Du må ikke sige "i"... Mike vil ikke stå på mål for resten af hans familie.FlæskeFrank skrev:Så forstod du det endeligtMike80 skrev:[...fordi FCM er dumme og grimme og Mike er en klovn![]()
I vil gerne snakke om, at I er bedst og kan ikke forstå, at vi andre ikke kan se lyset.
Men som med talentudviklingen er det jo usigelig nemmere, at være bedst, hvis man ikke skal betale regningen. Det gælder også vedrørende mesterskaber.
Vi siger, at man skal kigge både på det sportslige og økonomien. Du vil kun forholde dig til det sportslige.
Jeg er ikke i tvivl om, at du oplever, at først var FCM ikke gode nok, fordi de ikke havde vundet mesterskabet. Nu vinder vi mesterskabet, så er I ikke gode nok, fordi I ikke har styr på økonomien.
Mike80-svaret. Det er fordi det er jantelovs AaB.
Nej. Det er fordi vil sammenligne klubberne hele tiden på det ene felt, hvor I dags dato er bedst. Vi har ikke det behov. Og tro mig, hvis vi eller SønderjyskE for den sags skyld havde smidt 65 mio kr. mere i superligaen sidste år, så vi også var endt med lignende underskud, så havde der nok været flere mesterskabskandidater. Vi kunne have sat tre Kadlec's på holdkortet.
Fint nok, at I tror på den strategi, som stort set alle klubber har forsøgt sig med og brændt nallerne. AaB, OB, AGF, BIF osv.
Men prøv at acceptere, at andre kan have en anden tilgang til verden. De fleste udenfor Herning mener f.eks. at indavl er dårligt. Og det må I accpetere.
Hvorfor hade FCM 2
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Re: Hvorfor hade FCM 2
Velkommen tilbage i tråden. Du startede jo selv Sviachenko debatten med dit link til EB liste men kan se du hellere vil svare tilbage på mit indlæg med bla. Bla. Dumme FCM bla. Bla. Dumme Mike retorikken hvilket jo også er det sikreste sted at ende hvis opbakninger herinde skal sikresFlæskeFrank skrev:Så forstod du det endeligtMike80 skrev:[...fordi FCM er dumme og grimme og Mike er en klovn![]()
I vil gerne snakke om, at I er bedst og kan ikke forstå, at vi andre ikke kan se lyset.
Men som med talentudviklingen er det jo usigelig nemmere, at være bedst, hvis man ikke skal betale regningen. Det gælder også vedrørende mesterskaber.
Vi siger, at man skal kigge både på det sportslige og økonomien. Du vil kun forholde dig til det sportslige.
Jeg er ikke i tvivl om, at du oplever, at først var FCM ikke gode nok, fordi de ikke havde vundet mesterskabet. Nu vinder I mesterskabet, så er I ikke gode nok, fordi I ikke har styr på økonomien.
Nej. Det er fordi I vil sammenligne klubberne hele tiden på det ene felt, hvor I dags dato er bedst. Vi har ikke det behov. Og tro mig, hvis vi eller SønderjyskE for den sags skyld havde smidt 65 mio kr. mere i superligaen sidste år, så vi også var endt med lignende underskud, så havde der nok været flere mesterskabskandidater. Vi kunne have sat tre Kadlec's på holdkortet.
Fint nok, at I tror på den strategi, som stort set alle klubber har forsøgt sig med og brændt nallerne. AaB, OB, AGF, BIF osv.
Men prøv at acceptere, at andre kan have en anden tilgang til verden. De fleste udenfor Herning mener f.eks. at indavl er dårligt. Og det må I accpetere.
Sjovt at høre hvordan du mener man i FCM her en sammeligningsbehov når du holder med en klub, som brugte det meste af deres mesterskabs fest på at håne FCM, hvis længste tråd på tværs af fora handler om FCM og hvor FCM nærmest mere som regel end undtagelse afsporer div. AaB relaterede debatten herinde.
