Hvis han selv føler han har niveauet til at spille superliga, giver det god mening ikke at tage et skridt ned. Og hvem ved, måske det er det helt rette valg, selvom jeg os har min tvivl.Hanga skrev:Enig, især fordi Randers' fysiske spillestil alt andet lige passer ham rigtig dårligt. Han er en god tekniker men han falder ofte fuldstændigt ud af kampene når der kommer gang i duellerne.Jesper Schmidt skrev:Et mystisk karrierevalg af Bruhn, men måske stod 1. div. klubberne ikke ligefrem i kø. Det er svært at forestille sig han får mange minutters spilletid i Randers.Jakobsen skrev:Ando har netop skrevet med De Blå Ponnyer. Man må håbe han får en reel chance og ikke bare skal være træningskegle i et halvt år. Havde dog troet, at det var slut med Superliga i hvert fald i denne omgang.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
Hvis man har glemt hvad Bruhn, omend i glimt, beviste han kunne, så kan man lige se denne video fra 1:30.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Med streg under i glimt...Kokkefar skrev:Hvis man har glemt hvad Bruhn, omend i glimt, beviste han kunne, så kan man lige se denne video fra 1:30.
Det man nok næppe finder på Youtube er hvad han lavede i resten af tiden.
Pissedygtig tekniker, men enorme mangler i forhold til resten af spillets facetter. Jeg tvivler på han bliver superligaspiller.
Jeg er helt enig.Jesper Schmidt skrev:Med streg under i glimt...Kokkefar skrev:Hvis man har glemt hvad Bruhn, omend i glimt, beviste han kunne, så kan man lige se denne video fra 1:30.
Pissedygtig tekniker, men enorme mangler i forhold til resten af spillets facetter. Jeg tvivler på han bliver superligaspiller.
Vi må se om han kan få forløst potentialet for hold nu op han var god på U19. Men ja...det skal til at være.Kokkefar skrev:Jeg er helt enig.Jesper Schmidt skrev:Med streg under i glimt...Kokkefar skrev:Hvis man har glemt hvad Bruhn, omend i glimt, beviste han kunne, så kan man lige se denne video fra 1:30.
Jeg savner Winsnes
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Som jeg ser det, var hans bedste mulighed at gå et niveau ned... ikke et niveau højere op end det hold som ikke engang kunne bruge ham i truppen. Jeg tror Bruhns chance for en karriere på højeste niveau ville være en tur i 1. division med konstant spilletid. Det får han altså ikke hos hestene, jeg tvivler helt ærligt på han kommer til at spille.Martino skrev:Vi må se om han kan få forløst potentialet for hold nu op han var god på U19. Men ja...det skal til at være.Kokkefar skrev:Jeg er helt enig.Jesper Schmidt skrev:Med streg under i glimt...Kokkefar skrev:Hvis man har glemt hvad Bruhn, omend i glimt, beviste han kunne, så kan man lige se denne video fra 1:30.
Vi må se om han kan få kæmpet sig til kampe fra start. Jeg har da også min tvivl. Men glem ikke at VFF har en håbløs træner.Jesper Schmidt skrev:Som jeg ser det, var hans bedste mulighed at gå et niveau ned... ikke et niveau højere op end det hold som ikke engang kunne bruge ham i truppen. Jeg tror Bruhns chance for en karriere på højeste niveau ville være en tur i 1. division med konstant spilletid. Det får han altså ikke hos hestene, jeg tvivler helt ærligt på han kommer til at spille.Martino skrev:Vi må se om han kan få forløst potentialet for hold nu op han var god på U19. Men ja...det skal til at være.Kokkefar skrev:Jeg er helt enig.Jesper Schmidt skrev:Med streg under i glimt...Kokkefar skrev:Hvis man har glemt hvad Bruhn, omend i glimt, beviste han kunne, så kan man lige se denne video fra 1:30.
