Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Hvis der er noget man skal klynge sig til med Hiljemark, som jeg ellers ville anse for ret urealistisk, så er det følgende:
"Stefan Andreasson ska träffa Oscar Hiljemark inom kort. Klubbchefen säger i en intervju med Sportbladet att det finns hopp att 28-åringen kommer tillbaka till Borås. Han fortsätter med att berätta att Oscar har ett stort klubbhjärta och ekonomin går att lösa om Hiljemark vill hem. "
Tilbage fra ultimo juli. Stefan Andreasson er sportschef i Elfsborg.
"Stefan Andreasson ska träffa Oscar Hiljemark inom kort. Klubbchefen säger i en intervju med Sportbladet att det finns hopp att 28-åringen kommer tillbaka till Borås. Han fortsätter med att berätta att Oscar har ett stort klubbhjärta och ekonomin går att lösa om Hiljemark vill hem. "
Tilbage fra ultimo juli. Stefan Andreasson er sportschef i Elfsborg.
Det var lettere i gamle dage, hvor man bare skulle scanne potentielle skandinaviere. Men Inge - har jo vist han gerne vælger udenfor Lynges gamle comfort zone. Jeg kunne sagtens se en hollænder eller tysker for mig - med Inges ord det er et spørgsmål om kompetencer
In verbis simus faciles
Ja, men mon ikke han vil gå med et relativt sikkert valg her?
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Ham Kehende??? fra Randers, er det ikke hollandsk fodbold han kommer fra??Julgranen skrev:Ja, men mon ikke han vil gå med et relativt sikkert valg her?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Portugal. Tidligere United. Men han er vel ogås kant, selvom jeg også selv troede han var 8'er.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Det går hurtigt herinde. Hvor kommer Holland rygtet fra?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Var det ikke noget, én havde fundet på www.bold.dk???Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:16Det går hurtigt herinde. Hvor kommer Holland rygtet fra?
-
Legum Magister
- Landshold

Her er den, det var FIDEL, der kl. 13:33 skrevLegum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:23Var det ikke noget, én havde fundet på www.bold.dk???Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:16Det går hurtigt herinde. Hvor kommer Holland rygtet fra?
Nu er jeg her igen med et bold.dk-rygte:
Ang. Mike Jensen
"Aflytning af vandrørene på Hornevej giver ikke umiddelbart anledning til at "frygte", at AaB skulle være blandt de interesserede klubber. IOA arbejder angiveligt på højtryk på at hente en midtbanespiller med erfaring fra hollandsk fodbold. (Der har Mike Jensen vist IKKE huseret...)
Og nej, jeg ved ikke om det er Markus Henriksen. Min kilde ville kun ud med, at der er gang i forhandlinger, og at der som nævnt er tale om en spiller med erfaring fra Holland."
- Buzz Killington
- Allstar

Haha. Ja ok. Den er jo hjemme så. I må hygge jer.Legum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:23Var det ikke noget, én havde fundet på www.bold.dk???Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:16Det går hurtigt herinde. Hvor kommer Holland rygtet fra?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
-
Legum Magister
- Landshold

Og det bagvedliggende rygte på www.bold.dk synes at stamme herfra:Legum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:24Her er den, det var FIDEL, der kl. 13:33 skrevLegum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:23Var det ikke noget, én havde fundet på www.bold.dk???Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:16Det går hurtigt herinde. Hvor kommer Holland rygtet fra?Nu er jeg her igen med et bold.dk-rygte:
Ang. Mike Jensen
"Aflytning af vandrørene på Hornevej giver ikke umiddelbart anledning til at "frygte", at AaB skulle være blandt de interesserede klubber. IOA arbejder angiveligt på højtryk på at hente en midtbanespiller med erfaring fra hollandsk fodbold. (Der har Mike Jensen vist IKKE huseret...)
Og nej, jeg ved ikke om det er Markus Henriksen. Min kilde ville kun ud med, at der er gang i forhandlinger, og at der som nævnt er tale om en spiller med erfaring fra Holland."
"Augenthaler taler for sig selv" skrev kl. 16:38 i går:
Sv: Medie: To danske klubber jagter Mike Jensen
Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB, Please, ikke AaB!!!
Aflytning af vandrørene på Hornevej giver ikke umiddelbart anledning til at "frygte", at AaB skulle være blandt de interesserede klubber. IOA arbejder angiveligt på højtryk på at hente en midtbanespiller med erfaring fra hollandsk fodbold. (Der har Mike Jensen vist IKKE huseret...)
Og nej, jeg ved ikke om det er Markus Henriksen. Min kilde ville kun ud med, at der er gang i forhandlinger, og at der som nævnt er tale om en spiller med erfaring fra Holland.
Redigeret, da ordet IKKE var gledet ud...
Dette indlæg er blevet rettet i går 16:39 af Augenthaler taler for sig selv
-
Legum Magister
- Landshold

