Køllen I Møllen skrev:Grunden til at Ahlmann ikke spiller er hans skade. Det handler ikke om niveau.
Det siger du ikke!!! Ahlmann har ikke selv opgivet superligaen i år, så forhåbentlig kan han spille. Så jeg håber, at han er i spil til pladsen.
Køllen I Møllen skrev:Thrane, Bruhn og Basso skal ikke have chancen bare for at give dem chancen. De skal have chancen når der er skader/karantæner eller når en anden spiller sig af holdet. Og ikke før.
Jeg mener, at Jönsson på kanten er ligeså uprøvet som Thrane, Bruhn eller Bassogog.
Der skal ikke indsættes en rutineret herre på pladsen for at styrke erfaringsgrundlaget. Der skal indsættes en god mand på pladsen. Her mener jeg ikke Jönsson besidder (meget) mere erfaring på pladsen end Thrane eller Bruhn. Og vi vil med opstillingen KEP, Würtz, Risgård m.fl. jo have et rutineret hold, så det er jo ikke det vi mangler.
Selvfølgelig skal vi ikke tro, at kampen allerede er vundet(det beviste sidste kamp mod Viborg jo netop, at den ikke var). Men hvis vi skal have plads til talenterne, så skal vi også give dem chancen, når pladsen er til rådighed.
I øvrigt erstatter højrekanten jo den urutinerede Børsting - 34 SL-kampe, altså ikke en spiller med Augu-erfaring.
Andreas Bruhn har stort set samme erfaring - 32 SL.