Larsen
Patrick - KEP - Kasper P. - Blåbjerg
Børsting - Würtz - Risgård - Thomsen
Ene
Spalvis

Er enig i at Børsting var hovedrystende ringe, men tror vi får brug for hans enorme løbepensum i lige netop denne kamp.Brodernumsi skrev:Alle havde en skidt dag mod OB, men Børsting var fornærmende ringe, der kom lidt liv i kludene da Jönsson kom ind, så jeg håber han får pladsen på søndag.
Og mon ikke alle er klar på at gå ind og vise at kampen mod OB var en off dag og vise hvad niveauet i virkeligheden er... kan mærke jeg tror på vi endelig bryder forbandelse på ligakampe i PARKEN... 2-1 sejr YES SIRwhite splash skrev:Er enig i at Børsting var hovedrystende ringe, men tror vi får brug for hans enorme løbepensum i lige netop denne kamp.Brodernumsi skrev:Alle havde en skidt dag mod OB, men Børsting var fornærmende ringe, der kom lidt liv i kludene da Jönsson kom ind, så jeg håber han får pladsen på søndag.

Hvad bygger du på, at den nye Brøndbydirektør sidder helt frem til søndag aften ?Eksil skrev:Det sikreste nederlag siden den nye Brøndby direktør satte sig i stolen. Smørhåret og Kæmpekæben scorer en hver. 1 point for de tre første kampe og så er vi ligesom i gang, som jeg også skrev i Superligatråden.
Oscar har ikke skrevet noget negativt om ham endnu på sydsiden, så det lugter af at han har et par dage tilbage i stolen.FlæskeFrank skrev:Hvad bygger du på, at den nye Brøndbydirektør sidder helt frem til søndag aften ?Eksil skrev:Det sikreste nederlag siden den nye Brøndby direktør satte sig i stolen. Smørhåret og Kæmpekæben scorer en hver. 1 point for de tre første kampe og så er vi ligesom i gang, som jeg også skrev i Superligatråden.

NIN skrev:Den bedste tid på året er foråret, hvor pigerne så småt begynder at smide vinterkludene også dagene op til en kamp i Parken, hvor vi endnu engang tror vi kan score eller sågar få point.
Det er anmeldt til juntaen. Du får nok 14 dage i skyggen. Sorry buddy, men grænsen skal trækkes et sted.Steve-Dave skrev:NIN skrev:Den bedste tid på året er foråret, hvor pigerne så småt begynder at smide vinterkludene også dagene op til en kamp i Parken, hvor vi endnu engang tror vi kan score eller sågar få point.

Det er nok det bedste, selv om alting kan gå itu og mit hjerte går i tusind stykker. Tak til Hovedet for at starte #LinnetFeberen.Eksil skrev:Det er anmeldt til juntaen. Du får nok 14 dage i skyggen. Sorry buddy, men grænsen skal trækkes et sted.

Eller som smukke Erik vil have udtrykt det: Det säjs att ovan molnen är himlen alltid blå, men det kan va svårt att tro när man inte ser den.Steve-Dave skrev:Det er nok det bedste, selv om alting kan gå itu og mit hjerte går i tusind stykker. Tak til Hovedet for at starte #LinnetFeberen.Eksil skrev:Det er anmeldt til juntaen. Du får nok 14 dage i skyggen. Sorry buddy, men grænsen skal trækkes et sted.
Og du synes FCK's angreb virker skræmmende...?Funky skrev:Med det forsvarsspil, vi har vist indtil nu, er det overhovedet ikke realistisk at håbe på point. Så simpelt kan det siges. Den bedste forsvarskamp, vi har spillet siden vinterpausen, var mod OB - og den tabte vi guddødme alligevel.

FCK's angreb er på ingen måde skræmmende, men de har som hold en tendens til at score et mål mere end modstanderen og det giver som regel point.hje1980 skrev:Og du synes FCK's angreb virker skræmmende...?Funky skrev:Med det forsvarsspil, vi har vist indtil nu, er det overhovedet ikke realistisk at håbe på point. Så simpelt kan det siges. Den bedste forsvarskamp, vi har spillet siden vinterpausen, var mod OB - og den tabte vi guddødme alligevel.
Vi har jo hele sæsonen lukket masser af mål ind, men har tilgængelig også klasket en masse ind selv. Offensivt havde vi jo en off day mod OB. Finder vi vores spil frem igen mod FCK har vi i den grad muligheder.
Men som andre skriver... bliver det en fysisk kamp, hvor vi ikke får sat vores hurtige afleveringer sammen, så taber vi.
Det så vi sidste gang... første halvleg spiller vi bolden rundt og fører fortjent ved pausen... i anden halvleg bliver det en fysisk kamp, og vi formår ikke at holde fast i bolden og vi taber den klart.

FCK spiller kedeligt men effektivt. Så længe de scorer ét mål plejer de som minimum at være sikret point. Københavnerne står rigtig godt på banen og deres nye målmand, Robin Olsen, har vel knap nok haft en eneste redning endnu.NIN skrev:FCK's angreb er på ingen måde skræmmende, men de har som hold en tendens til at score et mål mere end modstanderen og det giver som regel point.hje1980 skrev:Og du synes FCK's angreb virker skræmmende...?Funky skrev:Med det forsvarsspil, vi har vist indtil nu, er det overhovedet ikke realistisk at håbe på point. Så simpelt kan det siges. Den bedste forsvarskamp, vi har spillet siden vinterpausen, var mod OB - og den tabte vi guddødme alligevel.
Vi har jo hele sæsonen lukket masser af mål ind, men har tilgængelig også klasket en masse ind selv. Offensivt havde vi jo en off day mod OB. Finder vi vores spil frem igen mod FCK har vi i den grad muligheder.
Men som andre skriver... bliver det en fysisk kamp, hvor vi ikke får sat vores hurtige afleveringer sammen, så taber vi.
Det så vi sidste gang... første halvleg spiller vi bolden rundt og fører fortjent ved pausen... i anden halvleg bliver det en fysisk kamp, og vi formår ikke at holde fast i bolden og vi taber den klart.