AaB´ere i andre klubber / udlandet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet

Indlæg af Gnu » 13. jan 2017, 11:31

Forza skrev:
Gnu skrev:
Forza skrev:Jeg vil ikke kalde Thomsen Judas eller det der ligner. Så længe han ikke skifter til FCM eller BIF kan det ikke sætte mit pis kog. Især når FCK har betalt 5 mio. for ham. Derved har AaB jo ikke en gang haft en chance for at kunne være med.

Det jeg til gengæld ikke kan fordrage er at manden som konstant snakkede om udlandet i 1,5 år nu pludselig skynder sig hjem efter et halvt år første gang han møder modstand. Tilmed har han valgt FCK til fremfor hollandske og belgiske klubber.

Det er sgu en taber mentalitet. Han burde da kunne ha' gættet sig til alt ikke bare ville være lutter lagkage fra day one som udlandsprofessionel. Det skriger jo til himlen.
Det er sgu da ikke tabermentalitet at vælge et tophold frem for holland/belgisk middelmådighed.
Læs nu alt hvad jeg skriver. Det er en tabermentalitet at skynde sig hjem til DK igen efter et halvt år og en smule modgang hvor han rent faktisk stadig har fået spillet en del kampe.
Han har fået spilletid under en anden træner, ja. Manden har jo fået klar besked fra sin arbejdsgiver om, at han skulle finde et andet sted at spille, for i Nantes var han ude i kulden. Så forstår jeg sgu da godt, at han vil videre, og ja, jeg forstår også valget af topholdet i Danmark frem for et middelmådigt hold i fucking Belgien. Det er da ikke en skid tabermentalitet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 13. jan 2017, 11:37

Gnu skrev: Han har fået spilletid under en anden træner, ja. Manden har jo fået klar besked fra sin arbejdsgiver om, at han skulle finde et andet sted at spille, for i Nantes var han ude i kulden. Så forstår jeg sgu da godt, at han vil videre, og ja, jeg forstår også valget af topholdet i Danmark frem for et middelmådigt hold i fucking Belgien. Det er da ikke en skid tabermentalitet.
Præcis. Det er ingen skam at gå, når man bliver smidt ud.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 13. jan 2017, 11:53

doukas skrev:Det, der får folk op ad stolene er jo, at der en stor diskrepans mellem spillere og fans nu om dage.

Hvad hvis alle herinde tænkte, "ved I hvad, FCK spiller faktisk noget meget bedre fodbold og de spiller altid om titler. Lad os holde med dem"! Men det gør vi heldigvis ikke, for så var der ikke noget AaB ret meget længere.Spillerne er enormt mobile og fleksible, det er fans ikke. Det er klart, at det skaber noget øffen.

Og jeg orker ikke, når man sammenligner fodboldspillere med en almindelig lønmodtager.
Jeg er ikke uenig i det føste doukas. Jeg orker til gengæld ikke personer der mener de ikke blot er i deres gode ret til at svine andre mennesker til fordi de sympatiserer med deres arbejdsplads, men sågar mener det gør dem til bedre fans.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 13. jan 2017, 12:01

Pastorius skrev:
Gnu skrev: Han har fået spilletid under en anden træner, ja. Manden har jo fået klar besked fra sin arbejdsgiver om, at han skulle finde et andet sted at spille, for i Nantes var han ude i kulden. Så forstår jeg sgu da godt, at han vil videre, og ja, jeg forstår også valget af topholdet i Danmark frem for et middelmådigt hold i fucking Belgien. Det er da ikke en skid tabermentalitet.
Hvor læser i at han er blevet smidt ud?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
larsdahl
1. div
1. div
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af larsdahl » 13. jan 2017, 12:03

Gnu skrev:
Forza skrev: Læs nu alt hvad jeg skriver. Det er en tabermentalitet at skynde sig hjem til DK igen efter et halvt år og en smule modgang hvor han rent faktisk stadig har fået spillet en del kampe.
Han har fået spilletid under en anden træner, ja. Manden har jo fået klar besked fra sin arbejdsgiver om, at han skulle finde et andet sted at spille, for i Nantes var han ude i kulden. Så forstår jeg sgu da godt, at han vil videre, og ja, jeg forstår også valget af topholdet i Danmark frem for et middelmådigt hold i fucking Belgien. Det er da ikke en skid tabermentalitet.
At vælge FCK på nuværende tidspunkt er sandsynligvis et farvel til en karriere i udlandet. Specielt med den lange kontrakt.
Thomsen har allerede vist, at han kan spille godt imod hold som AGF, Randers og Sønderjyske. Nu kommer han sandsynligvis ikke til at vise et niveau som de tyske/hollandske/belgiske/franske/engelske klubber ikke kender i forvejen.

