Kamptråd: AaB - Randers FC, 23.11.2015
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 23.11.2015
Jeg topper med en forventning om fire mål af Ene. Han scorede et mål mod Hobro og fordoblede til to mod SønderjyskE. Det skal han bare gøre to gange mere, så det bliver skønt at se ham smække otte kasser ind på Brøndby Stadion.
Alvorligt talt kan man jo kun blive glad, når man læser sådan noget her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/enev ... -angrebet/
Og så er det jo bare en påmindelse om, at det er en uskik at dømme spillere ude på grund af formdyk eller stolpe ud-perioder. Enevoldsen er et eksempel på, at spillerne arbejder hårdt på at forbedre sig - og at det somme tider sker. Så man behøver ikke at forlange indkøb af Hylde A-spillere og andet sjovt, når man i forvejen har spillere, der kan nå derop selv.
Alvorligt talt kan man jo kun blive glad, når man læser sådan noget her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/enev ... -angrebet/
Og så er det jo bare en påmindelse om, at det er en uskik at dømme spillere ude på grund af formdyk eller stolpe ud-perioder. Enevoldsen er et eksempel på, at spillerne arbejder hårdt på at forbedre sig - og at det somme tider sker. Så man behøver ikke at forlange indkøb af Hylde A-spillere og andet sjovt, når man i forvejen har spillere, der kan nå derop selv.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
I jinxer det for meget. Vi taber 3-0 i en elendigt spillet kamp. Spalvis og Ene brænder 4 100% chancer. Hver.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
For nu at prøve at bevare benene på jorden, så forventer jeg en kamp, hvor randers kommer til at lide under manglerne på midtbanen.
Jeg tror vi bygger videre på den gode hjemmebanestatistik, men dog "kun" pointmæssigt og ikke i form af en endnu større sejr.
VI SKAL sætte os på midtbanen og ligge et tungt pres på dem, og så skal vi håbe på, at skarpheden er til stede (i begge ender).
Jeg tror vi bygger videre på den gode hjemmebanestatistik, men dog "kun" pointmæssigt og ikke i form af en endnu større sejr.
VI SKAL sætte os på midtbanen og ligge et tungt pres på dem, og så skal vi håbe på, at skarpheden er til stede (i begge ender).
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
Måske er det ikke lige her at det passer ind.
Men nu har vi igen to mandagskampe i træk. Har AaB overhovedet ingen indflydelse på hvilken kampdag der vælges eller er det tv der bestemmer totalt.
Jeg vil klart foretrække fredag eller lørdagskampe. Her er stemning bare bedre og mere opløftet
Men nu har vi igen to mandagskampe i træk. Har AaB overhovedet ingen indflydelse på hvilken kampdag der vælges eller er det tv der bestemmer totalt.
Jeg vil klart foretrække fredag eller lørdagskampe. Her er stemning bare bedre og mere opløftet
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Stephan Schoors foretrækker mandagskampe, dem er der flere penge i end fredag/lørdagskampene.Nitten skrev:Jeg vil klart foretrække fredag eller lørdagskampe. Her er stemning bare bedre og mere opløftet
- FlæskeFrank
Det er udelukkende TV der bestemmer kampdagene.Nitten skrev:Måske er det ikke lige her at det passer ind.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
seamann
Efter aftale med divisionsforeningen og dermed AaB.Pastorius skrev:Det er udelukkende TV der bestemmer kampdagene.Nitten skrev:Måske er det ikke lige her at det passer ind.
Desværre er divisionsforeningen lige så ringe som spillerforeningen og disciplinærudvalget, så TV har alt magten selv. Hvilket bl.a. kan ses i måden pokalkampe ligger ift superliga kampe, og hvor dårlig skemalægningen (ift ikke-TV venlige tider) er i dansk fodbold.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Det er stadig klubberne som bærer ansvaret, når de på den ene side glædeligt tager imod de mange rare millioner, og på den anden side brokker sig over svigtende tilskuertal. Man sælger sig selv fuldstændigt ukritisk til tv-selskaberne og deres mange kommercielle hensyn, som ofte er i direkte disharmoni med hvad der er det bedste for dansk fodbold som helhed.jonas386 skrev:Desværre er divisionsforeningen lige så ringe som spillerforeningen og disciplinærudvalget, så TV har alt magten selv. Hvilket bl.a. kan ses i måden pokalkampe ligger ift superliga kampe, og hvor dårlig skemalægningen (ift ikke-TV venlige tider) er i dansk fodbold.
Jeg synes klubberne mere og mere glemmer at de faktisk har et produkt de skal passe på og pleje, når de bliver blændet af millionerne fra tv-aftaler, som de skal bruge for at blive gode nok til at jage endnu flere millioner fra europæisk deltagelse... som så igen skal bruges til at sikre sig europæiske millioner året efter osv. Det eneste det efterhånden drejer sig om er at man allernådigst kan få lov til at være med i en turnering som danske hold aldrig bliver gode nok til at kunne vinde, det er i dag langt vigtigere end mesterskabet i sig selv, æren og stoltheden.
Nå men anyway...det var et rant som er mere end off-topic!
-
FlæskeFrank
- Allstar

