Enig. Hellere to nye stoppere end en angriber. Udover dem vi har i truppen har vi Ramkilde som er en af de bedste angribere jeg har set i U17-U19 i en del år. Men klager da ikke hvis vi får en forsvarsspiller og en angriber. Holgersson laver også store opspilsfejl til træning, tror bare han er et fejl match. Gaarde skulle have swipet den anden vej...Kokkefar skrev:Kunne være nice. Lucic har tilsyneladende lige reddet Holgersson fra at koste et mål.Gaarde6 skrev:Konge pohl er kommet igang!
Drop nu den angriber jagt og hent 2 forstærkninger til midterforsvaret i stedet!
Træningskampe vinteren 2017
Re: Træningskampe vinteren 2017
Jeg savner Winsnes
Lucic lyder virkelig god, når man læser om hans aktioner i dagens kamp.
Er der nogle på Hornevej, som kan bekræfte dette?
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.
Nej, men næstenKristian skrev:Skal Sloth virkelig have 90 min i dag :-)
Nye tider blæser over hornevej
AaB i hjertet
Bekræftet. Har et par gode redninger, og virker stærk i fødderne. Tyndt grundlag at bedømme ham på.Arendt skrev:Lucic lyder virkelig god, når man læser om hans aktioner i dagens kamp.
AaB i hjertet
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Hjemvendt fra Hornevej. Plusser i min bog til Nicolai Larsen, Ahlmann, Mæhle, Sloth og Pohl.
Minus til Würtz.
Resten var lidt som forventet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Minus til Würtz.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Lækkert med plusser til især Sloth og Pohl, kunne være fedt hvis de får tur i den.9520AaB skrev:Hjemvendt fra Hornevej. Plusser i min bog til Nicolai Larsen, Ahlmann, Mæhle, Sloth og Pohl.
Minus til Würtz.
Sjældent man ser minus til Würtz. I øvrigt spændende hvem der skal tage over på hans plads en dag, umiddelbart Magnus C eller Abildgaard.
Godt at se Holgersen forsætter elendigheden, så kan det da ikke blive mere tydeligt for Morten og Allan at der skal en ny forsvars spiller ind.
gravballe skrev:Godt at se Holgersen forsætter elendigheden, så kan det da ikke blive mere tydeligt for Morten og Allan at der skal en ny forsvars spiller ind.

Hvordan spillede Flores?
Intet vildt. Ude af form. Spillede som aftalt med trænerteam kun 1. halvleg. Men OK i perioder.dyhrmaN skrev:Hvordan spillede Flores?
Sloth spiller fremragende i dag. Hurtig i vendinger, drive med bolden og dirigenten i angrebene. Synes virkelig man kunne se noget af det han kunne i AGF. Han bliver spændende i foråret.9520AaB skrev:Hjemvendt fra Hornevej. Plusser i min bog til Nicolai Larsen, Ahlmann, Mæhle, Sloth og Pohl.
Minus til Würtz.
Pohl er virkelig aggressiv og nærgående. Klart godkendt og positivt fra ham. Han kan godt blive ham der løser angrebs "problemet"
Mæhle spiller ud fra hvad jeg så, en virkelig dårlig kamp. Det er sjovt så forskelligt man kan se den samme kamp. Han taber bolden mange gange på dumme steder, der skaber farlige kontraer. Når han så får bolden i løb på kanten, så ender han med at spille den tilbage. Jeg tror netop han spiller hele kampen, fordi Morten havde behov for at se om det blev bedre i anden halvleg. Det gjorde det ja, men stadig skidt fra knægten.
Thellufsen var den positive overraskelse. Meget aggressiv og direkte. Han kan godt blive jokeren i foråret.
Holgersen er ok defensiv. Men kun ok.. Men for satan hans afleveringer frem i banen, skaber mange farlige kontraer. Det gælder egentlig begge forsvarer i dag. Hvis ikke der gøres noget her eller Niveauet i pasningerne pludselig bliver bedre, så bliver det virkelig det vi kan falde på.
Wurtz spiller faktisk en dårlig kamp ja. Man kan se de har trænet meget på at spille boldene hurtigt, få berøringer og lave sideskift. Men her holder wurtz meget på bolden og gør spillet langsommere. Han driver ikke bolden som de andre forsøger. Det går faktisk meget i stå når han har den.