Skiftede han til Groningen ville han få chancen for at vise, at han kan afgøre kampe mod PSV, Ajax og Feyenoord. Her ville der være mulighed for at løfte sit spil til et højere niveau. Det samme gør sig gældende i Belgien med modstandere som Anderlecht, Standard Liege og Club Brugge. Og for den sags skyld 2. Bundesliga i Tyskland hvor man møder hold som Stuttgart og Hannover

Der vil selvfølgelig ikke være mulighed for europa cup, men hvis det drejer sig om at pleje sin karriere, så tror jeg interesserede klubber kigger langt mere på bundniveau og hvordan en spiller performer til daglig end på en peakperformance i en enkelt europa cup kamp.

Når det er sagt, kan der være mange gode grunde til at vende hjem til Danmark. Måske bryder Thomsen (eller hans familie) sig ikke om at bo i udlandet, måske tilbød FCK den højeste løn eller den længste kontrakt, måske var FCK den eneste klub der ville betale den transfer som Nantes krævede

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 13. jan 2017, 12:12

NIN skrev:
doukas skrev:Det, der får folk op ad stolene er jo, at der en stor diskrepans mellem spillere og fans nu om dage.

Hvad hvis alle herinde tænkte, "ved I hvad, FCK spiller faktisk noget meget bedre fodbold og de spiller altid om titler. Lad os holde med dem"! Men det gør vi heldigvis ikke, for så var der ikke noget AaB ret meget længere.Spillerne er enormt mobile og fleksible, det er fans ikke. Det er klart, at det skaber noget øffen.

Og jeg orker ikke, når man sammenligner fodboldspillere med en almindelig lønmodtager.
Jeg er ikke uenig i det føste doukas. Jeg orker til gengæld ikke personer der mener de ikke blot er i deres gode ret til at svine andre mennesker til fordi de sympatiserer med deres arbejdsplads, men sågar mener det gør dem til bedre fans.
Hov hov - det er forbudt at skrive "jeg er ikke uenig". Det er hedder "jeg er enig" :D

Men jo, ingen grund til at svine tidligere spillere...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Gnu
Allstar
Allstar

Indlæg af Gnu » 13. jan 2017, 12:25

Forza skrev:
Pastorius skrev:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... end-nantes
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

Gnu
Allstar
Allstar

Indlæg af Gnu » 13. jan 2017, 12:31

larsdahl skrev:
Gnu skrev:
Forza skrev: Læs nu alt hvad jeg skriver. Det er en tabermentalitet at skynde sig hjem til DK igen efter et halvt år og en smule modgang hvor han rent faktisk stadig har fået spillet en del kampe.
At vælge FCK på nuværende tidspunkt er sandsynligvis et farvel til en karriere i udlandet. Specielt med den lange kontrakt.
Thomsen har allerede vist, at han kan spille godt imod hold som AGF, Randers og Sønderjyske. Nu kommer han sandsynligvis ikke til at vise et niveau som de tyske/hollandske/belgiske/franske/engelske klubber ikke kender i forvejen.

Skiftede han til Groningen ville han få chancen for at vise, at han kan afgøre kampe mod PSV, Ajax og Feyenoord. Her ville der være mulighed for at løfte sit spil til et højere niveau. Det samme gør sig gældende i Belgien med modstandere som Anderlecht, Standard Liege og Club Brugge. Og for den sags skyld 2. Bundesliga i Tyskland hvor man møder hold som Stuttgart og Hannover

Der vil selvfølgelig ikke være mulighed for europa cup, men hvis det drejer sig om at pleje sin karriere, så tror jeg interesserede klubber kigger langt mere på bundniveau og hvordan en spiller performer til daglig end på en peakperformance i en enkelt europa cup kamp.

Når det er sagt, kan der være mange gode grunde til at vende hjem til Danmark. Måske bryder Thomsen (eller hans familie) sig ikke om at bo i udlandet, måske tilbød FCK den højeste løn eller den længste kontrakt, måske var FCK den eneste klub der ville betale den transfer som Nantes krævede
Vrøvl. Hvis han gør det godt i FCK skal han nok komme ud igen. Det var ikke noget problem for Nicolai Jørgensen at komme til Feyenoord med FCK som mellemstop efter Leverkusen. Zanka kommer stensikkert også ud igen, og det samme gør Erik Johansson. Cornelius gør også, hvis han kan holde niveauet fra efteråert.

