Tilbagelægning til hjørnespark - but why?RicoBR02 skrev: ↑26. jun 2020, 21:49Haha, jamen jeg er helt enig, men for fanden man bliver nervøs når han står og træder rundt i bolden på midtbanen..raekkeettre skrev: ↑26. jun 2020, 21:47Men man kan ikke anden end tage hatten af for ham..Han virker som om han ikke selv ved, at han ikke er god nok. Han kæmper og forsøger hele tiden....en humlebi kan jo også flyve...så når man vinder kan man grine lidt af det...ellers banker man jo hoved i bordet. Men godt gået idag...RicoBR02 skrev: ↑26. jun 2020, 21:43Fantastisk med en sejr i dag. Skarpheden var på plads og vi kunne have banket 2 eller flere ind med lidt held og et straffe.. Men for satan hvor er vi usikre, jeg er ikke fan af kakeeto, sympatisk fyr, men drøn urolig når han har bolden. Men vi tager det hele med
Kamptråd: AGF - AaB 26/06/20 klokken 19:00
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Re: Kamptråd: AGF - AaB 26/06/20 klokken 19:00
Ska' vi hak'?
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Dog ikke helt så nervøs som POs oversatsninger.RicoBR02 skrev: ↑26. jun 2020, 21:49Haha, jamen jeg er helt enig, men for fanden man bliver nervøs når han står og træder rundt i bolden på midtbanen..raekkeettre skrev: ↑26. jun 2020, 21:47Men man kan ikke anden end tage hatten af for ham..Han virker som om han ikke selv ved, at han ikke er god nok. Han kæmper og forsøger hele tiden....en humlebi kan jo også flyve...så når man vinder kan man grine lidt af det...ellers banker man jo hoved i bordet. Men godt gået idag...RicoBR02 skrev: ↑26. jun 2020, 21:43Fantastisk med en sejr i dag. Skarpheden var på plads og vi kunne have banket 2 eller flere ind med lidt held og et straffe.. Men for satan hvor er vi usikre, jeg er ikke fan af kakeeto, sympatisk fyr, men drøn urolig når han har bolden. Men vi tager det hele med
You pay for this?
Jeg tror han frygtede, han havde en AGF’er lige i nakken, så han ville ikke prøve at vende på bolden, og der var vist ingen at spille. Det havde været en klassisk MC at prøve netop det, og miste bolden. Lige den situation blev så lidt kaw at se på, men det, jeg godt kan lide ved Kakeeto er, at han spiller mere sikkert. Kedeligt måske, men sikkert. Og så er han i øvrigt ikke så teknisk ringe endda, fik vi da at se et par gange.MrBangDK skrev: ↑26. jun 2020, 22:00Tilbagelægning til hjørnespark - but why?RicoBR02 skrev: ↑26. jun 2020, 21:49Haha, jamen jeg er helt enig, men for fanden man bliver nervøs når han står og træder rundt i bolden på midtbanen..raekkeettre skrev: ↑26. jun 2020, 21:47Men man kan ikke anden end tage hatten af for ham..Han virker som om han ikke selv ved, at han ikke er god nok. Han kæmper og forsøger hele tiden....en humlebi kan jo også flyve...så når man vinder kan man grine lidt af det...ellers banker man jo hoved i bordet. Men godt gået idag...RicoBR02 skrev: ↑26. jun 2020, 21:43Fantastisk med en sejr i dag. Skarpheden var på plads og vi kunne have banket 2 eller flere ind med lidt held og et straffe.. Men for satan hvor er vi usikre, jeg er ikke fan af kakeeto, sympatisk fyr, men drøn urolig når han har bolden. Men vi tager det hele med
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Så lidt, og ja, hvem turde have håbet på det...FIDEL skrev: ↑26. jun 2020, 22:24Tak funky. Fremragende resultat!![]()
Klitten blev byttet med schweizerkniven.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
DesværreFlemmingG skrev: ↑26. jun 2020, 20:58Godt kaldt frederikshavner. Håber du smed lidt mønt på denAalborg frederikshavner skrev: ↑26. jun 2020, 15:32Vi vinder 4-1![]()
Det må jo vende på et tidspunkt og hvorfor ik i aften...![]()
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Se det kan kaldes en god dag
Jeg er ikke blandt de heldige der har fået billet, må vente og se om der måske bliver åbnet op for yderligere billetsalg
Enig i alt... På nær det med at det var et flot frisparksmål... Det var jo 99 ud af 100 gange endt i muren.. Kun Hellenius og makker gør, at den bold ikke dør i muren..
Pinligt af GF'erne, at de laver et hul så stort i en frisparksmur.. Så er det fandme svært at være keeper! (Især når han i forvejen er den dårlig keeper..
Flot sejr. Ærgerligt jeg sad fanget i et tog. Flot assist af Lucas ved 1-0 målet hehe.
Tengstedt håber jeg stadigvæk bliver forlænget. Hører at der stadig er udfordringer mellem ham og Friis, men håber det kan lægges til side. Meget spændende spiller. Vil være ked af, at se ham i en anden trøje efter sommerferien
Tengstedt håber jeg stadigvæk bliver forlænget. Hører at der stadig er udfordringer mellem ham og Friis, men håber det kan lægges til side. Meget spændende spiller. Vil være ked af, at se ham i en anden trøje efter sommerferien
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Friis har i hvert fald givet ham mere spilletid på det seneste. Det tolker jeg som et godt tegn.jonas386 skrev: ↑27. jun 2020, 02:19Flot sejr. Ærgerligt jeg sad fanget i et tog. Flot assist af Lucas ved 1-0 målet hehe.