Men ellers: God pointe med først var FCM ikke gode nok pga. Manglende mesterskab og nu de ikke gode nok Økonomi. AaB var en stor underskudsforretning op til seneste 2 mesterskaber men den slags var selvfølgeligt ikke helt så vigtigt dengang før i nødtvunget blev nød til at sadle om efter bankens nåde løb op og amatørafdelinger ikke kunne låne jer flere penge. (Jeg tager hatten af for efterfølgende præstationer hvor i på et lille budget virkelig har formået at overgå truppens potentiale) Godt for jer så i på den måde har åbnet for en anden vej at pege med efter FCM's pokalskab og gummiben ikke længere er så holdbar.
FCM har på 15 år skabt en klub som er internationalt interessant investeringsmæssigt hovedsageligt pga. Talentsatsningen. Det har vi ved Dempo nydt godt af og med Benham rykket endnu et skridt! Det godt midtjysk arbejde og god forretning! Godt for FCM og godt for dansk fodbold. Benham har ville sætte overliggeren højt og fra starten meldt ud om forventet underskud men samtidigt gjort klart at dette er en del af en længevarende investering med forventning om overskud i sidste ende. FCM forventer Iøvrigt at komme ud med overskud næste regnskabsår. Jeg forstår at den slags midtjysk succes gør ondt i Nordjylland og man har behov for at råbe højt i mere sørgelige vendinger som "prostitution", "tag den til roden" osv, osv, osv. Og det da rigtig fint at en samlet Nordjysk lejr har taget den til sig som sandhed, men ligesom du beder mig, så prøv du at forstå, at der også findes en anden sandhed end den som bliver prædiket for debatsidens disciple og ikke alle har en tilgang til fodbold som behøver komme ned på havne bodeganiveau..
Mike
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Der er alt for meget snak i denne traad, og alt for lidt had. Jeg troede denne traad var oprettet til at grine af fjolserne paa heden, og ikke for at vaere et udstillingsvindue for den midtjyske psykiatris store udfordringer. Det er jo tydeligt for alle at stockholmsyndrom tilsyneladende ikke bare kan kureres gennem taleterapi, saa jeg forstaar ikke hvorfor i spilder jeres tid paa det.
Det er maaske agurketiden der er ved at stige folk til hovedet?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Køllen I Møllen
- Allstar

Hold kæft en lang gang pis. Ævl og løgne fra ende til anden. Gider du ikke godt snart gå væk? Tror nok din traktor er væltet...Mike80 skrev:Velkommen tilbage i tråden. Du startede jo selv Sviachenko debatten med dit link til EB liste men kan se du hellere vil svare tilbage på mit indlæg med bla. Bla. Dumme FCM bla. Bla. Dumme Mike retorikken hvilket jo også er det sikreste sted at ende hvis opbakninger herinde skal sikresFlæskeFrank skrev:Så forstod du det endeligtMike80 skrev:[...fordi FCM er dumme og grimme og Mike er en klovn![]()
Jeg er ikke i tvivl om, at du oplever, at først var FCM ikke gode nok, fordi de ikke havde vundet mesterskabet. Nu vinder I mesterskabet, så er I ikke gode nok, fordi I ikke har styr på økonomien.
Nej. Det er fordi I vil sammenligne klubberne hele tiden på det ene felt, hvor I dags dato er bedst. Vi har ikke det behov. Og tro mig, hvis vi eller SønderjyskE for den sags skyld havde smidt 65 mio kr. mere i superligaen sidste år, så vi også var endt med lignende underskud, så havde der nok været flere mesterskabskandidater. Vi kunne have sat tre Kadlec's på holdkortet.
Men prøv at acceptere, at andre kan have en anden tilgang til verden. De fleste udenfor Herning mener f.eks. at indavl er dårligt. Og det må I accpetere.![]()
Sjovt at høre hvordan du mener man i FCM her en sammeligningsbehov når du holder med en klub, som brugte det meste af deres mesterskabs fest på at håne FCM, hvis længste tråd på tværs af fora handler om FCM og hvor FCM nærmest mere som regel end undtagelse afsporer div. AaB relaterede debatten herinde.
Men ellers: God pointe med først var FCM ikke gode nok pga. Manglende mesterskab og nu de ikke gode nok Økonomi. AaB var en stor underskudsforretning op til seneste 2 mesterskaber men den slags var selvfølgeligt ikke helt så vigtigt dengang før i nødtvunget blev nød til at sadle om efter bankens nåde løb op og amatørafdelinger ikke kunne låne jer flere penge. (Jeg tager hatten af for efterfølgende præstationer hvor i på et lille budget virkelig har formået at overgå truppens potentiale) Godt for jer så i på den måde har åbnet for en anden vej at pege med efter FCM's pokalskab og gummiben ikke længere er så holdbar.