Internationale kampe betyder rigtig, rigtig meget, det er der ingen tvivl om. Vi var fx tæt på at sælge Dennis Marshall efter fine præstationer på landsholdet selvom han knap nok var fast mand i AaB.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 13. jan 2017, 14:24

doukas skrev:
NIN skrev:

Hov hov - det er forbudt at skrive "jeg er ikke uenig". Det er hedder "jeg er enig" :D

Men jo, ingen grund til at svine tidligere spillere...
Haha!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Indlæg af Spanky » 13. jan 2017, 14:50

Det der gør at jeg mister lidt for Thomsen og synes han er fesen er, at efter sidste sæson fik han endelig den chance i udlandet, som han havde råbt og skreget på stort set siden double-sæsonen.

Så går der gudhjælpemig kun 7 måneder før han igen er tilbage i den danske andedam. Det første halve år i udlandet har han endda fået masser af spilletid, men én måned efter klubben har fået ny træner smider han håndklædet i ringen fordi træneren ikke lige har set hans vej i den periode. Det er sgu tyndt.

Thomsen må skifte alt det han vil til FCK. Jeg er helt sikker på, at FCK vil have været interesseret i ham, hvis han havde udtalt de sidste par år i AaB, at han vil til en større klub i DK, hvor der er sikkerhed for europæsisk deltagelse mere eller midre hvert år, men han har jo ikke prædiket om andet end udlandet.

Og det der med, som nogen skriver, at han er frosset ud i mere eller midre grad i Nantes giver jeg ikke meget for. Der står sgu ikke noget om i dette link f.eks., at Nantes for alt i verden ville af med ham - tværtimod, synes jeg.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... r-karriere

Det eneste, som i min bog, kan "retfærdiggøre" hans skifte er, hvis ham og/eller kæresten havde hjemve og ikke kunne falde til i det franske, men det melder historien jo ikke noget om. Men Thomsen skal heldigvis ikke retfærdiggøre noget som helst, han skal få mest muligt ud af sin karriere - ikke mindst økonomisk.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 13. jan 2017, 15:03

Gnu skrev:
Forza skrev:
Pastorius skrev:
I stedet for at have så travlt med at skrive vrøvl til alle andre så prøv lige at læs artiklen du selv linker til.

"Men nu er situationen en anden, og den nye træner valgte ikke at satse på mig. Så klubben gav mig grønt lys til at finde noget andet - og her var FCK en fantastisk mulighed, siger Nicolaj Thomsen til fck.dk".

Det betyder da så absolut ikke at han har fået af vide at skal skal finde et andet sted at spille.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gnu
Allstar
Allstar

Indlæg af Gnu » 13. jan 2017, 15:21

Forza skrev:
Gnu skrev:
Forza skrev:
Pastorius skrev:
I stedet for at have så travlt med at skrive vrøvl til alle andre så prøv lige at læs artiklen du selv linker til.

"Men nu er situationen en anden, og den nye træner valgte ikke at satse på mig. Så klubben gav mig grønt lys til at finde noget andet - og her var FCK en fantastisk mulighed, siger Nicolaj Thomsen til fck.dk".

Det betyder da så absolut ikke at han har fået af vide at skal skal finde et andet sted at spille.
Selvfølgelig gør det da det, hvis du ellers kan lægge to og to sammen. Hvad tror du ellers det betyder, når han siger, at "den nye træner valgte ikke at satse på mig", og når Nantes er villige til at slippe ham efter syv måneder for stort set det samme, som de selv gav, selvom der var lang tid tilbage af kontrakten?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 13. jan 2017, 15:49

doukas skrev:
NIN skrev:

Damn straight
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 15. jan 2017, 12:19

At mange af vores unge vender så hurtigt hjem og så endda til FCK er irriterende selvom det er langt fra at være lige så slemt som hvis det var til luftkastellerne i Brøndby eller Herning. Jeg synes dog også, at det rejser den tanke at vi må kigge på vores talentudvikling. En ting er, at udvikle dygtige spillere, men vi er også nødt til at udvikle nogen der kan begå sig i udlandet og har en attitude, hvor de ikke bare giver op efter et helt eller halvt år. De kan ikke alle sammen tage "Jesper Grønkjær vejen" og være kometer - nogen af dem må også tage "Lasse Schøne vejen". Schøne startede jo i Heerenveen, hvor han blev vejet og fundet for let, hvorefter han tog til en bundklub og har spillet sig op igennem den Hollandske liga og nu er han en profil i Ajax. Beundringsværdigt valg for han har sikkert haft alle muligheder for at vende hjem og stagnere som en middelmådig Superligaspiller. Derudover vil jeg mene, at der altid er en risiko ved at tage hjem selvom det er til FCK. Hvis ikke det går i FCK bliver det meget svært at komme ud igen. Bare se på Kusk, de to bedste bud på hans næste klub lige nu er nr. 8 og 13 i Superligaen. At man så ikke kan forstå hvorfor den skaldede nordmand hellere vil bruge de to tonsere Verbic og Toutouh er en anden sag. Havde Kusk i stedet blevet i Holland og spillet sin chance i en mindre klub skulle han nok have fået spilletid og hvis han havde etableret sig havde døren stået pivåben til Ajax eller PSV nu. Derfor må det fremadrettet være et fokusområde i AaB at udvikle spillerne bedre til Europa på det menneskelige og professionelle plan. Det vil sikkert kræve en videreudvikling af klubkulturen og det er der vel heller ikke noget i vejen med at blive mere OBS! hvordan man f.eks. håndterer modgang. Man kunne starte med at pille Tab og VInd med samme sind skiltet ned - det skilt hører simpelthen ingen steder hjemme et sted, hvor professionelle har deres gang.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 15. jan 2017, 12:53

