at de forlænger?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 12. nov 2015, 13:17

Laudrup skrev:Er der nogle der ved noget om status på Dalsgaard? Er det helt sikkert at han stopper eller er der chance for at de forlænger?
Intet er 100% sikkert ud fra hvad der er meldt ud.
Dalsgaard har dog udtalt, at han gerne vil til udlandet, og jeg mener også, at Gaarde har meldt ud, at man ikke forventer, at man kan forlænge med Dalsgaard, men han er meget velkommen til at blive...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 12. nov 2015, 14:16

le Cid skrev:
Laudrup skrev:Er der nogle der ved noget om status på Dalsgaard? Er det helt sikkert at han stopper eller er der chance for at de forlænger?
Dalsgaard har dog udtalt, at han gerne vil til udlandet, og jeg mener også, at Gaarde har meldt ud, at man ikke forventer, at man kan forlænge med Dalsgaard, men han er meget velkommen til at blive...
Mon ikke at en række danske, svenske og norske klubber allerede har kontaktet Dalsgaards agent

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 12. nov 2015, 14:39

frederikshavneren skrev:
le Cid skrev:
Mon ikke at en række danske, svenske og norske klubber allerede har kontaktet Dalsgaards agent
Det skulle man tro, men man kan undre sig over hvorfor de saa ikke ogsaa havde kontaktet ham i sidste vindue. Jeg har lidt paa fornemmelsen at omverdenen ikke har samme tiltro til Dalle som os. Han fungerer i vores system, men vi lavede jo vores system om back in the day for at udnytte Dalle bedst, som naermeste en tredje angriber. Men han som jeg ser det stadig nogle alvorlige mangler i det defensive, naar han ikke bare skal loebe en spiller op, men rent faktisk skal spille taktisk. Han er heller ikke fantastisk staerk i afleveringer under pres, som er noget af det vigtigste for en moderne back.

Naar alt det saa er sagt, saa passer han fantastisk ind paa vores hold, og ville vaere klar foerstemand paa pladsen hvis han blev, i mange aar frem.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. nov 2015, 01:06

Jeg synes det er alt for tidligt at afskrive Dalsgaard.

Han forlader os hvis han får et attraktivt tilbud fra udlandet, men der er på ingen måde sikkerhed for at det sker... der skal jo trods alt være tale om et tilbud som er mere attraktivt end at forlænge med AaB, som nok ikke er blevet mindre attraktivt som mulighed, efter at efteråret giver grund til optimisme, og tegning til en kommende sportslig optur.

Mit gæt er at det er 50/50 om Dalsgaard bliver.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 13. nov 2015, 08:48

Jesper Schmidt skrev:Jeg synes det er alt for tidligt at afskrive Dalsgaard.

Han forlader os hvis han får et attraktivt tilbud fra udlandet, men der er på ingen måde sikkerhed for at det sker... der skal jo trods alt være tale om et tilbud som er mere attraktivt end at forlænge med AaB, som nok ikke er blevet mindre attraktivt som mulighed, efter at efteråret giver grund til optimisme, og tegning til en kommende sportslig optur.

Lad os håbe at det kun er udlandet der trækker. Jeg er overbevist om at det er uenighed om lønsedlen der gør, at han ikke allerede har forlænget... Og hvad siger han så når OB, Randers eller en helt tredje kommer med et bedre tilbud til ham?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. nov 2015, 15:18

Hanga skrev:

Lad os håbe at det kun er udlandet der trækker. Jeg er overbevist om at det er uenighed om lønsedlen der gør, at han ikke allerede har forlænget... Og hvad siger han så når OB, Randers eller en helt tredje kommer med et bedre tilbud til ham?
Det er meget muligt han så siger ja, men den risiko er vel en del af gamet. Der er ikke ligefrem noget nyt i at andre superligaklubber nogle gange kan tilbyde mere end AaB kan/vil, som det f.eks. skete med Johansson og Califf, men det er vel noget man må leve med når vi nu ikke har en sugardaddy som kan fylde noget financiel doping i AaBs lommer.

Men før vi går helt i panik må jeg minde om at vi jo altså i de senere år har forlænget med både Due (vist endda et par gange og den ene gang efter udløb) og Risgaard helt tæt på kontraktudløb.

Men iøvrigt tror jeg da også at det er lønsedlen man har været uenige om, jeg tror mere præcist at Dalsgaards agent har haft et markant anderledes syn på Dalsgaards økonomiske værdi end AaB.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 13. nov 2015, 15:34

Jesper Schmidt skrev:
Hanga skrev:

Det er meget muligt han så siger ja, men den risiko er vel en del af gamet. Der er ikke ligefrem noget nyt i at andre superligaklubber nogle gange kan tilbyde mere end AaB kan/vil, som det f.eks. skete med Johansson og Califf, men det er vel noget man må leve med når vi nu ikke har en sugardaddy som kan fylde noget financiel doping i AaBs lommer.

Men før vi går helt i panik må jeg minde om at vi jo altså i de senere år har forlænget med både Due (vist endda et par gange og den ene gang efter udløb) og Risgaard helt tæt på kontraktudløb.

Men iøvrigt tror jeg da også at det er lønsedlen man har været uenige om, jeg tror mere præcist at Dalsgaards agent har haft et markant anderledes syn på Dalsgaards økonomiske værdi end AaB.
Så må vi håbe, at den nye agent har et andet syn på Dalles markedsværdi... ;)

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dals ... lubskifte/

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. nov 2015, 15:48

Spanky skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Hanga skrev:

Så må vi håbe, at den nye agent har et andet syn på Dalles markedsværdi... ;)

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/dals ... lubskifte/
Netop, og jeg burde måske også have skrevet "tidligere agent". Og det ER da påfaldende at Dalsgaard skifter til den mand i agentverdenen som har det klart tætteste forhold til AaB.

Besvar