Lyfe skrev: ↑20. mar 2020, 10:04
Forza skrev: ↑20. mar 2020, 09:02
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/a ... der-aabne/
Jeg forstår simpelthen ikke at Tengstedt ikke har forlænget endnu. AaB er en helt ideel klub at blive i som ung talent og der er ikke langt til spilletid for ham. Men så længe han har udløb til sommer står han jo ikke først for i rækken af spillere man giver spilletid fremfor andre.
Er da nogen der har indsigt i hvad det skyldes?
Det har tidligere været nævnt at han var tøsefornærmet over det tilbud AaB kom med. Men mon ikke der er nogen herinde der kender ham og rent faktisk kan bekræfte om det er derfor?
Jeg kender ham ikke, men det er vel ikke raketvidenskab udlede følgende.
- AaB vil gerne forlænge med en u-landsholdspiller (det giver vel sig selv).
- Han har ikke spillet meget på AaB's førstehold. To muligheder: enten vurderer de ikke han er god nok/passer ind endnu, eller Friis holder tilbage med at bruge ham, indtil kontrakt er på plads.
- Tengstedt holder muligheder åbne - Igen to muligheder. 1) Han mener han kan få et bedre økonomisk tilbud andetsteds. 2) Han mener han har bedre mulighed for at få relevant kamptræning et andet sted.
Hvis der havde været oprigtig interesse fra begge sider var kontrakten allerede underskrevet. Nu mudrer Corona-tingen det hele. Måske er klubberne tilbageholdende med at påtage sig flere udgifter (af nød), måske bryder transfermarkedet helt sammen, med mange gode spillere til få penge, der pludselig står uden klub. Det er svært at spå om hvad der sker, men jeg vil tro at sandsynligheden for at der ikke kommer nogen kontrakt ud af det, er ret stor.