Jeg forstår ikke kritikken af at danske klubber er gode til talentudvikling og derfor også kan udvikle unge mennesker til gode fodboldspillere uden de har psykopatiske træk!

Der er slet ingen tvivl om at de lande hvor der kræves "robusthed" spilder en stor del af deres talenter. Danmark har ikke størrelsen til det, derfor er vores talentudvikling tvunget til at være mere finmasket. Det er et tegn på kvalitet og ikke det modsatte.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 15. jan 2017, 12:59

Provst i Brovst skrev:Jeg forstår ikke kritikken af at danske klubber er gode til talentudvikling og derfor også kan udvikle unge mennesker til gode fodboldspillere uden de har psykopatiske træk!

Der er slet ingen tvivl om at de lande hvor der kræves "robusthed" spilder en stor del af deres talenter. Danmark har ikke størrelsen til det, derfor er vores talentudvikling tvunget til at være mere finmasket. Det er et tegn på kvalitet og ikke det modsatte.
Ingen taler jo om psykopatiske træk. Hvor tit skulle os andre ikke skifte job, hvis vi skulle reagere hver gang chefen ikke lige ser vores vej eller tingene ikke går så hurtigt som forventet. Det handler jo lige så meget om at være moden nok til at tro på sig selv og holde fast i sin plan. Man kommer langt med stædighed/vedholdenhed og hårdt arbejde. Man kan jo også starte med at gøre fodboldspiller boblen mindre beskyttet. Dansk ungdomsfodbold virker meget som spilleres marked, hvor hvis klubben ikke retter sig efter dig så skifter du da bare klub. Man kan sagtens behandle spillerne som individer uden, at være blødsødne. Jeg ved fra bekendte, at Helenius blev pakket meget ind og det er også mere eller mindre offentligt kendt, at man måtte stryg Kusk langs hårene for at gøre ham tilpas. Jeg siger ikke, at vi ikke skal behandle vores spillere pænt, men det udelukker da ikke at der er hårdhed og professionalisme i træningsmiljøet og vi udvikler nogle mere robuste typer rent mentalt. Vi må bare ikke glemme, at grundvilkåret i den her branche som alle andre dybest set er konkurrence og derfor skal vores spiller selvfølgelig være robuste nok til at de kan klare det når de kommer ud et sted og ikke er den bedste.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 15. jan 2017, 13:19

Jakobsen skrev:
Provst i Brovst skrev:Jeg forstår ikke kritikken af at danske klubber er gode til talentudvikling og derfor også kan udvikle unge mennesker til gode fodboldspillere uden de har psykopatiske træk!

Ingen taler jo om psykopatiske træk. Hvor tit skulle os andre ikke skifte job, hvis vi skulle reagere hver gang chefen ikke lige ser vores vej eller tingene ikke går så hurtigt som forventet. Det handler jo lige så meget om at være moden nok til at tro på sig selv og holde fast i sin plan. Man kommer langt med stædighed/vedholdenhed og hårdt arbejde. Man kan jo også starte med at gøre fodboldspiller boblen mindre beskyttet. Dansk ungdomsfodbold virker meget som spilleres marked, hvor hvis klubben ikke retter sig efter dig så skifter du da bare klub. Man kan sagtens behandle spillerne som individer uden, at være blødsødne. Jeg ved fra bekendte, at Helenius blev pakket meget ind og det er også mere eller mindre offentligt kendt, at man måtte stryg Kusk langs hårene for at gøre ham tilpas. Jeg siger ikke, at vi ikke skal behandle vores spillere pænt, men det udelukker da ikke at der er hårdhed og professionalisme i træningsmiljøet og vi udvikler nogle mere robuste typer rent mentalt. Vi må bare ikke glemme, at grundvilkåret i den her branche som alle andre dybest set er konkurrence og derfor skal vores spiller selvfølgelig være robuste nok til at de kan klare det når de kommer ud et sted og ikke er den bedste.
Fodbold er spillerenes marked! Hvordan kan du være i tvivl om det?

