Trænerrokade

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar

Re: Trænerrokade

Indlæg af Sauer » 6. aug 2020, 16:55

Pastorius skrev:
6. aug 2020, 16:36
Pastorius skrev:
6. aug 2020, 09:47
Forza skrev:
6. aug 2020, 09:45
Jakobsen skrev:
6. aug 2020, 08:41
Et årig aftale til Feher. Kender ham ikke ret godt, men det lyder umiddelbart ikke som en tosset sparringspartner til Friis. Umiddelbart er jeg positiv.

Det undrer mig dog lidt, at han kun har fået en et-årig aftale. Han er vel en mand man tænker langsigtet ind i et setup så lidt mystisk, at kun en af parterne kun har villet et år.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg synes faktisk det er fornuftigt med en 1-årig. Parterne kan se hinanden ordentligt an. Og AaB er ikke bundet på en lang kontrakt hvis matchet ikke er godt eller Friis en dag ryger.
Du kan være helt sikker på at Friis var røget, hvis de ikke havde ment han var manden der skulle bære os igennem. Jeg er overbevist om at det er Feher der har ønsket at starte med et enkelt år, ellers havde vi skrevet en længere kontrakt.
Her er forklaringen, men os uden Nordjyske Plus må så vente med at få den til Bold.dk har planket historien :)

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ny-a ... aign=sport
Det er AaB, der har lagt op til en 1-årig kontrakt i første omgang. Inge siger, det ikke er udtryk for, at der ikke er en langsigtet plan - men at AaB skal stille krav til resultater og udvikling. Begge parter udtrykker da også forhåbning om, at det skal være et længere partnerskab. Feher rykker snart familien til Aalborg.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 6. aug 2020, 17:03

Sauer skrev:
6. aug 2020, 16:55
Pastorius skrev:
6. aug 2020, 16:36
Pastorius skrev:
6. aug 2020, 09:47
Forza skrev:
6. aug 2020, 09:45
Jakobsen skrev:
6. aug 2020, 08:41
Et årig aftale til Feher. Kender ham ikke ret godt, men det lyder umiddelbart ikke som en tosset sparringspartner til Friis. Umiddelbart er jeg positiv.

Det undrer mig dog lidt, at han kun har fået en et-årig aftale. Han er vel en mand man tænker langsigtet ind i et setup så lidt mystisk, at kun en af parterne kun har villet et år.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg synes faktisk det er fornuftigt med en 1-årig. Parterne kan se hinanden ordentligt an. Og AaB er ikke bundet på en lang kontrakt hvis matchet ikke er godt eller Friis en dag ryger.
Du kan være helt sikker på at Friis var røget, hvis de ikke havde ment han var manden der skulle bære os igennem. Jeg er overbevist om at det er Feher der har ønsket at starte med et enkelt år, ellers havde vi skrevet en længere kontrakt.
Her er forklaringen, men os uden Nordjyske Plus må så vente med at få den til Bold.dk har planket historien :)

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/ny-a ... aign=sport
Det er AaB, der har lagt op til en 1-årig kontrakt i første omgang. Inge siger, det ikke er udtryk for, at der ikke er en langsigtet plan - men at AaB skal stille krav til resultater og udvikling. Begge parter udtrykker da også forhåbning om, at det skal være et længere partnerskab. Feher rykker snart familien til Aalborg.
Tak - så tog jeg sgu fejl. Nordjyske kunne godt være lidt mere påpasselige med deres artikler, når de går mig imod :-)

Jeg har svært ved at forstå ideen i at lave en et-årig kontrakt. Dér er jeg helt på linje med Yankee. Hvis man ikke tror nok på det, til at lave mere end en et-årig kontrakt, så må man finde på noget andet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Mikki89
1. div
1. div
Favoritspiller: Lucas Andersen

Indlæg af Mikki89 » 6. aug 2020, 17:12

Den 1. årige kontrakt ser lidt mystisk ud, men på den anden side tror jeg, at man både hos Inge og Bælum (og Krogh) er meget bevidst om hvilke kompetencer, man skal have ind. Jeg tror på, at Feher som type er det, der kommer tættest på de krav som ledelsen har, men at man givetvis kunne have en anden i tankerne, som ikke er mulig at få lige nu!

Velkommen til den nye assistent! :aabfan:

Besvar