Trænerrokade
Re: Trænerrokade
Jesus Christ.
Det var noget af et shitshow i pokalfinalen.
Det var ren lort. Jeg kan ikke finde noget positivt om kampen.
Inge har nu 5-6 sommerkampe yderligere. Jeg vil anbefale ham at degradere Friis og finde en ny træner.
Det var noget af et shitshow i pokalfinalen.
Det var ren lort. Jeg kan ikke finde noget positivt om kampen.
Inge har nu 5-6 sommerkampe yderligere. Jeg vil anbefale ham at degradere Friis og finde en ny træner.
Uden Synd Ingen Frelse
Enig. Det vil give fin mening at lade Friis gå nu. Så kan afløseren komme ind og få sat sit præg inden afslutningen på sæsonen.
Eller også kan Krogh være caretaker indtil, der findes en ny dygtig cheftræner.
Jeg synes de skal lade Friis fortsætte til slutningen af sæsonen. Så har man lidt løbetid til at finde en afløser som kan starte fra 0. Jeg tror ikke det gavner noget at fratage Krogh sine arbejdsopgaver for at tage de sidste kampe i sæsonen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Du har nok ret. Hold kæft, hvor gør det ondt lige nu......Forza skrev: ↑2. jul 2020, 12:12Jeg synes de skal lade Friis fortsætte til slutningen af sæsonen. Så har man lidt løbetid til at finde en afløser som kan starte fra 0. Jeg tror ikke det gavner noget at fratage Krogh sine arbejdsopgaver for at tage de sidste kampe i sæsonen.
Helt vildt!FIDEL skrev: ↑2. jul 2020, 12:23Du har nok ret. Hold kæft, hvor gør det ondt lige nu......Forza skrev: ↑2. jul 2020, 12:12Jeg synes de skal lade Friis fortsætte til slutningen af sæsonen. Så har man lidt løbetid til at finde en afløser som kan starte fra 0. Jeg tror ikke det gavner noget at fratage Krogh sine arbejdsopgaver for at tage de sidste kampe i sæsonen.![]()
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Sunder Allan Kirstein sig stadig? Der er vel ikke meldt noget ud endnu om at han er fortid eller har fået en ny rolle?
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ops ... sunde-mig/
?? Det er et opslag fra 24.JUNISpanky skrev: ↑27. jul 2020, 12:14Sunder Allan Kirstein sig stadig? Der er vel ikke meldt noget ud endnu om at han er fortid eller har fået en ny rolle?
Ja? Det er hele hans pointe... Der er ikke meldt noget ud siden.Fjams skrev: ↑27. jul 2020, 13:33?? Det er et opslag fra 24.JUNISpanky skrev: ↑27. jul 2020, 12:14Sunder Allan Kirstein sig stadig? Der er vel ikke meldt noget ud endnu om at han er fortid eller har fået en ny rolle?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Allan K melder vel ud hvis han har fundet noget nyt. Ift AaB er de blevet fritstillet. Begge meddelte at de gerne havde fortsat kontraktperioden ud, men det havde AaB ikke ønsket. De har ingen roller i AaB.Hanga skrev: ↑27. jul 2020, 13:42Ja? Det er hele hans pointe... Der er ikke meldt noget ud siden.Fjams skrev: ↑27. jul 2020, 13:33?? Det er et opslag fra 24.JUNISpanky skrev: ↑27. jul 2020, 12:14Sunder Allan Kirstein sig stadig? Der er vel ikke meldt noget ud endnu om at han er fortid eller har fået en ny rolle?
"- Vi vil gerne takke Lasse og Allan for deres indsats og ønsker dem alt det bedste fremover, siger Inge André Olsen."
Fra: https://aabsport.dk/nyheder/2020/juni/a ... mifinalen/
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Ikke sikker på dette er den rette tråd, men føler det er lige voldsomt nok at lave en ny tråd for mit spørgsmål.
Men kan se EB skriver en artikel om AaB’s overset revolution, er der nogen der kan i korte træk fortælle herom ?
https://ekstrabladet.dk/plus/sportogspi ... on/8216211
Men kan se EB skriver en artikel om AaB’s overset revolution, er der nogen der kan i korte træk fortælle herom ?
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Himmerland skrev: ↑30. jul 2020, 20:09Ikke sikker på dette er den rette tråd, men føler det er lige voldsomt nok at lave en ny tråd for mit spørgsmål.
Den blev gennemgået her.
viewtopic.php?f=25&t=16852&p=575214#p575214
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Tusind takUldahl skrev: ↑30. jul 2020, 20:48Himmerland skrev: ↑30. jul 2020, 20:09Ikke sikker på dette er den rette tråd, men føler det er lige voldsomt nok at lave en ny tråd for mit spørgsmål.
Den blev gennemgået her.
viewtopic.php?f=25&t=16852&p=575214#p575214
Jammerligt, hvilken magtkamp har Inge tabt? Hvad fanden skal vi med Würtz som ikke har nogen som helst erfaring som træner? I forhold til ideen med at træne kompetencer har jeg godt svært ved at se nogen evidens for at Würtz er manden. En kæmpe chef på banen ja, men gør det en god træner? Er det her ikke bare endnu en sørgelig gang “kronpribseri”?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
RAUS RAUS SSE!
