Dejligt med en forlængelse. Han ligner afgjort en spiller, som vi kommer til at hylde meget.
Har været i tvivl om, hvilke navn, som skulle på den nye trøje. Nu må det blive Børsting.

Thrane.AaB 85 95 99 08 skrev:Fine forlængelser med Børstning og Risgård.
Hvem har så udløb til sommer ud over KEP, der jo er stemplet ud? Jønsson plus hvem?
+ Augo som spiller og Slapvis har heller ikke længere kontrakt i AaB.Gamen skrev:Thrane.AaB 85 95 99 08 skrev:Fine forlængelser med Børstning og Risgård.
Hvem har så udløb til sommer ud over KEP, der jo er stemplet ud? Jønsson plus hvem?

OK, så eneste udestående er Thrane og Jønsson. Så er der forhåbentlig overblik og mentalt overskud hos Gaarde til at fokusere på forstærkninger.Eksil skrev:+ Augo som spiller og Slapvis har heller ikke længere kontrakt i AaB.Gamen skrev:Thrane.AaB 85 95 99 08 skrev:Fine forlængelser med Børstning og Risgård.
Som jeg skrev i din depressionstråd, så handler det ikke om overskud på Gaardes mentale balance, men bundlinjen og talentsatsningen.AaB 85 95 99 08 skrev:OK, så eneste udestående er Thrane og Jønsson. Så er der forhåbentlig overblik og mentalt overskud hos Gaarde til at fokusere på forstærkninger.Eksil skrev:+ Augo som spiller og Slapvis har heller ikke længere kontrakt i AaB.Gamen skrev:Thrane.AaB 85 95 99 08 skrev:Fine forlængelser med Børstning og Risgård.

