Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 4225
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Gentleman Finn » 5. feb 2017, 22:07


Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hanga » 5. feb 2017, 22:07

Kæmpe tillykke til Basse med de 2 titler!

Leder forgæves efter "breaking news" på de danske medier...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1109
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hinsur » 5. feb 2017, 22:08

Hanga skrev:Kæmpe tillykke til Basse med de 2 titler!

Leder forgæves efter "breaking news" på de danske medier...
Ja jeg sidder og opdatererer EB men nada!

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1109
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hinsur » 5. feb 2017, 22:10

Hinsur skrev:
Hanga skrev:Kæmpe tillykke til Basse med de 2 titler!

Leder forgæves efter "breaking news" på de danske medier...
Ja jeg sidder og opdatererer EB men nada!
http://nordjyske.dk/nyheder/bassogog-tu ... b88/4/1513

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jakobsen » 5. feb 2017, 22:10

Hinsur skrev:
Hanga skrev:Kæmpe tillykke til Basse med de 2 titler!

Leder forgæves efter "breaking news" på de danske medier...
Ja jeg sidder og opdatererer EB men nada!
Regn ikke med noget, der er nok en U19 spiller i Brøndby, som har lært at binde sine snørrebånd de skal skrive om.
RAUS RAUS SSE!

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1109
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hinsur » 5. feb 2017, 22:15

Alle spillere har nr 17! så tror jeg da pokker de kan vinde. Må være forvirrende for egypten: tag nr 17! hvem af dem!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2017, 22:20

Funky skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg er helt vild med Bassos ansigtsudtryk hver gang kameraet fanger ham, det er SÅ tydeligt at han ikke forstår hvad der sker :)

Fantastisk for Bassogog og for AaB. Gaardes telefon kommer til at ringe lidt mere end sædvanligt i den kommende tid, det er der vist ingen tvivl om.
Manden er jo bare iskold. Lynge-kold. Som om han bare går rundt og tænker "det var da ikke noget særligt".
Hehe enig, det er fantastisk. Han er hermed anerkendt som fuldt integreret nordjyde.

Og så er Basso med et slag vel den eneste spiller vi har haft i AaB, som har vundet et af de store kontinentale mesterskaber med sit landshold.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1281
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Spanky » 5. feb 2017, 22:25

Jesper Schmidt skrev:
Funky skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg er helt vild med Bassos ansigtsudtryk hver gang kameraet fanger ham, det er SÅ tydeligt at han ikke forstår hvad der sker :)

Fantastisk for Bassogog og for AaB. Gaardes telefon kommer til at ringe lidt mere end sædvanligt i den kommende tid, det er der vist ingen tvivl om.
Manden er jo bare iskold. Lynge-kold. Som om han bare går rundt og tænker "det var da ikke noget særligt".
Hehe enig, det er fantastisk. Han er hermed anerkendt som fuldt integreret nordjyde.

Og så er Basso med et slag vel den eneste spiller vi har haft i AaB, som har vundet et af de store kontinentale mesterskaber med sit landshold.
Johnny Mølby var med til at vinde EM92 - han blev dog ikke turneringens bedste spiller ;)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2017, 22:28

Spanky skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Funky skrev:
Jesper Schmidt skrev:Jeg er helt vild med Bassos ansigtsudtryk hver gang kameraet fanger ham, det er SÅ tydeligt at han ikke forstår hvad der sker :)

Fantastisk for Bassogog og for AaB. Gaardes telefon kommer til at ringe lidt mere end sædvanligt i den kommende tid, det er der vist ingen tvivl om.
Manden er jo bare iskold. Lynge-kold. Som om han bare går rundt og tænker "det var da ikke noget særligt".
Hehe enig, det er fantastisk. Han er hermed anerkendt som fuldt integreret nordjyde.

Og så er Basso med et slag vel den eneste spiller vi har haft i AaB, som har vundet et af de store kontinentale mesterskaber med sit landshold.
Johnny Mølby var med til at vinde EM92 ;)
Ah ja, my bad. Hvordan kunne man dog glemme det ;)

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 970
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Popnizzen » 5. feb 2017, 22:36

„The less you care, the happier you will be.“

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Funky » 5. feb 2017, 22:37

Hvad skal vi gætte på, at prisen på Basse er nu? 25 millioner?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1579
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Christian Bassogog

