Hvad bygger du den påstand på?
Tilskuere, omdømme, fanskare, omsætning? Bare de 4 ting er vi bedre.
Point? Det handler vel stadig om at vinde nogle fodboldkampe på banen.

Dommedag er godt nok nær!
HELT enig - og godt spottet.

Og det tror du ikke også AaB kommer til at gøre?Ham der Emil skrev: ↑10. aug 2019, 13:11Dommedag er godt nok nær!
Hvordan har de pågældende klubber distanceret sig ift. os?
Randers er stadigvæk et hold som man ikke ved hvor man har. En dag kan de spille flot fodbold, for at tabe til Lem i den næste.
Esbjerg havde en flot sæson, men come on. De kommer til at kæmpe hårdt om nedrykning.
SE har igår handlet godt, og har fået en træner med et fast spilkoncept. De har haft en god måned so far.
OB’s mest løntunge spiller som er notorisk ringe foran mål og klart sidstevalget oppe foran hos dem. En mand som endda ikke fik den bedste afsked med AaB.
Tvivler jeg meget på. Vi har desværre pt. ingen fordele ifht. Hammarby, der er langt mere attraktive.Ham der Emil skrev: ↑10. aug 2019, 14:34https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... er-j-vaek/
Vi burde godt kunne være med her.
Er de interesseret kan de få et par spillere i bytte af os.

Helt uenig, vi har måske numerisk nok spillere på midten, men vi har simpelthen hen for store mangler og for lidt kvalitet. Kakeeto er en dårlig divisionsspiller, Børsting er alt for dårlige venner med bolden til han bør fjolle rundt på den centrale midtbane eller på holdet i det hele taget, Magnus C er for langsom og kun en spller på det jævne. Patrick O ser so far god ud og Abildgaard sælges nok. Vi skal have en spiller ind på den midtbane der kan sætte profilerne op længere fremme og løbe en helt masse frem og tilbage. Derudover mangler det her hold en leder og det ville pynte på den centrale midt.FlæskeFrank skrev: ↑10. aug 2019, 16:38Hvis skadessituationen begynder at lysne skal der måske kigges på andre pladser end den centrale midtbane. Pt. har vi formentlig Patrick O, Magnus C, Abildgaard, Børsting og Kakeeto plus alle dem, som kan rykkes derind.
Så hvis der skal foreslås nye spillere centralt, så skal de ikke blot være mindst ligeså så gode, men væsentlig bedre(som de to førstevalg).
Det primære må være det centrale forsvar(hvor Okore nok forsvinder) og angrebet, hvor Lucas og van Weert er for lidt sammen med nogle talenter.

Han er netop skiftet til Kalmar, og udtaler i forbindelse med skiftet følgendeHam der Emil skrev: ↑10. aug 2019, 14:34https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... er-j-vaek/
Hvis han er tilhænger af AaB’s spillestil under Pehrsson er jeg glad for vi ikke henter ham. Dog havde han passet perfekt ind under Morten Wieghorst.Kovacs skrev: ↑10. aug 2019, 21:29Han er netop skiftet til Kalmar, og udtaler i forbindelse med skiftet følgendeHam der Emil skrev: ↑10. aug 2019, 14:34https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... er-j-vaek/
“Jeg ser frem til at spille under Magnus Pehrsson, som jeg har kendt siden hans tid i Aalborg. Jeg så mange af deres kampe på tv, og jeg kunne lide den måde, de spillede fodbold på, siger han.“
Ham var vi blevet glade for.......
Han var 15-16 år og har begået sig i den Sjællandske talentmiljøer på den tid. Måske han kun så kampene i Europa og har tænkt det var meget godt krydret med de selvfølgeligheder en fodboldspiller prøver at lirre af når han skifter klub?Forza skrev: ↑10. aug 2019, 21:34Hvis han er tilhænger af AaB’s spillestil under Pehrsson er jeg glad for vi ikke henter ham. Dog havde han passet perfekt ind under Morten Wieghorst.Kovacs skrev: ↑10. aug 2019, 21:29Han er netop skiftet til Kalmar, og udtaler i forbindelse med skiftet følgendeHam der Emil skrev: ↑10. aug 2019, 14:34https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... er-j-vaek/
“Jeg ser frem til at spille under Magnus Pehrsson, som jeg har kendt siden hans tid i Aalborg. Jeg så mange af deres kampe på tv, og jeg kunne lide den måde, de spillede fodbold på, siger han.“

Han har vel set Perhssons første kamp, og tænkt wauw.Forza skrev: ↑10. aug 2019, 21:34Hvis han er tilhænger af AaB’s spillestil under Pehrsson er jeg glad for vi ikke henter ham. Dog havde han passet perfekt ind under Morten Wieghorst.Kovacs skrev: ↑10. aug 2019, 21:29Han er netop skiftet til Kalmar, og udtaler i forbindelse med skiftet følgendeHam der Emil skrev: ↑10. aug 2019, 14:34https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/m ... er-j-vaek/

Hej med dig.Gaarde6 skrev: ↑10. aug 2019, 09:23Mon ikke de 117 point i de sidse 100 kampe er med til at gøre folk lidt sure?PohlErDenNyeAugo skrev: ↑10. aug 2019, 00:34Jeg ved ikke hvad gennemsnitsalderen er her på debatsiden. Men efter små 25 år som fan, så har jeg svært ved at se truppen er så skidt pt. Ift. Så mange tidligere år.
Er der ikke penge at gøre med er det jo ikke helt let at købe nye spillere, altså med mindre vi skal til at lege med det økonomiske fundament.
Jeps, vi har ikke et tophold. Det har vi aldrig haft de år vi har vundet mesterskabet.
Det kræver en kombination af talenter der slår til, billige transfers (Olsen), og stabile spillere (Kp,Rinne m,fl.)
Alt andet lige spiller vi meget mere forfriskende fodbold efter Friis er kommet til, end under de sidste to trænere.
Håber da der kommer mere nyt blod. Jeg er dog rimelig fortrøstningsfuld så længe Ross og 2x Klitten får spilletid og erfaring. De næste skal køres i stilling.
Tror på Gaarde kan finde noget, og synes generelt folk er utaknemmelige overfor hans indsats. Jeg ved godt det er let at lege sportsdirektør/landstræner hjemme i sofaen.
Fortæl mig hvilke sportsdirektører i andre klubber med cirka samme økonomi i finder attraktive ?
Skal vi hapse fra AGF ?
OB - bare fordi det har kørt i 6 måneder?
Savner folk er lidt mere positive overfor dem der faktisk bruger 95pct af deres vågne timer på at gøre os fans glade.
PS. Har set Allan Gaarde spise 5 ristede med venstre hånd. Selvfølgelig på fontænen, da han spillede i Udinese og selvsagt med højre arm om en blondine. Det var et smukt øjeblik
Går rygter om der sker noget snart![]()
Sommetider når jeg læser herinde, tænker jeg: vågn nu op! Nogle får det til at lyde som om at vi er et top 6 hold. Og andre synes vi er på rette vej fordi vi spiller en god kamp i ny og næ.
Slutter som jeg startede. 117 point i 100 kampe taler sit tydelige sprog. Vi er IKKE en top 6 klub.............. ENDNU