Han er før blevet klædt af i Parken. Efter Corona pausen har det bare været uanset niveauet på modstanderen. Og truppen indeholder ikke én rigtig konkurrent til ham.
Kamptråd: FC København - AaB 17/06/20 klokken 20:00
Re: Kamptråd: FC København - AaB 17/06/20 klokken 20:00
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
De sidste mange kampe? Er der vitterligt nogen der har påstået det? Hvis vi i stedet tager en lidt kortere serie, så har han i 5 af de seneste syv kampe stået for enten assist eller mål.Dalbjerg skrev: ↑17. jun 2020, 20:10Jeg er simpelthen træt af at høre på folk rose Pallesen..
At folk mener, at han har været en af de bedste i de sidste mange kampe, ja det er simpelthen fordi han havde så vanvittigt lavt niveau før det..
Og hans sparketeknik koster mål i begge ender!!!
Håbløst at vi endnu engang giver et mål væk, fordi vores back (i begge sider) endnu engang pisser bolden væk..
Fandme ufatteligt!!
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg synes, at han i de sidste mange (om du mener 7 er mange eller ej) har været hæderlig, og en højre back man kan leve med... Men når man ser hans indlæg, og til tider defensive blødninger, så kan jeg ikke komme op og ringe...Buzz Killington skrev: ↑17. jun 2020, 20:24De sidste mange kampe? Er der vitterligt nogen der har påstået det? Hvis vi i stedet tager en lidt kortere serie, så har han i de seneste i 5 af de seneste syv kampe stået for enten assist eller mål.Dalbjerg skrev: ↑17. jun 2020, 20:10Jeg er simpelthen træt af at høre på folk rose Pallesen..
At folk mener, at han har været en af de bedste i de sidste mange kampe, ja det er simpelthen fordi han havde så vanvittigt lavt niveau før det..
Håbløst at vi endnu engang giver et mål væk, fordi vores back (i begge sider) endnu engang pisser bolden væk..
Fandme ufatteligt!!
Og ja, det er bl.a. hørt i Rød Aalborg, at han har været en af de bedste..
Statister. Det er vist den bedste betegnelse for AaB’ernes rolle lige nu. Det er ikke fordi, der mangler arbejdsvilje. Det er bare ikke på et niveau der kan udfordre eller effektivt bremse FCK.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Og uagtet af hans tidligere niveau har han spillet gode kampe. Fortjent ros han har fået.Buzz Killington skrev: ↑17. jun 2020, 20:24De sidste mange kampe? Er der vitterligt nogen der har påstået det? Hvis vi i stedet tager en lidt kortere serie, så har han i 5 af de seneste syv kampe stået for enten assist eller mål.Dalbjerg skrev: ↑17. jun 2020, 20:10Jeg er simpelthen træt af at høre på folk rose Pallesen..
Fandme ufatteligt!!
Søren Krogh dirigerer simpelthen PK. Troede ikke det var hans rolle?
Kakeeto for MC. Ikke den store forringelse imo.
I det mindste gør Friis noget i denne kamp...
Edit: så ikke det var noget skade...ah well:)
Edit: så ikke det var noget skade...ah well:)
Santos slap for kort.. havde det været i den anden ende havde det sikkert givet rødt kort... okay okay jeg er farvet men utroligt han slap for gult kort !
Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Jeg mener stadigvæk ikke, at det kan betegnes som gode kampe, når man sparker indlæg med lukket øjne.. Det er ikke godt nok, at der er skal 5 indlæg til for at få ét godt..Forza skrev: ↑17. jun 2020, 20:26Og uagtet af hans tidligere niveau har han spillet gode kampe. Fortjent ros han har fået.Buzz Killington skrev: ↑17. jun 2020, 20:24De sidste mange kampe? Er der vitterligt nogen der har påstået det? Hvis vi i stedet tager en lidt kortere serie, så har han i 5 af de seneste syv kampe stået for enten assist eller mål.Dalbjerg skrev: ↑17. jun 2020, 20:10Jeg er simpelthen træt af at høre på folk rose Pallesen..
Fandme ufatteligt!!
Skade
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona
Skade
Skade (ikke at han ikke var ringe)...
Nå men så er vi der igen igen igen. Kampen er dårlig kun en fjerdel færdig og allerede sidder man og frygter tenniscifrene.
Jeg fucking hader Parken.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Nå, så må det snart være tid til det store comeback
Intet nyt under solen, vi stinker som vanligt i Parken
Intet nyt under solen, vi stinker som vanligt i Parken
-
tommas jensen
- Landshold

- Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
- Geografisk sted: Brønderslev
Også i Parken 
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jeg troede det var fordi vi ikke havde Lucas med at vi blev smadret mod FCM...nu kan jeg bare se at vi er under total opløsning og vi har intet at gøre i top 6.
Inden coronapausen spillede vi faktisk en flot omgang bolden. Siden vi er kommet tilbage har vi været elendige og uden evner Eller taktiske evner fra trænerbænken. Hvad fanden er der sket?
Vi bliver prügelknappe i det her mesterskabsspil, det er efterhånden pinligt