Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00
Re: Kamptråd: ACH - AaB 26/08/19 klokken 19:00
Jeg er begyndt at glæde mig til at se AaB spille igen. Det er sgu længe siden. Det mest spændende hold, vi har haft i mange år.
Men derfor kan vi nemt tabe til Horsens alligevel.
Men derfor kan vi nemt tabe til Horsens alligevel.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Vi har nogle store navne men har vi et godt hold...
Friis må være under stort pres for at hente resultater
Ja vi har et godt hold..ikke et fuldendt tophold men jow det er et godt hold. Der skal dog resultater fra Friis nu. Synes dog det går i den rigtige retning. Men han har meget at bevise. Og en must win kamp mod Horsens bliver endnu en stor test af hans træneregenskaber.Aalborg frederikshavner skrev: ↑25. aug 2019, 22:28Vi har nogle store navne men har vi et godt hold...
Friis må være under stort pres for at hente resultater
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
I AaB kan vi ikke forvente en meget bedre trup, end den vi har nu. Så nu skal Friis vise hvad han kan.
Vi vinder klart i morgen.
Vi vinder klart i morgen.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Pga dårlige resultater er vi næsten tvunget til sejr i Horsens.
Ikke nemt sted at vinde. Mon ikke de har fået mere styr på organisationen med Ludwig og Okosun.
De har ikke mange gode boldspillere, men får de kampen til at blive fysisk, så kan vi komme i problemer.
Derfor får MC, Olsen og Fossum en stor opgave i at holde tempo i spillet. Spændende kamp bliver det.
Vores hold er på papiret godt nok til at vinde.
Ikke nemt sted at vinde. Mon ikke de har fået mere styr på organisationen med Ludwig og Okosun.
De har ikke mange gode boldspillere, men får de kampen til at blive fysisk, så kan vi komme i problemer.
Derfor får MC, Olsen og Fossum en stor opgave i at holde tempo i spillet. Spændende kamp bliver det.
Enig, vi bør simpelthen vinde denne kamp!Reyad skrev: ↑26. aug 2019, 08:32Pga dårlige resultater er vi næsten tvunget til sejr i Horsens.
Der skal 3 points på kontoen idag. Alt andet vil være en fiasko, og nu må Friis til at vise, at han er den rette mand som træner. Der skal leveres nu.
Og så skal der mere skarphed til i begge felter.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Horsens et af de der bliver skabt flest chancer imod (målt på xG) , som å vi skal bare være skarpe. Satser på Kauf får sit første sl hattrick i dag.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Gamen
Ja, og forståeligt nok - de har ikke haft holdet klar til Superliga-start. Spændende at se hvad Okosun bringer for dem, men ellers så er det faktisk udelukkende dygtige Lumb og så Brock-Madsen på dødbolde man skal passe på. Bortset fra det, så er de altså ret tamme. Vi skal gerne spille dem som AGF gjorde.Buzz Killington skrev: ↑26. aug 2019, 08:55Horsens et af de der bliver skabt flest chancer imod (målt på xG) , som å vi skal bare være skarpe. Satser på Kauf får sit første sl hattrick i dag.
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Sænende kamp i aften, glæder mig til at se den, men frygter vi må nøjes med et enkelt point. Meget kommer til at afhænge af vi får lukket ned for Lump, og vi formår at spille bolden hurtigt rundt i kompinationer så det ikke bliver en fysisk kamp på Horsens premisser.
Vi har 2 nye der skal spilles ind på midten, meget kommer til at afhænge af dem og samspillet med Kusk og Lucas. Men håber satme de er klar og løbe mønstrne sidder lige i skabet. Det en must win kamp, særligt efter GF vandt over BIF i en helt fortjent sejr.
Kom så drenge og giv os den sejr, i år skal vi sgu i top 6. Og gerne top 4.
Vi har 2 nye der skal spilles ind på midten, meget kommer til at afhænge af dem og samspillet med Kusk og Lucas. Men håber satme de er klar og løbe mønstrne sidder lige i skabet. Det en must win kamp, særligt efter GF vandt over BIF i en helt fortjent sejr.
Kom så drenge og giv os den sejr, i år skal vi sgu i top 6. Og gerne top 4.
Jeg er så enig. På hvilke præmisser bliver denne kamp spillet!?Uldahl skrev: ↑26. aug 2019, 11:56Sænende kamp i aften, glæder mig til at se den, men frygter vi må nøjes med et enkelt point. Meget kommer til at afhænge af vi får lukket ned for Lump, og vi formår at spille bolden hurtigt rundt i kompinationer så det ikke bliver en fysisk kamp på Horsens premisser.