Dansk talentudvikling er professionel, det er på et højt plan og de finder flere talenter relativt til antal fodboldspillere end de fleste lande.

Hvis kravet er "robuste typer" så frasorterer du alle dem uden disse træk, du gør talentmassen mindre.

Du har helt ret i at professionel fodbold er en konkurrenceidræt, derfor er der naturligvis også et godt og sundt konkurrencemiljø i klubberne. Det gode og sunde miljø mangler helt sikkert i mange udenlandske klubber.

Hvis de danske talenter er bange for konkurrence, så skifter de da ikke til FCK hvor konkurrencen og niveauet er højere end eks. Nates eller Twente.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Indlæg af FIDEL » 15. jan 2017, 22:14

Dybt dybt underligt at Thomsen allerede vender hjem til DK. Jeg mister faktisk respekt for ham kan jeg mærke.
og skræmmende at han ikke har mere selvtillid og gåpåmod. Hvad værre er, så er det bekymrende, at han allerede er ude i kulden. Det er tegn på at han intet viser til træning samt har en skrøbelig psyke.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 16. jan 2017, 01:57

Jakobsen skrev:At mange af vores unge vender så hurtigt hjem og så endda til FCK er irriterende selvom det er langt fra at være lige så slemt som hvis det var til luftkastellerne i Brøndby eller Herning. Jeg synes dog også, at det rejser den tanke at vi må kigge på vores talentudvikling. En ting er, at udvikle dygtige spillere, men vi er også nødt til at udvikle nogen der kan begå sig i udlandet og har en attitude, hvor de ikke bare giver op efter et helt eller halvt år. De kan ikke alle sammen tage "Jesper Grønkjær vejen" og være kometer - nogen af dem må også tage "Lasse Schøne vejen". Schøne startede jo i Heerenveen, hvor han blev vejet og fundet for let, hvorefter han tog til en bundklub og har spillet sig op igennem den Hollandske liga og nu er han en profil i Ajax. Beundringsværdigt valg for han har sikkert haft alle muligheder for at vende hjem og stagnere som en middelmådig Superligaspiller. Derudover vil jeg mene, at der altid er en risiko ved at tage hjem selvom det er til FCK. Hvis ikke det går i FCK bliver det meget svært at komme ud igen. Bare se på Kusk, de to bedste bud på hans næste klub lige nu er nr. 8 og 13 i Superligaen. At man så ikke kan forstå hvorfor den skaldede nordmand hellere vil bruge de to tonsere Verbic og Toutouh er en anden sag. Havde Kusk i stedet blevet i Holland og spillet sin chance i en mindre klub skulle han nok have fået spilletid og hvis han havde etableret sig havde døren stået pivåben til Ajax eller PSV nu. Derfor må det fremadrettet være et fokusområde i AaB at udvikle spillerne bedre til Europa på det menneskelige og professionelle plan. Det vil sikkert kræve en videreudvikling af klubkulturen og det er der vel heller ikke noget i vejen med at blive mere OBS! hvordan man f.eks. håndterer modgang. Man kunne starte med at pille Tab og VInd med samme sind skiltet ned - det skilt hører simpelthen ingen steder hjemme et sted, hvor professionelle har deres gang.
Meget enig og ja det med skiltet er helt håbløst ligesom Gaardes udtalelse for et stykke tid siden hvor han ikke kunne se det store problem i den manglende succes hos tidligere AaB spillere i udlandet.

Denne diskussion vender tilbage med jævne mellemrum, men det er interessant hvorfor spillere som Lasse og Thelander der begge har haft stor modgang alligevel har opnået succes i udlandet, mens det offensive kreative firkløver (Helenius, Kusk, Lucas og Thomsen) meget hurtigt gav op i udlandet.
Lucas er som den eneste af dem stadigvæk i udlandet, men det er så også i en klub som vel er på nogenlunde niveau med AaB.
Dalsgaard lagde ud som lyn og torden i Belgien men er nu reduceret til bænkevarmer, det skal blive interessant at se hvordan han håndterer det. Om ikke andet så er OB sikkert på jagt efter en ny højre back...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 16. jan 2017, 16:05

Opondo skifter permanent til Vendsyssel FF med hvem han har skrevet en et årig kontrakt.

Besvar