For dælen da. Det lyder som nogle farlige knægte!
U19, U17 og U15 tråden
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: U19, U17 og U15 tråden
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Drengene tabte 5-1 i finalen til FCN, jeg sørger for ekstra lektier til to af dem i morgenBuzz Killington skrev:For dælen da. Det lyder som nogle farlige knægte!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
- Buzz Killington
- Allstar

Den bliver godt nok nævnt i transfertråden, men det hører vel egentlig til her.
AaB og Netcompany præsenterer AaB Akademiet
Det er nogenlunde det kød der er på det opslag. Er der nogen der har bedre læse- og fortolkningsevner end mig, der kan forklare hvad det her i bund og grund handler om? Ja ok, de har vel forstand på data, og det er godt at få den del med mht. til træning og kamp. Men hvad har det med international matchning og mentaltræning at gøre? Er det en anden måde at sige på at Netcompany også ligger en masse penge der kan understøtte talentudviklingen? Og skal vi være akademi igen (som navnet antyder)?
AaB og Netcompany præsenterer AaB Akademiet
https://aabsport.dk/nyheder/2020/septem ... akademiet/Samarbejdet giver en platform til en optimering af AaB’s talentafdeling blandt andet med øget individuel træning, mentaltræning og bedre muligheder for international matchning, og samtidig skal et større samarbejde mellem Aalborg Universitet, Netcompany og AaB være med til at styrke brugen af data omkring 3F Superligaholdet.
Det er nogenlunde det kød der er på det opslag. Er der nogen der har bedre læse- og fortolkningsevner end mig, der kan forklare hvad det her i bund og grund handler om? Ja ok, de har vel forstand på data, og det er godt at få den del med mht. til træning og kamp. Men hvad har det med international matchning og mentaltræning at gøre? Er det en anden måde at sige på at Netcompany også ligger en masse penge der kan understøtte talentudviklingen? Og skal vi være akademi igen (som navnet antyder)?
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Jeg ville ønske AaB oppede deres formidlingsevne.
Artiklen om Audi-samarbejdet var en horribel gang formidlingsarbejde.
Bortset fra det, så er det en supernyhed. Rogaczewski virker enormt sympatisk.
Artiklen om Audi-samarbejdet var en horribel gang formidlingsarbejde.
Bortset fra det, så er det en supernyhed. Rogaczewski virker enormt sympatisk.
- Buzz Killington
- Allstar

Ja, sådan et opslag ville sikkert give nogle pligt-likes på linkedin, men det er jo ikke noget der får fans op af stolene, eller noget diverse sportsnyhedsmedier kan lave en interessant vinkel på. Og det er en skam, for det kunne lyde som om man med det partnerskab vil geare yderligere op for talentudviklingen. Det er bare ikke til at gennemskue.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Netcompany har bl.a. excelleret ved at levere Aula, som er ringe og et fejlbehæftet boligstøttesystem, og ved at bruge meget lang tid på at udvikle smittestop-app'en i en retning, som ikke kunne bruges på iPhone.
Min begejstring er temmelig lunken.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Det er en kæmpevirksomhed, der er ekstremt toneangivende for it-branchen herhjemme. Det er jo indtil videre kun et begrænset partnerskab omkring AaB Talent/akademi, men det er uanset hvad en rigtig stærk partner at få i hus.
Jeg er meget enig i alt det du skriver.
Kanon nyhed. AaB’s evner til at formidle skriftligt er igen ikke prangende. Det er svært at læse sig til noget konkret udover en masse varm luft udtryk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
En ting er Netcompanys størrelse. Noget andet er fortællingen - Aalborg Øst-dreng der vil gøre noget godt for sit kvarter. Med tanke på det arbejde moderklubben lægger derude i kvartersarbejdet er det en super historie.
Det er dén og så Akademi-tanken man skal dyrke.
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Helt enig. Det her er den bedste historie hidtil i dette transfervindue. En historie hvor man kan spille på alle “de rigtige” værdiknapper. En voldsom god historie ift mr green.Julgranen skrev: ↑3. sep 2020, 13:41En ting er Netcompanys størrelse. Noget andet er fortællingen - Aalborg Øst-dreng der vil gøre noget godt for sit kvarter. Med tanke på det arbejde moderklubben lægger derude i kvartersarbejdet er det en super historie.
You pay for this?
Der er stor forskel på at levere it systemer til det offentlige på (dårlige) specifikationer, og så bare lave et stykke fornuftigt srbejde selv. Når offentlige it- projekter fejler er det ofte kontrakter, kravspefikationer og dårlig projektstyring der er årsagen.Gnu skrev:Netcompany har bl.a. excelleret ved at levere Aula, som er ringe og et fejlbehæftet boligstøttesystem, og ved at bruge meget lang tid på at udvikle smittestop-app'en i en retning, som ikke kunne bruges på iPhone.
Det bliver ikke på baggrund af de fiaskoer hvis det går galt.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Når offentlige it systemer fejler er det oftest grundet at Christiansborg beslutter det, it firmaer laver det, kommuner søsætter det, og man spørger egentlig aldrig slutbrugeren hvad de har af ønsker og krav til systemet. Fact.Pastorius skrev:Der er stor forskel på at levere it systemer til det offentlige på (dårlige) specifikationer, og så bare lave et stykke fornuftigt srbejde selv. Når offentlige it- projekter fejler er det ofte kontrakter, kravspefikationer og dårlig projektstyring der er årsagen.Gnu skrev:Netcompany har bl.a. excelleret ved at levere Aula, som er ringe og et fejlbehæftet boligstøttesystem, og ved at bruge meget lang tid på at udvikle smittestop-app'en i en retning, som ikke kunne bruges på iPhone.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Det har egentlig ikke noget me at det er offenligt at gøre. Private virksomheden fejler lige så tit og stort - de reklamerer bare ikke så meget med det.9520AaB skrev: ↑4. sep 2020, 06:54Når offentlige it systemer fejler er det oftest grundet at Christiansborg beslutter det, it firmaer laver det, kommuner søsætter det, og man spørger egentlig aldrig slutbrugeren hvad de har af ønsker og krav til systemet. Fact.Pastorius skrev:Der er stor forskel på at levere it systemer til det offentlige på (dårlige) specifikationer, og så bare lave et stykke fornuftigt srbejde selv. Når offentlige it- projekter fejler er det ofte kontrakter, kravspefikationer og dårlig projektstyring der er årsagen.Gnu skrev:Netcompany har bl.a. excelleret ved at levere Aula, som er ringe og et fejlbehæftet boligstøttesystem, og ved at bruge meget lang tid på at udvikle smittestop-app'en i en retning, som ikke kunne bruges på iPhone.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Er Oliver Ross på U17 i familie med Mathias? Kan se han scorede hattrick i weekendens 5-1 sejr over Vejle
Og hvordan med Oliver Børsting og Frederik Børsting?
U19 vandt ligeledes
Og hvordan med Oliver Børsting og Frederik Børsting?
U19 vandt ligeledes
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

Oliver B og Frederik B er ikke i familie. Oliver Ross og Mathias Ross er brødre.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Tak. Håber han har arvet noget af storebroderens mentalitet og dedikation.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2020, 18:11Oliver B og Frederik B er ikke i familie. Oliver Ross og Mathias Ross er brødre.
Jeg forstår han er offensiv spiller. Er han en man skal holde øje med i fremtiden?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Oliver Ross er lige trådt ind på u17-scenen med ni mål i fire kampe for et ikke udelukkende velspillende u17-hold. Det gør ham til ligatopscorer. Om han ejer sin brors dedikation, ved jeg ikke, men med sine udtagelser til future-landshold, så må man antage, at staturen p.t. er mere klejn, og samtidig besidder han nok nogle færdigheder (læs tekniske), som de værdsætter på future-landsholdetjonas386 skrev: ↑14. sep 2020, 18:16Tak. Håber han har arvet noget af storebroderens mentalitet og dedikation.Buzz Killington skrev: ↑14. sep 2020, 18:11Oliver B og Frederik B er ikke i familie. Oliver Ross og Mathias Ross er brødre.
Jeg forstår han er offensiv spiller. Er han en man skal holde øje med i fremtiden?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Er der nogen, der ved, om Oscar Meedom er blevet vejet for let i FCM, siden han har taget turen fra deres u15-hold til vores u17-hold (sidste år udtaget til futurelandsholdet, fremhævet for sin dedikation af FCM selv)? Eller har vi måske kunnet tilbyde en bedre pakke?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Det har også undret mig - han så vidt jeg ved offensiv midt/angriber, men ellers kender jeg ikke meget til ham. Han har været “årets ulv” i sin årgang kan jeg se.Erasmus Montanus skrev: ↑16. sep 2020, 07:02Er der nogen, der ved, om Oscar Meedom er blevet vejet for let i FCM, siden han har taget turen fra deres u15-hold til vores u17-hold (sidste år udtaget til futurelandsholdet, fremhævet for sin dedikation af FCM selv)? Eller har vi måske kunnet tilbyde en bedre pakke?
Jeg håber vi har tilbudt en bedre pakke, derudover er han startet på Aabybro Efterskole - men i den alder kan det også bare være at forældrene er flyttet grundet arbejde.
FCM har også mistet Sebastian Wille fra samme årgang som er skiftet til OB...
Oscars far er i øvrigt tidligere Ikast FS spiller Ulrich Meedom, hvis nogen kan huske ham (God I feel old).
Må snart ud og lure lidt ungdomsbold på Hornevej, det er vel kun reservekampenene man ikke må se pga Covid 19?
Jeg savner Winsnes
- Køllen I Møllen
- Allstar

Jeg syntes jeg havde hørt navnet Ulrich Meedom. Og det hjælper jo hvis man inde i hovedet udtaler det med Kai Hartmeyer-accent. Jeg googlede ham og kan se at han spillede én kamp i superligaen for Ikast FS. Han fik rødt! En eneste kamp i superligaen. Og rødt kort. Shit.Martino skrev: ↑16. sep 2020, 07:35Det har også undret mig - han så vidt jeg ved offensiv midt/angriber, men ellers kender jeg ikke meget til ham. Han har været “årets ulv” i sin årgang kan jeg se.Erasmus Montanus skrev: ↑16. sep 2020, 07:02Er der nogen, der ved, om Oscar Meedom er blevet vejet for let i FCM, siden han har taget turen fra deres u15-hold til vores u17-hold (sidste år udtaget til futurelandsholdet, fremhævet for sin dedikation af FCM selv)? Eller har vi måske kunnet tilbyde en bedre pakke?
Jeg håber vi har tilbudt en bedre pakke, derudover er han startet på Aabybro Efterskole - men i den alder kan det også bare være at forældrene er flyttet grundet arbejde.
FCM har også mistet Sebastian Wille fra samme årgang som er skiftet til OB...
Oscars far er i øvrigt tidligere Ikast FS spiller Ulrich Meedom, hvis nogen kan huske ham (God I feel old).
Må snart ud og lure lidt ungdomsbold på Hornevej, det er vel kun reservekampenene man ikke må se pga Covid 19?
Janteloven eksisterer IKKE!