Ved du hvad udfordringerne består i?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Nitten
- Landshold

- Favoritspiller: Søren dissing
- Geografisk sted: Nørresundby
jonas386 skrev: ↑27. jun 2020, 02:19Flot sejr. Ærgerligt jeg sad fanget i et tog. Flot assist af Lucas ved 1-0 målet hehe.
Hvad er det for nogle udfordringer du hører om ?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Kan du komme lidt ind på hvor du har hørt det?jonas386 skrev: ↑27. jun 2020, 02:19Flot sejr. Ærgerligt jeg sad fanget i et tog. Flot assist af Lucas ved 1-0 målet hehe.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det skulle være noget med at Friis ikke bryder sig om Tengstedts personlighed, og han skulle have sagt direkte til ham, at han ikke føler hans person passer ind i truppen.
Det er fra en bekendt der arbejder med Tengstedts far, og hvor farmand skulle have brugt det som begrundelsen. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er en klassisk: "min søn spiller ikke, fordi træneren ikke kan li' ham", men det skulle ikke ligge i kortene med en forlængelse. Næste stop, for søren, skulle vist være Holland, eller det er den plan jeg hører der arbejdes med.
Jeg håber at det er forkert, men ville gerne dele min viden. Jeg vil dog ikke holdes op på noget
Det er fra en bekendt der arbejder med Tengstedts far, og hvor farmand skulle have brugt det som begrundelsen. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er en klassisk: "min søn spiller ikke, fordi træneren ikke kan li' ham", men det skulle ikke ligge i kortene med en forlængelse. Næste stop, for søren, skulle vist være Holland, eller det er den plan jeg hører der arbejdes med.
Jeg håber at det er forkert, men ville gerne dele min viden. Jeg vil dog ikke holdes op på noget
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Det er helt fair, du er jo ikke normalt en der render og påstår alt muligt uden at kunne bakke det op.jonas386 skrev: ↑27. jun 2020, 10:22Det skulle være noget med at Friis ikke bryder sig om Tengstedts personlighed, og han skulle have sagt direkte til ham, at han ikke føler hans person passer ind i truppen.
Jeg håber at det er forkert, men ville gerne dele min viden. Jeg vil dog ikke holdes op på noget![]()
Personligt synes jeg det lyder mærkeligt hvis det er Friis reelle begrundelse. Det må kunne lægges til side, nu hvor Tengstedt viser, at han har potentiale til at lave senior gennembruddet. Det kan Inge forhåbentlig også se.
Jeg tror stadig mest på at forklaringen er økonomi, hvilket måske også er forståeligt nok, hvis hans far ikke taler højt om.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Tak for det. Det lyder lidt spøjst, specielt i lyset af at han faktisk får en del med spilletid. Og hvorfor har man overhovedet rykket ham op hvis hans personlighed var for skæv? Men på den anden side, så må der jo ligge et eller andet til grund. Og det kan jo være man har hevet ham op for at se om han kunne modnes af det. En skam hvis vi ikke får udbytte af investeringen, men sommetider er man jo nødt til at tage nogle hårde valg for at værne om kulturen i klubben.jonas386 skrev: ↑27. jun 2020, 10:22Det skulle være noget med at Friis ikke bryder sig om Tengstedts personlighed, og han skulle have sagt direkte til ham, at han ikke føler hans person passer ind i truppen.
Jeg håber at det er forkert, men ville gerne dele min viden. Jeg vil dog ikke holdes op på noget![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Så ikke kampen, men Kakeeto ligner en hund i et spil kegler i highlights. Ser ud til, at han er helt væk, og laver kæmpe fejl.
Tror der skal en del til før Friis siger den slags, han er jo ikke ligefrem den hårdeste hund på den front.jonas386 skrev: ↑27. jun 2020, 10:22Det skulle være noget med at Friis ikke bryder sig om Tengstedts personlighed, og han skulle have sagt direkte til ham, at han ikke føler hans person passer ind i truppen.
Men oplever han en dårlig attitude eller en lad tilgang til livet som professionel er det også hans pligt at påtale det og håbe på at Tengstedt ændrer adfærd.
------------------------------------------------
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Som nævnt tidligere så kæmper han alt han har lært, og det er satme prisværdigt. Han laver små fejl og ser meget nervøs ud, men hans indstilling kan kun smitte af på holdet..raekkeettre skrev: ↑27. jun 2020, 12:05Han gjorde bestemt hvad han kunne. Men ingen er forpligtet ud over ens evner....Der er vist ikke mere at sige om den sag![]()
Fight er altid godt, men det er ikke kun små fejl han laver. Det er helt fundamentale ting. Kakeeto er på ingen måde god nok til SL.RicoBR02 skrev: ↑27. jun 2020, 13:04Som nævnt tidligere så kæmper han alt han har lært, og det er satme prisværdigt. Han laver små fejl og ser meget nervøs ud, men hans indstilling kan kun smitte af på holdet..raekkeettre skrev: ↑27. jun 2020, 12:05Han gjorde bestemt hvad han kunne. Men ingen er forpligtet ud over ens evner....Der er vist ikke mere at sige om den sag![]()