Der bliver en del udskiftning til sommer. Spalvis, KEP og Augu er væk og der er spørgsmålstegn ved Thomsen, Jönsson og Thrane. Derudover må Gaarde også vurdere hvad der skal ske med Bruhn, Bust og V. AhlmannEksil skrev:Som jeg skrev i din depressionstråd, så handler det ikke om overskud på Gaardes mentale balance, men bundlinjen og talentsatsningen.AaB 85 95 99 08 skrev:OK, så eneste udestående er Thrane og Jønsson. Så er der forhåbentlig overblik og mentalt overskud hos Gaarde til at fokusere på forstærkninger.Eksil skrev:+ Augo som spiller og Slapvis har heller ikke længere kontrakt i AaB.Gamen skrev:Thrane.AaB 85 95 99 08 skrev:Fine forlængelser med Børstning og Risgård.
Jeg forventer at Thomsen, Spalvis, KEP og Jønsson forlader start 11eren og ind kommer en midterforsvarer og en ny kant. Helenius erstatter Spalvis (oh ve og smerte). Muligvis kommer der en erstatning for Jønsson, hvis noget interessant dukker op, ellers er det nok Bassongogs tur. Thrane kan erstattes af de 4-5 andre spillere kan kan udfylde hans rolle.
Tror højest der kommer tre mand ind. For en klub som AaB giver det ingen mening at købe spillere med mindre de er talenter eller klar til at starte ind. Det store spørgsmål er vel om Jønsson skal erstattes hvis han smutter, da han alt ander lige må være en af de mere løntunge spillere. Af de tre andre kan Bruhn eller Viktor Ahlmann meget vel forlade klubben for et lavere niveau, hvis de ikke viser fremgang. Det er dog svært at vide som almindelige fans.frederikshavneren skrev: Der bliver en del udskiftning til sommer. Spalvis, KEP og Augu er væk og der er spørgsmålstegn ved Thomsen, Jönsson og Thrane. Derudover må Gaarde også vurdere hvad der skal ske med Bruhn, Bust og V. Ahlmann
AaB ved med sikkerhed at de mister Spalvis og KEP. KEP skal erstattes udefra som der er sagt og Spalvis bliver erstattet med Helenius. At Thrane og Augu ryger betyder intet, de spiller ingen rolle og kan nemt erstattes at ungdomsspillere. At vi så muligvis også mister andre kan sagtens ske, men det ved vi ikke noget om, og jeg kan love dig for at hvis Helenius, Thomsen eller Enevoldsen også ryger, jamen så bliver der købt en ny9000AaB skrev:Læste li dette omkring Thrane; http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... mmer-exit/
Undre mig lidt man ikke kan bruge Thrane når Thomsen smutter til sommer.
En løbestærk spiller med masser af fight og som virker rimelig målfarlig hvis han får lov.
Så nu har vi med sikkerhed mistet;
Spalvis
KEP
Thrane
Augu
Måske
Jönsson
V. Ahlman
Thomsen
Endevoldsen (tvivler, men AaB siger ikke nej til et godt tilbud)
Helenius (Hvis Padenburg vælger at købe ham. Virker til tyskerne er meget glad for ham)
Dvs.
2 startspillere ryger med sikkerhed -KEP, Spalvis
2-4 startspillere ryger måske - Jönsson, Thomsen, Endevoldsen, Helenius (Helenius var tiltænkt startplads når Spalvis smutter)
2 indskifter smutter - Thrane, Augu
Og så udtaler AaB at vi kun mangler en forsvarsspiller...................
Hvordan kan man sige vores bænk bliver mindre frygtindgydende uden ham? - Han har fået hele 152 minutters fodbold for os.Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2016 ... ommer.aspx
1. år var han jo skadet mere eller mindre non-stop og han var ikke købt til at gå direkte ind i start-11'eren. Synes som Sauer, at han viste lovende takter, tror det var i nogle træningskampe lige efter vi hentede ham. Men nej, han er aldrig blevet en faktor og vi får nu Thellufsen og Opondo op til sommer. Så må man have vurderet at det er bedre at satse på Basso og/eller Bruhn som lidt mere etablerede backup-kanter næste år.Sanchez94 skrev:Hvordan kan man sige vores bænk bliver mindre frygtindgydende uden ham? - Han har fået hele 152 minutters fodbold for os.Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.
og de gange han er kommet ind har han set mere febrilsk ud, end rolig på bolden. - Nuvel jeg ved han har døjet med skader osv. men hvis man i 2 år ikke har tilkæmpe sig mere spilletid, er det måske også på tide at klubben bruger de lønkroner et andet sted.
Det kan man, når man som jeg synes, at han har vist nogle fornuftige (og ja, uortodokse) ting, når han har fået chancen.Sanchez94 skrev:Hvordan kan man sige vores bænk bliver mindre frygtindgydende uden ham? - Han har fået hele 152 minutters fodbold for os.Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.
og de gange han er kommet ind har han set mere febrilsk ud, end rolig på bolden. - Nuvel jeg ved han har døjet med skader osv. men hvis man i 2 år ikke har tilkæmpe sig mere spilletid, er det måske også på tide at klubben bruger de lønkroner et andet sted.
Det bare ikke mange af de kvaliteter vi har set. Den bedste performance jeg så fra ham, var hans første indskiftning, der efter syntes jeg det har set værre og værre ud, hver gang han er kommet ind. Han er alt for urolig på boldenSøgaard skrev:1. år var han jo skadet mere eller mindre non-stop og han var ikke købt til at gå direkte ind i start-11'eren. Synes som Sauer, at han viste lovende takter, tror det var i nogle træningskampe lige efter vi hentede ham. Men nej, han er aldrig blevet en faktor og vi får nu Thellufsen og Opondo op til sommer. Så må man have vurderet at det er bedre at satse på Basso og/eller Bruhn som lidt mere etablerede backup-kanter næste år.Sanchez94 skrev:Hvordan kan man sige vores bænk bliver mindre frygtindgydende uden ham? - Han har fået hele 152 minutters fodbold for os.Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.
Tror sagtens Thrane kan finde en anden klub - og hvis ikke det bliver i ligaen i første omgang, så ser vi ham nok om et par år, når det febrilske er blevet pudset af, for han har helt klart nogle kvaliteter.
Det lyder også voldsomt, jeg når siger værre og værre, for han præstationer har i sig selv ikke været dårlige, men de har heller ikke prangende, jeg mener bare han har haft sin chance, for at komme til fadet, og det er bedre at prøve noget andet nu.Sanchez94 skrev:Det bare ikke mange af de kvaliteter vi har set. Den bedste performance jeg så fra ham, var hans første indskiftning, der efter syntes jeg det har set værre og værre ud, hver gang han er kommet ind. Han er alt for urolig på boldenSøgaard skrev:1. år var han jo skadet mere eller mindre non-stop og han var ikke købt til at gå direkte ind i start-11'eren. Synes som Sauer, at han viste lovende takter, tror det var i nogle træningskampe lige efter vi hentede ham. Men nej, han er aldrig blevet en faktor og vi får nu Thellufsen og Opondo op til sommer. Så må man have vurderet at det er bedre at satse på Basso og/eller Bruhn som lidt mere etablerede backup-kanter næste år.Sanchez94 skrev:Hvordan kan man sige vores bænk bliver mindre frygtindgydende uden ham? - Han har fået hele 152 minutters fodbold for os.Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.
Tror sagtens Thrane kan finde en anden klub - og hvis ikke det bliver i ligaen i første omgang, så ser vi ham nok om et par år, når det febrilske er blevet pudset af, for han har helt klart nogle kvaliteter.

Understreger blot det åndssvage i at han skulle have chancen mod BIF. Hvorfor pokker skiftede han eksempelvis ikke Bassogog ind så han kunne lugte lidt til det?Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.

Mon ikke LS er lidt af samme skole som Kent, og vaelger holdet ud fra hvem han mener bedst kan udfoere opgaven, og ikke ud fra hvem der er her til naeste aar?astonvilla skrev:Understreger blot det åndssvage i at han skulle have chancen mod BIF. Hvorfor pokker skiftede han eksempelvis ikke Bassogog ind så han kunne lugte lidt til det?Sauer skrev:Thrane forlænger ikke sin kontrakt. Havde ellers gerne set ham fortsætte. Synes, han har vist lovende takter offensivt, og at vores bænk bliver en smule mindre frygtindgydende med ham væk.