Kom så drenge og giv os den sejr, i år skal vi sgu i top 6. Og gerne top 4.![]()
Jeg møder op i Horsens i dag med nordjysk forventning om at de trods alt bare skal dø med støvlerne på. Så kan jeg ikke blive alt for skuffet. Men glæder mig til at se dem live i dag.
Jeg regner med at Horsens spiller hårdt og kontant mod vores kreative folk, og efter et par vanvidstacklinger er jeg spændt på om Lucas og Kusk har modet til at forsøge at være kreative, eller om de mest får travlt med at få bolden væk så de ikke bliver klippet midt over. Jeg tør simpelthen ikke spå om resultatet af den her kamp. Omvendt lykkes pasningsspillet og vi får kørt bolden rundt om Horsens, så kan vi vinde kæmpe stort med alle de chancer.
http://www.youtube.com/watch?v=_0eINGyJHz8 Wheeeezzzz
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Ayo Simon Okosun er udtaget, og det samme er Thomas Kortegaard, som nok får sine sidste Superliga-minutter.
Det er selvfølgelig en must win-kamp, men vi har haft det meget svært på CASA Arena (sidste gældende sejr var en pokalsemifinale i 2014, hvor Zweimal lavede to, mens sidste SL-sejr var tilbage i 2012).
Vi skal holde godt fat i bolden, spille den hurtigt rundt og blive ved med at angribe, selv hvis vi kommer foran. Den taktik virkede fint mod både Silkeborg og Esbjerg i første halvleg, og selvom denne kamp er på udebane, skal vi stadig være i stand til at tage taktstokken og ikke lade os kyse af den fysik, som Horsens helt sikkert kommer med.
Et forsigtigt bud på resultatet må være 0-2 på kasser af Kaufmann og Lucas!
Det er selvfølgelig en must win-kamp, men vi har haft det meget svært på CASA Arena (sidste gældende sejr var en pokalsemifinale i 2014, hvor Zweimal lavede to, mens sidste SL-sejr var tilbage i 2012).
Vi skal holde godt fat i bolden, spille den hurtigt rundt og blive ved med at angribe, selv hvis vi kommer foran. Den taktik virkede fint mod både Silkeborg og Esbjerg i første halvleg, og selvom denne kamp er på udebane, skal vi stadig være i stand til at tage taktstokken og ikke lade os kyse af den fysik, som Horsens helt sikkert kommer med.
Et forsigtigt bud på resultatet må være 0-2 på kasser af Kaufmann og Lucas!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Jeg tror vi vinder 3-1, på mål af Kusk, Kaufmann og Lucas.McMark skrev: ↑26. aug 2019, 12:44Ayo Simon Okosun er udtaget, og det samme er Thomas Kortegaard, som nok får sine sidste Superliga-minutter.
Et forsigtigt bud på resultatet må være 0-2 på kasser af Kaufmann og Lucas!![]()
Og helt enig med dig i, at vi skal holde bolden i gang og spille hurtigt. Kan vi få kampen over på vores præmisser, er jeg ret sikker på, at det bliver en hård dag på kontoret for Horsens.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Håber at alle på stadion giver Kortegaard en hånd. Han var sgu i en god mand i AaB 2001-2007.
Ska' vi hak'?
Han var vel datidens svar på Jakob Blåbjerg..
Alt andet lige, så er han gammel Aalborg dreng og fortjener selvfølgelig applaus.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
I stedet for at kalde ham datidens Blåbjerg, kunne vi kalde ham Horsens svar på PKKovacs skrev:Han var vel datidens svar på Jakob Blåbjerg..
Alt andet lige, så er han gammel Aalborg dreng og fortjener selvfølgelig applaus.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Vi har efterhånden det bedste hold i mange år. Der skal 3 point på tavlen i aften.
Friis kommer virkelig til en eksamen i denne sæson. Nu er der ikke nogen undskyldninger for taktiske fejldispositioner.
Jeg tror dog på 3 point i dag. 2-1
Friis kommer virkelig til en eksamen i denne sæson. Nu er der ikke nogen undskyldninger for taktiske fejldispositioner.
Jeg tror dog på 3 point i dag. 2-1
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Nogen der ved, hvor jeg kan købe stream af kampen? Mit tv signal var væk i går og er ikke hjemme før 10 min inden kampen. Så har ikke tid til at lede selv (sorry)
-
Enevoldsen23
- Ynglinge

- Favoritspiller: Thomas Enevoldsen
Den vises på Viaplay, der mener jeg godt bare man kan købe muligheden for at se én kamp. Men ved ikke om det stadig er noget de tilbyder.