Indlæg af dyhrmaN » 5. feb 2017, 22:41

Funky skrev:Hvad skal vi gætte på, at prisen på Basse er nu? 25 millioner?
Mere. Havde han spillet i FCK ville han allerede nu være blevet ligaens dyreste spiller nogensinde.
I FCM ville han have verdens mest perfekte DNA og være på vej til Barca og Real på samme tid.
Selvom AaB er mere beskedne, må man forvente, at vi nu kan arbejde os op i et luftlag, vi aldrig før har bevæget os i.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Funky » 5. feb 2017, 22:43

dyhrmaN skrev:
Funky skrev:Hvad skal vi gætte på, at prisen på Basse er nu? 25 millioner?
Mere. Havde han spillet i FCK ville allerede nu være blevet ligaens dyrere spiller nogensinde.
I FCM ville have verdens mest perfekte DNA og være på vej til Barca og Real på samme tid.
Selvom AaB er mere beskedne, må man forvente, at vi nu kan arbejde os op i luftlag, vi aldrig før har bevæget os i.
Jeg tænker bare, at hvis prisen var 15 millioner før semifinalen, så er 25 nok - desværre - ikke urealistisk. Jeg bliver i alt fald overrasket hvis det viser sig, at AaB afviser bud af den størrelse.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3960
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hovedet » 5. feb 2017, 22:59

Funky skrev:
dyhrmaN skrev:
Funky skrev:Hvad skal vi gætte på, at prisen på Basse er nu? 25 millioner?
Mere. Havde han spillet i FCK ville allerede nu være blevet ligaens dyrere spiller nogensinde.
I FCM ville have verdens mest perfekte DNA og være på vej til Barca og Real på samme tid.
Selvom AaB er mere beskedne, må man forvente, at vi nu kan arbejde os op i luftlag, vi aldrig før har bevæget os i.
Jeg tænker bare, at hvis prisen var 15 millioner før semifinalen, så er 25 nok - desværre - ikke urealistisk. Jeg bliver i alt fald overrasket hvis det viser sig, at AaB afviser bud af den størrelse.
Men eftersom transfervinduet er lukket, sælger vi ham vel heller ikke i denne omgang uanset hvordan og hvorledes?

Helt fantastisk. Både at blive afrikansk mester, som altså kræver et vist niveau, og ikke mindst turneringens spiller. Her har AaB jo lavet et fremragende stykke arbejde med at hive en fuldstændig usleben spiller ind, hvor man har set et potentiale. Vi skal vel tilbage til Randers og Djiby Fall for at se et lignende nummer?

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3467
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Brodernumsi » 5. feb 2017, 23:02

Det er på tide at Grønkjærs transfer til Ajax bliver slået....35+ tak.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 680
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 9000AA » 5. feb 2017, 23:10

Hvilke vinduer er stadig åbne, hvor det er realistisk at de vil smide penge for ham, og som han faktisk gider til?? Der er vel kun Sverige?!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kunji » 5. feb 2017, 23:13

Kina har åbent indtil ultimo februar, mener jeg?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 680
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 9000AA » 5. feb 2017, 23:19

Kunji skrev:Kina har åbent indtil ultimo februar, mener jeg?
Mener bare ikke at det vil være hverken realistisk eller et godt skridt for ham.
Når vinduet er lukket, må f.eks. Ajax ikke ringe til Gaarde i morgen og aftale at de køber ham for 30 millioner til sommer, vel??

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2017, 23:27

9000AA skrev:
Kunji skrev:Kina har åbent indtil ultimo februar, mener jeg?
Mener bare ikke at det vil være hverken realistisk eller et godt skridt for ham.
Når vinduet er lukket, må f.eks. Ajax ikke ringe til Gaarde i morgen og aftale at de køber ham for 30 millioner til sommer, vel??
Det må de sagtens, det var jo det vi så sidste år på præcist dette tidspunkt med Spalvis. Med tanke på netop det forløb, tror jeg nu næppe det kommer til at ske igen. Jeg håber der er is i maven hos Gaarde, selv om der kommer mange henvendelser. Agenter og folk fra forskellige klubber kommer til at fylde godt på Aalborg Stadion i foråret.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Christian Bassogog

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 5. feb 2017, 23:28

9000AA skrev:
Kunji skrev:Kina har åbent indtil ultimo februar, mener jeg?
Mener bare ikke at det vil være hverken realistisk eller et godt skridt for ham.
Når vinduet er lukket, må f.eks. Ajax ikke ringe til Gaarde i morgen og aftale at de køber ham for 30 millioner til sommer, vel??
Hvad skulle da være i vejen for, at de gør det? Jeg ved godt det er sådan AaB har ageret de seneste år, men nej. Vinduet handler kun om, i hvilken periode en spiller rent faktisk kan skifte fra én klub til en anden.
Fodbold skal ses med hjertet!

Besvar