Jeg savner Winsnes
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Kampe fra start er i min verden ikke noget som kommer til at ske, medmindre de kommer til at vælte sig i skader og er ved at løbe tør for spillere. Hvilket vel også er præcist hvad han er hentet for at gardere imod.Martino skrev:Vi må se om han kan få kæmpet sig til kampe fra start. Jeg har da også min tvivl. Men glem ikke at VFF har en håbløs træner.Jesper Schmidt skrev:Som jeg ser det, var hans bedste mulighed at gå et niveau ned... ikke et niveau højere op end det hold som ikke engang kunne bruge ham i truppen. Jeg tror Bruhns chance for en karriere på højeste niveau ville være en tur i 1. division med konstant spilletid. Det får han altså ikke hos hestene, jeg tvivler helt ærligt på han kommer til at spille.Martino skrev:Vi må se om han kan få forløst potentialet for hold nu op han var god på U19. Men ja...det skal til at være.Kokkefar skrev:Jeg er helt enig.Jesper Schmidt skrev:Med streg under i glimt...Kokkefar skrev:Hvis man har glemt hvad Bruhn, omend i glimt, beviste han kunne, så kan man lige se denne video fra 1:30.
Er Mølby ligefrem en håbløs træner? Det er jeg ikke enig i. Jeg synes han i perioder har fået det absolut maksimale ud af sine hold, mens han og den sportslige ledelse i Viborg måske ikke ligefrem har fået sat en trup sammen i øjeblikket, som er egnet til det Mølby har fået til at fungere rigtigt godt tidligere. Jeg synes ikke der er noget som tyder på at Mølby er en dårligere træner end islændingen i Randers, som jeg ikke har meget fidus til.
Haha efter at have set det klip så kan jeg ikke vente til at se AK og Helenius spille sammen i OB! Er du gal hvor gad de bare ikke spille hinanden.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvem er det, der har taget en "Jønsson"-trøje på for OB og lige har scoret et helt fantastisk mål?
I øvrigt hans andet mål i aften.
Det er selvfølgelig godt, hvis Randers også kommer inden for afstand, men i guder hvor så jeg gerne Kent og hans has beens ryge ud af ligaen på røv og albuer.
RAUS RAUS SSE!
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
I øvrigt er det bemærkelsesværdigt at Kent har bænket KEPJakobsen skrev:Det er selvfølgelig godt, hvis Randers også kommer inden for afstand, men i guder hvor så jeg gerne Kent og hans has beens ryge ud af ligaen på røv og albuer.
Det var sgu et par pæne mål han lige lavede.
Han har vist været skadet i opstarten og ikke på fulde omdrejninger endnu.frederikshavneren skrev:I øvrigt er det bemærkelsesværdigt at Kent har bænket KEPJakobsen skrev:Det er selvfølgelig godt, hvis Randers også kommer inden for afstand, men i guder hvor så jeg gerne Kent og hans has beens ryge ud af ligaen på røv og albuer.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Olsen gjorde det vel også mod Rommedahl i ny og næ? Efter en dårlig guffer må man vel tage straffen.frederikshavneren skrev:I øvrigt er det bemærkelsesværdigt at Kent har bænket KEPJakobsen skrev:Det er selvfølgelig godt, hvis Randers også kommer inden for afstand, men i guder hvor så jeg gerne Kent og hans has beens ryge ud af ligaen på røv og albuer.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Så bare vent til han er oppe på 100% :-PAaB1978 skrev:Hvem er det, der har taget en "Jønsson"-trøje på for OB og lige har scoret et helt fantastisk mål?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
LS ramt på stoltheden og savnede en angriber.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ed-er-ramt
Det retfærdiggør jo ikke at sætte Holgersson på midten..NIN skrev:LS ramt på stoltheden og savnede en angriber.
Netop.Kokkefar skrev:Det retfærdiggør jo ikke at sætte Holgersson på midten..NIN skrev:LS ramt på stoltheden og savnede en angriber.
I mine øjne er LS ikke fyret pga resultaterne, men på grund af den måde han har håndteret modgangen. Den pointe misser de helt i artiklen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert