Jeg har på fornemmelsen at det her kan blive enden fulg eller fisk! Enden ender vi i top 4 eller så slutter vi i bund 4. Hvorfor - jow fordi vi har haft nogle KÆMPE kulturbærer der har sagt farvel, og det giver et tomrum, som nogle skal fylde ud. Hvis nogle af spillerne nu kigger indad og stepper op, så tror jeg godt vi kan se nogle spillere rykke sig vildt meget - jeg tror fx sådan en som Kusk kan komme lidt mere i spil, jeg tror Abildgaard, MC og Lucas stepper gevaldigt op - og så kan det faktisk godt blive rigtig sjovt!
MEN
Faren er fandme også at ingen tager imod invitationen, og derved dukker ingen mentalt op, og derved bliver vi bare ikke klar til denne her SINDSYG vigtige sæson. Og så tror jeg sgu vi rykker ned! Alt afhænger selvfølgelig af hvad vi henter ind, men jeg tror ikke - lige meget hvad, at dem vi henter ind vil ændre så meget på vores hold, at det vil opveje den situation det vil skabe, hvis AaB spillerne kigger ned i gulvet når sæsonen starter op.
Så jeg tror enden top 4 eller bund 4 - det her bliver ikke en midtersæson igen, selvom man måske kan håbe det, med de odds.