Ja, troværdigheden er det vist så som så med.Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:26Haha. Ja ok. Den er jo hjemme så. I må hygge jer.Legum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:23Var det ikke noget, én havde fundet på www.bold.dk???Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:16Det går hurtigt herinde. Hvor kommer Holland rygtet fra?
Selvom det er så som så med oplysningerne, så er det alligevel meget sjovt at gætte med. Det er jo på mange måder et noget utraditionelt vindue fra både vores egen side, men også globalt, hvor flere danske sportsdirektører har givet udtryk for, at der er nogle unikke muligheder i netop dette vindue, og at flere danske klubber kan tillade sig at kigge på højere hylder end normalt. Jeg glæder mig lidt til at se det i praksis. Indtil videre synes jeg det har stået lidt stille med profilkøb i ligaen.
- Buzz Killington
- Allstar

Ah, nok ikke. Men det er da sjovt at gætte. Jeg havde bare ikke tjekket debatten i en time og pludselig var aktiviteten eksploderet. Troede der havde været noget meget konkret og seriøst oppe at vende a la et Claus Jensen tweet.Legum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:28Ja, troværdigheden er det vist så som så med.Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:26Haha. Ja ok. Den er jo hjemme så. I må hygge jer.Legum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:23Var det ikke noget, én havde fundet på www.bold.dk???Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:16Det går hurtigt herinde. Hvor kommer Holland rygtet fra?![]()
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Så for første gang i mange år, kan vi stille spørgsmålstegn ved at for hurtig ude...jonas386 skrev: ↑21. aug 2020, 15:44Selvom det er så som så med oplysningerne, så er det alligevel meget sjovt at gætte med. Det er jo på mange måder et noget utraditionelt vindue fra både vores egen side, men også globalt, hvor flere danske sportsdirektører har givet udtryk for, at der er nogle unikke muligheder i netop dette vindue, og at flere danske klubber kan tillade sig at kigge på højere hylder end normalt. Jeg glæder mig lidt til at se det i praksis. Indtil videre synes jeg det har stået lidt stille med profilkøb i ligaen.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Jeg forestiller mig ikke, at de indkøb vi har foretaget indtil videre lukker døren helt, hvis den helt rigtige mulighed byder sig senere. Så længe vi har folk på plads inden 1. September, tænker jeg at de nok skal nå at blive klar til sæsonstart. Det er også muligt at Inge gemmer nogle penge til vinter, hvor en del norske profiler har kontraktudløb.raekkeettre skrev: ↑21. aug 2020, 16:17Så for første gang i mange år, kan vi stille spørgsmålstegn ved at for hurtig ude...jonas386 skrev: ↑21. aug 2020, 15:44Selvom det er så som så med oplysningerne, så er det alligevel meget sjovt at gætte med. Det er jo på mange måder et noget utraditionelt vindue fra både vores egen side, men også globalt, hvor flere danske sportsdirektører har givet udtryk for, at der er nogle unikke muligheder i netop dette vindue, og at flere danske klubber kan tillade sig at kigge på højere hylder end normalt. Jeg glæder mig lidt til at se det i praksis. Indtil videre synes jeg det har stået lidt stille med profilkøb i ligaen.
-
Legum Magister
- Landshold

Bestemt, det er jo silly season, så vilde gæt og ønsketænkning høre jo til.Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:55Ah, nok ikke. Men det er da sjovt at gætte. Jeg havde bare ikke tjekket debatten i en time og pludselig var aktiviteten eksploderet. Troede der havde været noget meget konkret og seriøst oppe at vende a la et Claus Jensen tweet.Legum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:28Ja, troværdigheden er det vist så som så med.Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:26Haha. Ja ok. Den er jo hjemme så. I må hygge jer.Legum Magister skrev: ↑21. aug 2020, 15:23Var det ikke noget, én havde fundet på www.bold.dk???Buzz Killington skrev: ↑21. aug 2020, 15:16Det går hurtigt herinde. Hvor kommer Holland rygtet fra?![]()
Og bare fordi rygtet er hentet på www.bold.dk, er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det er en and. (sidder i hvert fald og krydser fingre for, at Inge vågner op en morgen og tænker "hmmm, der er da en akut mangel på tidligere deltagere i MGP i truppen, jeg må hellere have fat i Markus Henriksen." Og ja, MH var faktisk med i gruppen "Sheep Boys", der deltog i norsk MGP i 2004.
Jeg sidder til en vin smagning og kommer i snak med sommelieren. Han siger han kender nogen folk, og slynger Markus Henriksen navn ud som afløser, og siger Patrik O handlen er det bedste der er sket for de røde. Just saying