Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Ross interessen fra FCKs side har været velkendt, og også bragt herinde. Efter de sidste par kampe er behovet for en midterforsvar vel ikke mindsket, hos FCK. Jeg synes det virker sandsynligt at der stadig er en interesse. Inge har da også snakket om konkret interesse for Ross, men at han ikke bliver billig. Det tænker jeg kan holde FCK væk i denne omgang. Hvis de virkelig går efter folk som Andreas Skov Olsen, Jacob Bruun Larsen, Sisto eller andet i den prisklasse, så bruger de næppe +25 på en midterforsvar.
Ift brugerens troværdighed, så kan jeg se at han har ramt et par forlængelser og salget af Santos. Så det er nok det der gør, at han deles så flittigt. Han kan jo også godt have viden i FCKs spillertrup, hvilke spillere der forlænger eller er på vej videre. Men uden at have nogen viden om de folk der er på vej ind.
Ift Bah, så skriver han vel bare at FCK ikke ser ham som kant? Altså hvis han skulle skifte, så bliver det nærmere som back. Interessen har været beskrevet i andre medier, hvor FCM og FCK begge skulle være efter ham.
Ift brugerens troværdighed, så kan jeg se at han har ramt et par forlængelser og salget af Santos. Så det er nok det der gør, at han deles så flittigt. Han kan jo også godt have viden i FCKs spillertrup, hvilke spillere der forlænger eller er på vej videre. Men uden at have nogen viden om de folk der er på vej ind.
Ift Bah, så skriver han vel bare at FCK ikke ser ham som kant? Altså hvis han skulle skifte, så bliver det nærmere som back. Interessen har været beskrevet i andre medier, hvor FCM og FCK begge skulle være efter ham.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Er der nogle brugere herinde der kender lidt til AaB´s økonomi?
Er det helt til rotterne, eller har bare lidt muskler at benytte sig af?
Salg: Patrick O - Ca. 10 mio.
Abildgård - Ca. 12 mio.
Kauffman - Ca. 15 mio.
Ca. 37-40 mio på et halvt år.
Er de penge væk?
Hvis ikke, hvorfor FAEN finder man så ikke den PO erstatning, hvad venter man på? Til vi er 8 kampe inde i sæsonen og håbløst bagud på points?
Altså, med mindre pengene allerede er brugt?
Abildgård - Ca. 12 mio.
Kauffman - Ca. 15 mio.
Er de penge væk?
Hvis ikke, hvorfor FAEN finder man så ikke den PO erstatning, hvad venter man på? Til vi er 8 kampe inde i sæsonen og håbløst bagud på points?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvad har brugeren helt konkret ramt rigtigt med? EB nævner allerede 3 sep at Santos er sat til salg, hvilket brugeren så gengiver som insiderviden syv dage senere. Så kommer brugeren med nogle gratis påstande om en argentinsk og en spansk klub der har budt men er blevet afvist, men som man ikke kan verificere.jonas386 skrev: ↑18. sep 2020, 12:01Ross interessen fra FCKs side har været velkendt, og også bragt herinde. Efter de sidste par kampe er behovet for en midterforsvar vel ikke mindsket, hos FCK. Jeg synes det virker sandsynligt at der stadig er en interesse. Inge har da også snakket om konkret interesse for Ross, men at han ikke bliver billig. Det tænker jeg kan holde FCK væk i denne omgang. Hvis de virkelig går efter folk som Andreas Skov Olsen, Jacob Bruun Larsen, Sisto eller andet i den prisklasse, så bruger de næppe +25 på en midterforsvar.
Hvilke kontrakter har han gættet rigtigt?