Var der nogen der så om kampen blev filmet af AaB-TV?
Der var en mand i jagttårnet med stort kamera. Så mit bud er ja. Som de altid laver.Kokkefar skrev:Var der nogen der så om kampen blev filmet af AaB-TV?
Larsen: Tog hvad der var
Ahlmann: Solid, uden at være prangende. Anonym.
Blåbjerg : Den forsvarer der er mest bold i, men forvalter det alligevel dårligt til tider
Holger: Ikke hans dårligste kamp, men hans spil frem i banen er usikkert og tit ringe.
Mæhle: Ringe kamp i dag. Diagonal pasningerne bekom ham ikke vel.
Børsting: Udmærket kamp. Aggressiv og ihærdig.
Würtz: Lidt blandet, men skulle måske lige finde sammen med Sloth.
Sloth: Havde et par kæmpe skæverter, men rigtig positivt indtryk alligevel.
Flores: Et par tekniske lækkerier, men ude af form naturligvis.
Thellufsen: Fortsætter det positive indtryk. Aktiv og meget involveret.
Pohl: Ser sgu godt ud. God til at skabe sig rum.
Ahlmann: Solid, uden at være prangende. Anonym.
Blåbjerg : Den forsvarer der er mest bold i, men forvalter det alligevel dårligt til tider
Holger: Ikke hans dårligste kamp, men hans spil frem i banen er usikkert og tit ringe.
Mæhle: Ringe kamp i dag. Diagonal pasningerne bekom ham ikke vel.
Børsting: Udmærket kamp. Aggressiv og ihærdig.
Würtz: Lidt blandet, men skulle måske lige finde sammen med Sloth.
Sloth: Havde et par kæmpe skæverter, men rigtig positivt indtryk alligevel.
Flores: Et par tekniske lækkerier, men ude af form naturligvis.
Thellufsen: Fortsætter det positive indtryk. Aktiv og meget involveret.
Pohl: Ser sgu godt ud. God til at skabe sig rum.
AaB i hjertet
Haha, spot on!troelsh skrev:gravballe skrev:Godt at se Holgersen forsætter elendigheden, så kan det da ikke blive mere tydeligt for Morten og Allan at der skal en ny forsvars spiller ind.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
hajlajts oppe. Thellufsen er sgu godt nok med i meget.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Baseret på hajlats lignede det lidt Hobro kampen. Nydeligt offensivt men også igen 3-4 giga chancer til modstander, heraf to efter lange fremlægninger, hvor Holgersson snorksover. Er glad for at Ahlmann i interviewet ikke forsøger at tale vores clean sheet op, for det var da godt nok mere held end forstand.
Det er ganske enkelt ikke nok med en ny angriber. Midterforsvaret skal styrkes hvis vi skal have chance for top 6.
Det er ganske enkelt ikke nok med en ny angriber. Midterforsvaret skal styrkes hvis vi skal have chance for top 6.
Ud fra videoen ligner det godt nok en åben slagudveksling. Fint nok at vinde, men den kunne vel have endt 3-3 uden de store problemer.
In other news: Risgård fremhæver i nedenstående artikel de højere fysiske krav som nu stilles af den nye fysiske træner. Det lyder i det hele taget til, at det der med "krav" har fået nogle nye og mere tydelige udtryk i AaB efter der er sket ændringer i trænerstaben.
Men okay, ville en spiller nogensinde stille sig frem og sige det modsatte...
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... -og-power/
In other news: Risgård fremhæver i nedenstående artikel de højere fysiske krav som nu stilles af den nye fysiske træner. Det lyder i det hele taget til, at det der med "krav" har fået nogle nye og mere tydelige udtryk i AaB efter der er sket ændringer i trænerstaben.
Men okay, ville en spiller nogensinde stille sig frem og sige det modsatte...
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB- ... -og-power/
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Elscorpio
- Allstar

- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Hvornår spilles første træningskamp nede i Portugal?
I morgen aften kl. 20.45 mod Örebro.Elscorpio skrev:Hvornår spilles første træningskamp nede i Portugal?