AaB har jo annonceret de henter en ny assistent udefra. Alt det truppen skreg på da de to foregående blev fyret, er jo ting Würtz kan bidrage med.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2020, 15:33Jammerligt, hvilken magtkamp har Inge tabt? Hvad fanden skal vi med Würtz som ikke har nogen som helst erfaring som træner? I forhold til ideen med at træne kompetencer har jeg godt svært ved at se nogen evidens for at Würtz er manden. En kæmpe chef på banen ja, men gør det en god træner? Er det her ikke bare endnu en sørgelig gang “kronpribseri”?
Jeg er godt tilfreds.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Jakobsen skrev: ↑3. aug 2020, 15:33Jammerligt, hvilken magtkamp har Inge tabt? Hvad fanden skal vi med Würtz som ikke har nogen som helst erfaring som træner? I forhold til ideen med at træne kompetencer har jeg godt svært ved at se nogen evidens for at Würtz er manden. En kæmpe chef på banen ja, men gør det en god træner? Er det her ikke bare endnu en sørgelig gang “kronpribseri”?
Han har vel det, som mange påstår Friis ikke har: Vindermentalitet, evnen til at motivere og meget vokal i kampene.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Enig. I bund og grund aner ingen af os hvad han bidrager med, udover hvad vi kan se med vores blotte øje i kampene. Og her har jeg nydt at have en aktiv og dirigerende Würtz på sidelinjen. Hvis AaB samtidig har vurderet at han har evnerne og potentialet til at udvikle sig i rollen er det da bare super.Forza skrev: ↑3. aug 2020, 15:35AaB har jo annonceret de henter en ny assistent udefra. Alt det truppen skreg på da de to foregående blev fyret, er jo ting Würtz kan bidrage med.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2020, 15:33Jammerligt, hvilken magtkamp har Inge tabt? Hvad fanden skal vi med Würtz som ikke har nogen som helst erfaring som træner? I forhold til ideen med at træne kompetencer har jeg godt svært ved at se nogen evidens for at Würtz er manden. En kæmpe chef på banen ja, men gør det en god træner? Er det her ikke bare endnu en sørgelig gang “kronpribseri”?
Jeg er godt tilfreds.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er gammel spiller som ikke har vundet noget udover double sæsonen. Würtz vat en chef på Double Holdet, men han var under Augu og Risgård. Jeg savner sgu nogle trænerkompetencer udover motivation og derudover er jeg træt af kronprinser. Du skal være her fordi du er dygtig. Ikke fordi du var dygtig til et andet job for mange år siden.Brodernumsi skrev:Jakobsen skrev: ↑3. aug 2020, 15:33Jammerligt, hvilken magtkamp har Inge tabt? Hvad fanden skal vi med Würtz som ikke har nogen som helst erfaring som træner? I forhold til ideen med at træne kompetencer har jeg godt svært ved at se nogen evidens for at Würtz er manden. En kæmpe chef på banen ja, men gør det en god træner? Er det her ikke bare endnu en sørgelig gang “kronpribseri”?
Han har vel det, som mange påstår Friis ikke har: Vindermentalitet, evnen til at motivere og meget vokal i kampene.
RAUS RAUS SSE!
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvorfor mener du, at Würtz ikke er dygtig? Jeg foretrækker en masse forskellige typer i vores trænerteam, og som jeg ser det, manglede vi en type som Würtz.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2020, 15:41Det er gammel spiller som ikke har vundet noget udover double sæsonen. Würtz vat en chef på Double Holdet, men han var under Augu og Risgård. Jeg savner sgu nogle trænerkompetencer udover motivation og derudover er jeg træt af kronprinser. Du skal være her fordi du er dygtig. Ikke fordi du var dygtig til et andet job for mange år siden.Brodernumsi skrev:Jakobsen skrev: ↑3. aug 2020, 15:33Jammerligt, hvilken magtkamp har Inge tabt? Hvad fanden skal vi med Würtz som ikke har nogen som helst erfaring som træner? I forhold til ideen med at træne kompetencer har jeg godt svært ved at se nogen evidens for at Würtz er manden. En kæmpe chef på banen ja, men gør det en god træner? Er det her ikke bare endnu en sørgelig gang “kronpribseri”?
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
En ung Kuhn! Jeg er fuld af optimisme!!Brodernumsi skrev: ↑3. aug 2020, 15:45Hvorfor mener du, at Würtz ikke er dygtig? Jeg foretrækker en masse forskellige typer i vores trænerteam, og som jeg ser det, manglede vi en type som Würtz.Jakobsen skrev: ↑3. aug 2020, 15:41Det er gammel spiller som ikke har vundet noget udover double sæsonen. Würtz vat en chef på Double Holdet, men han var under Augu og Risgård. Jeg savner sgu nogle trænerkompetencer udover motivation og derudover er jeg træt af kronprinser. Du skal være her fordi du er dygtig. Ikke fordi du var dygtig til et andet job for mange år siden.Brodernumsi skrev:Jakobsen skrev: ↑3. aug 2020, 15:33Jammerligt, hvilken magtkamp har Inge tabt? Hvad fanden skal vi med Würtz som ikke har nogen som helst erfaring som træner? I forhold til ideen med at træne kompetencer har jeg godt svært ved at se nogen evidens for at Würtz er manden. En kæmpe chef på banen ja, men gør det en god træner? Er det her ikke bare endnu en sørgelig gang “kronpribseri”?