Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016
Re: Kamptråd: AaB - AGF, 28.08.2016
Vi er startet urimeligt dårligt. Vi er slet ikke på bolden, og når vi er, så smider vi simple afleveringer væk. Jeg synes især, vores backs har været dårlige med bolden hidtil.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
AGF er lykkedes med at gøre kampen til en slåskamp... og vi inviterer dem ved at stå med 11 mand på egen banehalvdel.Kunji skrev:Vi er startet urimeligt dårligt. Vi er slet ikke på bolden, og når vi er, så smider vi simple afleveringer væk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
andreasaab89
- Allstar

5 gange GF spillere er i glidende taklinger hvor de vinder duellen fordi AaB spillerne trækker sig
Klamt at se på
Klamt at se på
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Vildt nok at der skulle gå 17 min inden vi rørte bolden.
Men AGF kommer godt nok fuldt aggressivitet tvivler på de kan holde det i 90 min.
Men AGF kommer godt nok fuldt aggressivitet tvivler på de kan holde det i 90 min.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
andreasaab89
- Allstar

Hader PK
AaB er min trosretning
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
FORHELVEDE PK FUCKING BOLDMONGOL SÅ RAM DOG !!!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Basso har på trods af e ret slap indledning været god og skabt uro!
Hvis de bliver trætte før ham, bliver han farlig!
Og der stemplede Flores ind og stooor chance!
Hvis de bliver trætte før ham, bliver han farlig!
Og der stemplede Flores ind og stooor chance!
Så tæsk dog til den altså..
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
andreasaab89
- Allstar

Han skal forsøge at flugte til den første gang
AaB er min trosretning
Okay, Flores er god.
uha hvor bliver Flores vild. Tjek lige hans førsteberøringer!
- Mr. Larsen
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
- Kontakt:
Han ser meget lovende udKunji skrev:Okay, Flores er god.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren
Giv nu bare Flores bolden hver gang og lad ham drible
Man vidste bare at han aldrig i 1000 år ville score på den der...Mr. Larsen skrev:FORHELVEDE PK FUCKING BOLDMONGOL SÅ RAM DOG !!!
Er du sikker??Tyskeren skrev:Hold op en dårlig start.. Vi spiller SÅ langsomt og uden ideer!
Guld? igen, igen...!
Basse har sku også været god. Jeg er vildt med, hvordan han tager den bold ude ved sidelinjen, og i stedet for at spille bagud, som de fleste nok vil gøre, vælger han i stedet at drible ind og udfordre, og det ender med en stor chance til Flores
Vi er stemplet ind i kampen og har haft 3 gode muligheder. Flores ser virkelig spændende ud!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ha ha så må jeg være virkelig dum for jeg har prøvet i siden kampstart uden at finde et eneste der virkerKokkefar skrev:Det tog mig 15 sek at finde 2 links på google, er det en speciel slags link folk er ude efter? Ellers forstår jeg virkelig ikke alle de forespørgsler på links herinde.NIN skrev:Det er ikke tilladt at spørge om link i kamptråden til AaB's kampe og det er fair nok. Er der en der har et godt link til noget andet som kunne forsøde min søndag, vil jeg være meget taknemmelig.
uha nogle grumme foræringer vi giver AGF. De er kun med, fordi vi giver dem muligheden for det.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
PK er et decideret problem i dag indtil videre. Der maa en udskiftning til.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus