Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017
Re: Kamptråd: AaB - Hobro IK, 14.08.2017
Larsen er bare så rystende usikker hver gang hans hænder skal holde en bold...
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Lesniak gør det virkelig godt i dag, han ligner en kommende leder på vores hold, jeg synes allerede han er ved at tage dirigentstokken. Indtil videre har vores backs saftsuseme været ringe.
Hvor er KP FUCKING let at komme forbi!
Elendig start på 2. halvleg, vågn nu op igen AaB!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Lesniak spiller bolden rundt meget sikkert og tilbyder sig konstant. Det er ritti nydeligt. Rigtigt god fodboldspiller.Jesper Schmidt skrev:Lesniak gør det virkelig godt i dag, han ligner en kommende leder på vores hold, jeg synes allerede han er ved at tage dirigentstokken. Indtil videre har vores backs saftsuseme været ringe.
Uden Synd Ingen Frelse
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Mon det står i kontrakten for vores spillere at der SKAL laves X-antal forsvarsfejl pr kamp?
-
andreasaab89
- Allstar

Jeg vil have en ny målmand tak
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud
Hvis det passer at vores amerikanske ven gør det godt til træning ser jeg også MEGET gerne ham få chancen.andreasaab89 skrev:Jeg vil have en ny målmand tak
------------------------------------------------
Hverken Pohl eller KP har spillet godt. Kirkevold har lige kørt KP rundt ude ved sidelinien, og skabt en stor chance til Hobro (endte med stolpeskud).degn skrev:Pohl ud og Sylvester ind. Pohl har ikke bare haft én god boldberøring.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Han ligner et klassekøb i dag, det må jeg sige, moden og ikke mindst modig og rolig i sit spil, og så søger han konstant de rigtige rum, og slipper bolden hurtigt.Halil skrev:Lesniak spiller bolden rundt meget sikkert og tilbyder sig konstant. Det er ritti nydeligt. Rigtigt god fodboldspiller.Jesper Schmidt skrev:Lesniak gør det virkelig godt i dag, han ligner en kommende leder på vores hold, jeg synes allerede han er ved at tage dirigentstokken. Indtil videre har vores backs saftsuseme været ringe.
Bliver en lang halveg hvis vi ikke stepper lidt op
Flores knokler også rigtig godt på.Jesper Schmidt skrev:Han ligner et klassekøb i dag, det må jeg sige, moden og ikke mindst modig og rolig i sit spil, og så søger han konstant de rigtige rum, og slipper bolden hurtigt.Halil skrev:Lesniak spiller bolden rundt meget sikkert og tilbyder sig konstant. Det er ritti nydeligt. Rigtigt god fodboldspiller.Jesper Schmidt skrev:Lesniak gør det virkelig godt i dag, han ligner en kommende leder på vores hold, jeg synes allerede han er ved at tage dirigentstokken. Indtil videre har vores backs saftsuseme været ringe.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
Hvor er det passivt...
Vores kantspil er jo fuldstændig ikke-eksisterende. Ahlmann og Pallesen bidrager ikke med noget som helst, Meilinger er usynlig, og Flores får intet ud af noget. Og nu: Legestue i forsvaret. Fuck.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Arh, ffs. Man kan bare set det hele vejen, lige fra Kirkeduden modtager bolden ved feltet!!! Det er sgu da helt vildt mand.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg gad godt se en midtbane med lesniak og kombineret med en offensiv midtbane spiller som risgård for nogle år siden. anden forsvares spiller end kp, samt 2 rigtige angribere.
Kirkevold ville VIRKELIG pynte i vores angreb!
Hold nu op, hvor ser Meilinger og Pallesen ringe ud lige der.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Suk... Fremragende lavet af Kirkevold, men det er altså noget vi har inviteret til. Elendig præstation efter pausen!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14