FCM har på 15 år skabt en klub som er internationalt interessant investeringsmæssigt hovedsageligt pga. Talentsatsningen. Det har vi ved Dempo nydt godt af og med Benham rykket endnu et skridt! Det godt midtjysk arbejde og god forretning! Godt for FCM og godt for dansk fodbold. Benham har ville sætte overliggeren højt og fra starten meldt ud om forventet underskud men samtidigt gjort klart at dette er en del af en længevarende investering med forventning om overskud i sidste ende. FCM forventer Iøvrigt at komme ud med overskud næste regnskabsår. Jeg forstår at den slags midtjysk succes gør ondt i Nordjylland og man har behov for at råbe højt i mere sørgelige vendinger som "prostitution", "tag den til roden" osv, osv, osv. Og det da rigtig fint at en samlet Nordjysk lejr har taget den til sig som sandhed, men ligesom du beder mig, så prøv du at forstå, at der også findes en anden sandhed end den som bliver prædiket for debatsidens disciple og ikke alle har en tilgang til fodbold som behøver komme ned på havne bodeganiveau..
Mike
Janteloven eksisterer IKKE!
-
seamann
Det her rejser et par principielle spørgsmål:Mike80 skrev: at der også findes en anden sandhed end den som bliver prædiket for debatsidens disciple og ikke alle har en tilgang til fodbold som behøver komme ned på havne bodeganiveau..
Mike
1. Hvad er der galt med havnebodegaer?
2. Hvor mange havnebodegaer er der i Herning?
3. Er det i virkeligheden blot misundelse over manglen på ordentlige værtshuse, der driver Mike?
Folk kan jo evt. lade være med at svare ham og generelt bruge tid på ham.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Du kan jo hyle her fra og til næste regnskabsår Mike. Du er jo en luder og din klub er en luder som gladelig tager den til roden. Først i erkendelse af at I skal være en FC klub og derefter som en prostituerede der ikke har råd til en rubrikannonce i EB, men alternativt måtte lade spillerne svinge en Happy Meal menu over hovedet som opfordring til fri entre og overgivelse. Det morsomme i det her er, at du tilsyneladende selv tror på at Benhams ord om at det drejer sig om den lange bane og ikke til at han finde et nyt stykke legetøj der skinner lidt mere i solen. Er der noget fodboldinvenstorer er kendt for, ja så er det troskab til døden. Fakta er, at der drypper sperm fra jeres røvhul og skal I have ros for noget, så er det at FCM er blevet billedet på at man kan narre sig selv ind i rollen som den lykkelige luder.
-
sulakvelidze
- Allstar

- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Bare lige for at trøste Mike, så tårerne ikke får ham til at smække med døren igen-igen, får du sådan en her for at sige sandheden:NIN skrev:Du kan jo hyle her fra og til næste regnskabsår Mike. Du er jo en luder og din klub er en luder som gladelig tager den til roden. Først i erkendelse af at I skal være en FC klub og derefter som en prostituerede der ikke har råd til en rubrikannonce i EB, men alternativt måtte lade spillerne svinge en Happy Meal menu over hovedet som opfordring til fri entre og overgivelse. Det morsomme i det her er, at du tilsyneladende selv tror på at Benhams ord om at det drejer sig om den lange bane og ikke til at han finde et nyt stykke legetøj der skinner lidt mere i solen. Er der noget fodboldinvenstorer er kendt for, ja så er det troskab til døden. Fakta er, at der drypper sperm fra jeres røvhul og skal I have ros for noget, så er det at FCM er blevet billedet på at man kan narre sig selv ind i rollen som den lykkelige luder.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Du får lige et skuderklap for stærkt at understrege min pointe. Tak for indlægget jeg kunne ikke have formuleret eller illustreret mit budskab bedre selvNIN skrev:Du kan jo hyle her fra og til næste regnskabsår Mike. Du er jo en luder og din klub er en luder som gladelig tager den til roden. Først i erkendelse af at I skal være en FC klub og derefter som en prostituerede der ikke har råd til en rubrikannonce i EB, men alternativt måtte lade spillerne svinge en Happy Meal menu over hovedet som opfordring til fri entre og overgivelse. Det morsomme i det her er, at du tilsyneladende selv tror på at Benhams ord om at det drejer sig om den lange bane og ikke til at han finde et nyt stykke legetøj der skinner lidt mere i solen. Er der noget fodboldinvenstorer er kendt for, ja så er det troskab til døden. Fakta er, at der drypper sperm fra jeres røvhul og skal I have ros for noget, så er det at FCM er blevet billedet på at man kan narre sig selv ind i rollen som den lykkelige luder.
seamann skrev:Det her rejser et par principielle spørgsmål:Mike80 skrev: at der også findes en anden sandhed end den som bliver prædiket for debatsidens disciple og ikke alle har en tilgang til fodbold som behøver komme ned på havne bodeganiveau..
Mike
1. Hvad er der galt med havnebodegaer?
2. Hvor mange havnebodegaer er der i Herning?
3. Er det i virkeligheden blot misundelse over manglen på ordentlige værtshuse, der driver Mike?
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Omkring Sviatchenko. Jeg bragte den på banen af to årsager. 1) Den viser jo netop, at FCM måske ikke har et forrygende salg af Sviatchenko i støbeskeen. Hvis klausulen er korrekt. Så får FCM blot det samme som FCK ville betale for 1½ år siden. 2) For at vise mine medAaBfans, at det ikke kun er AaB som render ind i det problem. Forskellen mellem Kusk og Sviatchenko er minimal.Mike80 skrev:Velkommen tilbage i tråden. Du startede jo selv Sviachenko debatten med dit link til EB liste men kan se du hellere vil svare tilbage på mit indlæg med bla. Bla. Dumme FCM bla. Bla. Dumme Mike retorikken hvilket jo også er det sikreste sted at ende hvis opbakninger herinde skal sikres![]()
Mike
Men din reference til mit indlæg viser jo netop, at du forholder dig til intet af det, medmindre det passer ind i dit verdensbillede. Det eneste af mine statements du genbruger, er det som du kan bruge. Og så i øvrigt mistolker.
Hvis vi nu skal snakke om klubber som er "internationalt interessant investeringsmæssigt". Som du mener FCM er. Så er FCN fra 2003 og altså skarpere til jer til at skabe en klub, som er "internationalt interessant investeringsmæssigt".
Du må gerne komme med indspark i tråden, men du hiver bare en påstand frem og så når den bliver skudt ned, så bliver du tøsefornærmet eller kommer med en ny påstand.
Tror du selv på, at FCM kommer ud med overskud i indeværende sæson. Bare ja eller nej. Ikke noget Ja, når vi vinder EuropaLeaugue eller Sisto bliver solgt for de retfærdige 250 mio kr.Mike80 skrev:FCM forventer Iøvrigt at komme ud med overskud næste regnskabsår.
- FlæskeFrank
Men vi allerede uenige i din påstand om at AaB som klub ikke er de eneste som render ind i det "problem". Sviachenko stod med 12 mdr. Tilbage af sin kontrakt og en af betingelserne for forlængelse var (hvis rygtet holder) åbenbart at han skulle have indskrevet en klausul. Det sådan vilkårene er og havde han ikke fået den eventuelle klausul stod FCM måske ikke med et mesterskab, europæiske millioner og et eventuelt 12-14 millioner kroners salg i støbeskeen. Derfor er jeg som FCM mand ovenud tilfreds med den forlængelse med eller uden klausul! Du snakker det hele menneske. Jeg savner det store forståelse hvor hverken Steinlein eller Gaarde forlængede med et krav om at få indført en klausul! Det var spillernes krav og måske eneste mulighed for at Erik kunne vinde guld med FCM og Kusk med AaB. At gøre det op som problem er snæversynet og fordi man ikke magter at se perspektivet i et større billede gennem bitterheden over et eventuelt salg under markedspris. Og så synes jeg Iøvrigt 12-14 for Erik er et flot salg IMO.FlæskeFrank skrev:Omkring Sviatchenko. Jeg bragte den på banen af to årsager. 1) Den viser jo netop, at FCM måske ikke har et forrygende salg af Sviatchenko i støbeskeen. Hvis klausulen er korrekt. Så får FCM blot det samme som FCK ville betale for 1½ år siden. 2) For at vise mine medAaBfans, at det ikke kun er AaB som render ind i det problem. Forskellen mellem Kusk og Sviatchenko er minimal.Mike80 skrev:Velkommen tilbage i tråden. Du startede jo selv Sviachenko debatten med dit link til EB liste men kan se du hellere vil svare tilbage på mit indlæg med bla. Bla. Dumme FCM bla. Bla. Dumme Mike retorikken hvilket jo også er det sikreste sted at ende hvis opbakninger herinde skal sikres![]()
Mike
Men din reference til mit indlæg viser jo netop, at du forholder dig til intet af det, medmindre det passer ind i dit verdensbillede. Det eneste af mine statements du genbruger, er det som du kan bruge. Og så i øvrigt mistolker.
Hvis vi nu skal snakke om klubber som er "internationalt interessant investeringsmæssigt". Som du mener FCM er. Så er FCN fra 2003 og altså skarpere til jer til at skabe en klub, som er "internationalt interessant investeringsmæssigt".
Du må gerne komme med indspark i tråden, men du hiver bare en påstand frem og så når den bliver skudt ned, så bliver du tøsefornærmet eller kommer med en ny påstand.
Tror du selv på, at FCM kommer ud med overskud i indeværende sæson. Bare ja eller nej. Ikke noget Ja, når vi vinder EuropaLeaugue eller Sisto bliver solgt for de retfærdige 250 mio kr.Mike80 skrev:FCM forventer Iøvrigt at komme ud med overskud næste regnskabsår.
Ja, det bliver spændende at følge FCN og det super flot hvad først AKP kunne få ud af klubben og hvad de nu med ny kapital og tilbagekomsten af Hjulmand kan føre til. Hatten af for det projekt de har kunne få ud af Farum og deres begrænsede fanbase. Det betyder formodentlig endnu en konkurrent til toppen men du får ikke mig til at tude og køre "luder" retorik fordi andre har succes. Det må i selv stå på mål for
FCM bestemmer vil selv om man vil komme ud med overskud. Sælger man Pusic, Sisto og Erik uden køb kommer man selfølgelig ud med overskud men vælger man at geninvestere indtægterne kommer man nok ikke ud med overskud i kroner ører men forhøjer tilgengæld værdien for truppen. Jeg sidder ikke i bestyrelsen så det bliver jo et gætværk men jeg tror man sælger Erik og Sisto så du må da gerne få mit gæt. Ja. Tror du?
Mike
Mike
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg er ikke uenig.Buzz Killington skrev:Der er alt for meget snak i denne traad, og alt for lidt had. Jeg troede denne traad var oprettet til at grine af fjolserne paa heden, og ikke for at vaere et udstillingsvindue for den midtjyske psykiatris store udfordringer. Det er jo tydeligt for alle at stockholmsyndrom tilsyneladende ikke bare kan kureres gennem taleterapi, saa jeg forstaar ikke hvorfor i spilder jeres tid paa det.
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Nej. Jeg tror ikke I kommer ud med overskud denne sæson.Mike80 skrev:[FCM bestemmer vil selv om man vil komme ud med overskud. Sælger man Pusic, Sisto og Erik uden køb kommer man selfølgelig ud med overskud men vælger man at geninvestere indtægterne kommer man nok ikke ud med overskud i kroner ører men forhøjer tilgengæld værdien for truppen. Jeg sidder ikke i bestyrelsen så det bliver jo et gætværk men jeg tror man sælger Erik og Sisto så du må da gerne få mit gæt. Ja. Tror du?
Mike
Jeg tror derimod, at FCM vil sige, at man i stedet har valgt at opgradere sportslig og så tage det underskud. Men at det ikke betyder noget som helst på den lange bane.
Og det vil fans tage imod med kyshånd for "det er rigtig skarpt set af ledelsen". Men bag ledelsens ord står formentlig blot, at man ikke kunne få de fantasipriser hjem på spillersalg, som forudsat. Så vælger man en gang i rouletten og satser på europæisk gruppespil igen. Det kan redde klubben, hvis der er tur i den, men det kan altså også knække den helt, hvis missionen mislykkes.