Vejret i dag bringer nervøse trækninger til kampen i morgen. Jeg husker AGF-kampen på samme tid og vejrlig for snart tre år siden. Her var vi klare favoritter og endte med at tabe klart. Mener dog, at vi vandt sidst vejret var sådan.
Men uberegneligt resultat kan vi godt forvente. Om det så bliver Siebenmal Spalvis eller Randers sejr er uklart.
Men uberegneligt resultat kan vi godt forvente. Om det så bliver Siebenmal Spalvis eller Randers sejr er uklart.
- FlæskeFrank
-
DonSilicone
- 1. div

Sv: Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, 23.11.2015
Er der ikke helt normalt vejr eller hvad mener du?FlæskeFrank skrev:Vejret i dag bringer nervøse trækninger til kampen i morgen. Jeg husker AGF-kampen på samme tid og vejrlig for snart tre år siden. Her var vi klare favoritter og endte med at tabe klart. Mener dog, at vi vandt sidst vejret var sådan.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Ligger der sne i Aalborg eller hur?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Corona
- 2. div

- Favoritspiller: Om morgen...
- Geografisk sted: Nordens Paris
I Vestbyen er der intet.Buzz Killington skrev:Ligger der sne i Aalborg eller hur?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock
Vejrudsigten siger nogle få plusgrader, svag vind og ingen nedbør, så det er måske lige lovlig tyndt at trække vejrkortet på forhånd.Corona skrev:I Vestbyen er der intet.Buzz Killington skrev:Ligger der sne i Aalborg eller hur?
Rigtigt er det dog, at vi har en tendens til at tabe hjemme i ekstremt vejrlig - særligt når modstanderen er AGF, der af en eller anden årsag shiner, når elementerne raser. Desværre for AGF kun, når elementerne raser...
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Tilskuerne kan ikke klage over forholdene i Parken, alligevel er der tilskuere som til en træningskampHovedet skrev:Vejrudsigten siger nogle få plusgrader, svag vind og ingen nedbør, så det er måske lige lovlig tyndt at trække vejrkortet på forhånd.Corona skrev:I Vestbyen er der intet.Buzz Killington skrev:Ligger der sne i Aalborg eller hur?
Rigtigt er det dog, at vi har en tendens til at tabe hjemme i ekstremt vejrlig - særligt når modstanderen er AGF, der af en eller anden årsag shiner, når elementerne raser. Desværre for AGF kun, når elementerne raser...
-
FlæskeFrank
- Allstar

Vejrudsigten antydede samme vejr i Nordjylland som Vestfyn, men det passer gudskelov ikke. Beklager at jeg bragte minder tilbage til noget, som forhåbentlig ikke holder stik i morgen.
- FlæskeFrank
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Kontakt:
FCK spillede en flot uafgjort imod Fodsportsforeningen inde i Parken, så med 3 point kan vi rykke tættere på toppen, det må være en god motivationsfaktor imorgen.
-
FlæskeFrank
- Allstar

Hov hov. 3 point kan kun udsætte den uundgålige nedrykning en runde eller to...Elscorpio skrev:FCK spillede en flot uafgjort imod Fodsportsforeningen inde i Parken, så med 3 point kan vi rykke tættere på toppen, det må være en god motivationsfaktor imorgen.
- FlæskeFrank
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Brøndby er ved at smide point i Århus. Klubben fra vestegnen er blevet udspillet kampen igennemFlæskeFrank skrev:Hov hov. 3 point kan kun udsætte den uundgålige nedrykning en runde eller to...Elscorpio skrev:FCK spillede en flot uafgjort imod Fodsportsforeningen inde i Parken, så med 3 point kan vi rykke tættere på toppen, det må være en god motivationsfaktor imorgen.
Rigtig gode resultater i denne runde. Med tre point i morgen så haler vi ind/lægger afstand i hele top 5.