Seriøst, det er en profil der ikke engang er en måned gammel med en lille håndfuld indlæg. Det er rimeligt nemt at se at han ikke har styr på en skid men at folk bare er ekstremt desperate efter nyt.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det var i følge andre Twitter folk. Jeg skimmede et par enkelte opslag, og der var en kort diskussion ift Santos og brugerens troværdighed som jeg tog for pålydende. Jeg har ikke selv været dem systematisk igennem.Buzz Killington skrev: ↑18. sep 2020, 12:26Hvad har brugeren helt konkret ramt rigtigt med? EB nævner allerede 3 sep at Santos er sat til salg, hvilket brugeren så gengiver som insiderviden syv dage senere. Så kommer brugeren med nogle gratis påstande om en argentinsk og en spansk klub der har budt men er blevet afvist, men som man ikke kan verificere.jonas386 skrev: ↑18. sep 2020, 12:01Ross interessen fra FCKs side har været velkendt, og også bragt herinde. Efter de sidste par kampe er behovet for en midterforsvar vel ikke mindsket, hos FCK. Jeg synes det virker sandsynligt at der stadig er en interesse. Inge har da også snakket om konkret interesse for Ross, men at han ikke bliver billig. Det tænker jeg kan holde FCK væk i denne omgang. Hvis de virkelig går efter folk som Andreas Skov Olsen, Jacob Bruun Larsen, Sisto eller andet i den prisklasse, så bruger de næppe +25 på en midterforsvar.
Seriøst, det er en profil der ikke engang er en måned gammel med en lille håndfuld indlæg. Det er rimeligt nemt at se at han ikke har styr på en skid men at folk bare er ekstremt desperate efter nyt.
Men det er da lige så sandsynligt at han bare gætter
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Nej, det er nok langt langt mere sandsynligt at brugeren er bullshit der nyder hans 15 min. Jesus, og så er der en nogenlunde respekteret sportsjournalist der følger profilen. Jesus christ, folk vil bare tages i r*ven.jonas386 skrev: ↑18. sep 2020, 12:39Det var i følge andre Twitter folk. Jeg skimmede et par enkelte opslag, og der var en kort diskussion ift Santos og brugerens troværdighed som jeg tog for pålydende. Jeg har ikke selv været dem systematisk igennem.Buzz Killington skrev: ↑18. sep 2020, 12:26Hvad har brugeren helt konkret ramt rigtigt med? EB nævner allerede 3 sep at Santos er sat til salg, hvilket brugeren så gengiver som insiderviden syv dage senere. Så kommer brugeren med nogle gratis påstande om en argentinsk og en spansk klub der har budt men er blevet afvist, men som man ikke kan verificere.jonas386 skrev: ↑18. sep 2020, 12:01Ross interessen fra FCKs side har været velkendt, og også bragt herinde. Efter de sidste par kampe er behovet for en midterforsvar vel ikke mindsket, hos FCK. Jeg synes det virker sandsynligt at der stadig er en interesse. Inge har da også snakket om konkret interesse for Ross, men at han ikke bliver billig. Det tænker jeg kan holde FCK væk i denne omgang. Hvis de virkelig går efter folk som Andreas Skov Olsen, Jacob Bruun Larsen, Sisto eller andet i den prisklasse, så bruger de næppe +25 på en midterforsvar.
Men det er da lige så sandsynligt at han bare gætter
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Bugatti1 skrev: ↑18. sep 2020, 12:05Er der nogle brugere herinde der kender lidt til AaB´s økonomi?
Abildgård - Ca. 12 mio.
Kauffman - Ca. 15 mio.
Er de penge væk?
Abildgaard var 14m og Kaufmann var 22m
Den der FCK-profil er rent gæt. Dog er det med Ross rigtigt nok, af hvad jeg hører.
Det korte svar er ja. I fondbørsmeddelelsen om Patrick Olsen melder man ud at forventningen til årets resultat er mellem -2 og +3 mio. kr. Det er inklusive nogle mindre spillerinvesteringer, da man kun opjusterede med 3 mio. kr. ifm. salget af Olsen (som blev solgt for 6-7 mio. kr.), men det er også tydeligt at pengene fra de tre salg hovedsageligt er gået til at dække huller i 2020-regnskabet.
Ved årets afslutning vil AaB have 15-25 mio. kr. "stående i banken", så det er ikke fordi kassen er tom. Der er formentlig penge til at køre 1-2 år uden store spillersalg, men så vil man også være nødt til at hugge bremsen ret hårdt i. Det er den forsimplede version.
