
http://en.mogaznews.com/Sport/363527.html

Ja jeg sidder og opdatererer EB men nada!Hanga skrev:Kæmpe tillykke til Basse med de 2 titler!
Leder forgæves efter "breaking news" på de danske medier...
http://nordjyske.dk/nyheder/bassogog-tu ... b88/4/1513Hinsur skrev:Ja jeg sidder og opdatererer EB men nada!Hanga skrev:Kæmpe tillykke til Basse med de 2 titler!
Leder forgæves efter "breaking news" på de danske medier...
Regn ikke med noget, der er nok en U19 spiller i Brøndby, som har lært at binde sine snørrebånd de skal skrive om.Hinsur skrev:Ja jeg sidder og opdatererer EB men nada!Hanga skrev:Kæmpe tillykke til Basse med de 2 titler!
Leder forgæves efter "breaking news" på de danske medier...

Hehe enig, det er fantastisk. Han er hermed anerkendt som fuldt integreret nordjyde.Funky skrev:Manden er jo bare iskold. Lynge-kold. Som om han bare går rundt og tænker "det var da ikke noget særligt".Jesper Schmidt skrev:Jeg er helt vild med Bassos ansigtsudtryk hver gang kameraet fanger ham, det er SÅ tydeligt at han ikke forstår hvad der sker
Fantastisk for Bassogog og for AaB. Gaardes telefon kommer til at ringe lidt mere end sædvanligt i den kommende tid, det er der vist ingen tvivl om.

Johnny Mølby var med til at vinde EM92 - han blev dog ikke turneringens bedste spillerJesper Schmidt skrev:Hehe enig, det er fantastisk. Han er hermed anerkendt som fuldt integreret nordjyde.Funky skrev:Manden er jo bare iskold. Lynge-kold. Som om han bare går rundt og tænker "det var da ikke noget særligt".Jesper Schmidt skrev:Jeg er helt vild med Bassos ansigtsudtryk hver gang kameraet fanger ham, det er SÅ tydeligt at han ikke forstår hvad der sker
Fantastisk for Bassogog og for AaB. Gaardes telefon kommer til at ringe lidt mere end sædvanligt i den kommende tid, det er der vist ingen tvivl om.
Og så er Basso med et slag vel den eneste spiller vi har haft i AaB, som har vundet et af de store kontinentale mesterskaber med sit landshold.

Ah ja, my bad. Hvordan kunne man dog glemme detSpanky skrev:Johnny Mølby var med til at vinde EM92Jesper Schmidt skrev:Hehe enig, det er fantastisk. Han er hermed anerkendt som fuldt integreret nordjyde.Funky skrev:Manden er jo bare iskold. Lynge-kold. Som om han bare går rundt og tænker "det var da ikke noget særligt".Jesper Schmidt skrev:Jeg er helt vild med Bassos ansigtsudtryk hver gang kameraet fanger ham, det er SÅ tydeligt at han ikke forstår hvad der sker
Fantastisk for Bassogog og for AaB. Gaardes telefon kommer til at ringe lidt mere end sædvanligt i den kommende tid, det er der vist ingen tvivl om.
Og så er Basso med et slag vel den eneste spiller vi har haft i AaB, som har vundet et af de store kontinentale mesterskaber med sit landshold.
Mere. Havde han spillet i FCK ville han allerede nu være blevet ligaens dyreste spiller nogensinde.Funky skrev:Hvad skal vi gætte på, at prisen på Basse er nu? 25 millioner?
Jeg tænker bare, at hvis prisen var 15 millioner før semifinalen, så er 25 nok - desværre - ikke urealistisk. Jeg bliver i alt fald overrasket hvis det viser sig, at AaB afviser bud af den størrelse.dyhrmaN skrev:Mere. Havde han spillet i FCK ville allerede nu være blevet ligaens dyrere spiller nogensinde.Funky skrev:Hvad skal vi gætte på, at prisen på Basse er nu? 25 millioner?
I FCM ville have verdens mest perfekte DNA og være på vej til Barca og Real på samme tid.
Selvom AaB er mere beskedne, må man forvente, at vi nu kan arbejde os op i luftlag, vi aldrig før har bevæget os i.
Men eftersom transfervinduet er lukket, sælger vi ham vel heller ikke i denne omgang uanset hvordan og hvorledes?Funky skrev:Jeg tænker bare, at hvis prisen var 15 millioner før semifinalen, så er 25 nok - desværre - ikke urealistisk. Jeg bliver i alt fald overrasket hvis det viser sig, at AaB afviser bud af den størrelse.dyhrmaN skrev:Mere. Havde han spillet i FCK ville allerede nu være blevet ligaens dyrere spiller nogensinde.Funky skrev:Hvad skal vi gætte på, at prisen på Basse er nu? 25 millioner?
I FCM ville have verdens mest perfekte DNA og være på vej til Barca og Real på samme tid.
Selvom AaB er mere beskedne, må man forvente, at vi nu kan arbejde os op i luftlag, vi aldrig før har bevæget os i.

Mener bare ikke at det vil være hverken realistisk eller et godt skridt for ham.Kunji skrev:Kina har åbent indtil ultimo februar, mener jeg?

Det må de sagtens, det var jo det vi så sidste år på præcist dette tidspunkt med Spalvis. Med tanke på netop det forløb, tror jeg nu næppe det kommer til at ske igen. Jeg håber der er is i maven hos Gaarde, selv om der kommer mange henvendelser. Agenter og folk fra forskellige klubber kommer til at fylde godt på Aalborg Stadion i foråret.9000AA skrev:Mener bare ikke at det vil være hverken realistisk eller et godt skridt for ham.Kunji skrev:Kina har åbent indtil ultimo februar, mener jeg?
Når vinduet er lukket, må f.eks. Ajax ikke ringe til Gaarde i morgen og aftale at de køber ham for 30 millioner til sommer, vel??

Hvad skulle da være i vejen for, at de gør det? Jeg ved godt det er sådan AaB har ageret de seneste år, men nej. Vinduet handler kun om, i hvilken periode en spiller rent faktisk kan skifte fra én klub til en anden.9000AA skrev:Mener bare ikke at det vil være hverken realistisk eller et godt skridt for ham.Kunji skrev:Kina har åbent indtil ultimo februar, mener jeg?
Når vinduet er lukket, må f.eks. Ajax ikke ringe til Gaarde i morgen og aftale at de køber ham for 30 millioner til sommer, vel??