Hvad er det lige der er galt? Lyskeskade javel, men mit indtryk op til GF' kampen, både fra Lucas selv og fra medierne, var at der var tale om lidt overbelastning, og man vurderede at GF' kampen var et godt tidspunkt at tage en pause på. Nu er der gået en uge, og han er stadig ikke klar. Det lyder altså ikke som almindelig overbelastning. Lyskeskader kan være tricky, men jeg vil sgu gerne vide om han er klar om en uge, eller om der kan gå flere, eventuelt måneder, før han er klar.
Jeg får ondt i maven af det her... Og det er ikke kun pga. de fire kopper kaffe jeg har slugt de sidste par timer.
Det samme med Abildgaard iøvrigt. Vi runder snart 4-5 måneder eller sådan, hvor han ikke har været på toppen. Og Thelander ude er jo lovende for en spiller med hans skadeshistorik. Van Weert og hovedet.. Jeg har på fornemmelsen af, at han erklærer sig selv fodboldinvalid inden sæsonen er slut. Jeg tror ikke på, at han nogensinde kommer rigtigt tilbage, men den historik.
Jeg ved ikke engang om jeg gider se kampen, jeg kan desværre alt for godt mærke hvor det bærer hen af...
Lukas Klitten skulle vel være tilbage i slutningen af denne måned, hvis jeg husker rigtigt, og Bærtelsen troede jeg faktisk var klar, efter et længere skadesforløb. Det lugter lidt af, at hans krop ikke er gearet til topfodbold.