Min anke er, at man siger et og gør noget andet. Når du er velbevandret på AaB-debatforaet, så vil du også vide, at vi tidligere har gruet for den dag regnskabet kommer, fordi vi vidste at det altid blev meget værre. Så det er ikke for at hævde AaB.
Tilsvarende tror jeg ikke, at Brøndby både kan få balance i 2017 og vinde mesterskabet i 2018. Slet ikke med de kontraktudløb, som de har til sommer(Agger, Albrechtsen, Dumic, Ørnskov, Elmander, Schwartz). Det bliver dyrt for dem og de har ikke nogle hurtige penge, at finansierer det med(spillersalg).
- FlæskeFrank
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Transferrettighederne for Sviatchenko og Sisto er allerede skrevet ind i fcms regnskab som værdier, så eventuelle salg vil formentlig kun påvirke økonomien positivt i et ret begrænset omfang, hvis vi går ud fra, at der er en frikøbsklausul i Sviatchenkos kontrakt, og med tanke på Sistos spillemæssige deroute.
Edit: nu bliver jeg faktisk i tvivl om Sisto var iblandt de spillere, som blev solgt til spillerinvesteringsselskaber, men Sviat er
Edit: nu bliver jeg faktisk i tvivl om Sisto var iblandt de spillere, som blev solgt til spillerinvesteringsselskaber, men Sviat er
Hair is not a right: it´s a privilege!
-
Gamen
De rettigheder har FCM, såvidt jeg husker, for længst købt tilbage.Trickster skrev:Transferrettighederne for Sviatchenko og Sisto er allerede skrevet ind i fcms regnskab som værdier, så eventuelle salg vil formentlig kun påvirke økonomien positivt i et ret begrænset omfang, hvis vi går ud fra, at der er en frikøbsklausul i Sviatchenkos kontrakt, og med tanke på Sistos spillemæssige deroute.
- Trickster
- Superliga

Jep og derefter skrevet ind som værdier, for at mindske underskuddet.
Sisto og Erik er de eneste to tilbageværende spillere i investet, som kan give nogle penge. Rettighederne blev købt tilbage for 22 mio for 1½ år siden. Må gå ud fra, at beløbet regnskabsmæssigt er blevet fordelt på de enkelte spillere på det tidspunkt. Petter var en tredje spiller, som på det tidspunkt havde en værdi, så man har måske fordelt værdien med 10 mio Pione, 10 mio Erik og 2 mio Petter.Trickster skrev:Transferrettighederne for Sviatchenko og Sisto er allerede skrevet ind i fcms regnskab som værdier, så eventuelle salg vil formentlig kun påvirke økonomien positivt i et ret begrænset omfang, hvis vi går ud fra, at der er en frikøbsklausul i Sviatchenkos kontrakt, og med tanke på Sistos spillemæssige deroute.
Værdien afskrives lineært over kontraktperioden, og eftersom Erik har 1½ år tilbage af sin kontrakt, så er ½ af værdien afskrevet. Så han vil sandsynligvis stå med en regnskabsværdi på ca 5 mio . Pione har længere tid tilbage og vil kun have afskrevet omkring 25% af værdien, så han vil stå med ca 7.5 mio i værdi.
Så et salg af Erik på 12-14 mio vil påvirke regnskabet positivt med 7-9 mio.
Pione tvivler jeg på bliver solgt i dette vindue. Han har brug for at blive skadesfri og vi har stadig en lang kontrakt med ham.
Tror der er noget, du har misforstået. Transferrettigheder bogføres til kostpris minus afskrivninger eller markedsværdien såfremt den er lavere. Det er den helt gængse måde at gøre det på i alle fodboldklubber. Så der gøres ikke noget 'for at mindske underskuddet'. Transferrettigheder er jo ikke værdiløse og dermed skal de naturligvis medtages i et regnskab. Det er de også i AaBs.Trickster skrev:Jep og derefter skrevet ind som værdier, for at mindske underskuddet.
- Trickster
- Superliga

Forskellen er bare, at beløbet i AaBs regnskab fra 2014 er sølle 2.600.000 millioner, og i fcms tilfælde er det opjusteret meget kraftigt