Prica22 skrev: ↑18. sep 2020, 12:55Bugatti1 skrev: ↑18. sep 2020, 12:05Er der nogle brugere herinde der kender lidt til AaB´s økonomi?
Abildgård - Ca. 12 mio.
Kauffman - Ca. 15 mio.
Er de penge væk?
Abildgaard var 14m og Kaufmann var 22m
Og Patrick Olsen næremere 7. De 10, er med en klausuler. Den nu glippede EL kval kan bl.a være en af dem der kunne have udløst en bonus til os.
Regner vi disse flotte salg fra, så hænger vores økonomi vel slet ikke sammen + corona, som vi vel ikke ved hvad har kostet os. Mao, så er der ret beset ikke penge til indkøb.
Jeg tror dog vi er klar til at spendere, hvis den rigtige spiller dukker op. Fx Markus Henriksen, eller en anden som ikke har os som første prioritet.
Kunne Lasse vigen være en mulighed? Er han kommet nærmere startopstillingen i Brøndby?
Ellers så jeg fortsat gerne Babayan i truppen. Synes vi mangler en kreativ type, der kan byde ind, når Kusk og Lucas ikke er med.
Jeg er klar til at forsvare, som du kalder det, hvis jeg synes vedkommende er værd at forsvare. Hvis man kommer fra AaB's ungdomsafdeling og er god nok, skal man selvfølgelig på banen, ellers skal man da ikke. Akkurat som hvis man bliver hentet alle andre steder. Det skal da ikke være et handicap, at have fulgt AaB's uddannelsessystem. Det kan selv ikke du mene?Gnu skrev: ↑18. sep 2020, 11:13Det er sjovt, at lige netop du taler om hellige køer. Hvis en spiller er kommet op gennem AaB's ungdomsafdeling er du klar til at forsvare vedkommende med alt, hvad du har. Spillere, som kommer udefra, not so much.Freddie skrev: ↑18. sep 2020, 09:59Det gør jeg da også, samtidig med at jeg krydser fingre. Når man tænker på hvordan andre spillere bliver heglet igennem, er det da imponerende, at Rinne er som en hellig ko. Han er da fremragende, når han koncentrerer sig og så er han AaB's bedste. Når entertainertrangen kommer op i ham, kan han ikke bruges i Danmarksserien.Rasmus skrev: ↑18. sep 2020, 07:59Kan du ikke bare lukke øjnene?Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.![]()
Der er ingen tvivl om at Rinne er vores bedste målmand, men kun fedt at nummer 2 også har et højt niveau![]()
Nå. Jeg havde nu heller ikke forventet meget medhold på debatsiden, så det lever jeg med, og håber på, at han gider stå i mål på mandag,
Nå, men Rinne er åbenbart ikke god nok til Danmarksserien, selvom han er god nok til det svenske landshold. Go figure.
Ellers skal jeg nok selv bestemme hvad jeg argumenterer for, når det er inden for retningslinjerne, og jeg synes det er ærgerligt, og ikke godt nok, at Rinne, på holdets vigtigste plads, ikke kan koncentrere sig i 2x45 minutter. Han kan takke Redder for, at han ikke droppede AaB til et nederlag mod Lyngby, som jeg allerede har argumenteret for.
Jeg er også sikker på, at Danmarksserietræneren heller ikke gider en målmand, der mister koncentrationen. Nu ser jeg frem til at Rinne ikke dummer sig mod Horsens.
Men går det galt så ER Granli mere back end centerforsvarer, også mens Inge havde ham i Stabæk.
Der var klart frispark til Rinne. Videre!Freddie skrev: ↑18. sep 2020, 14:47Jeg er klar til at forsvare, som du kalder det, hvis jeg synes vedkommende er værd at forsvare. Hvis man kommer fra AaB's ungdomsafdeling og er god nok, skal man selvfølgelig på banen, ellers skal man da ikke. Akkurat som hvis man bliver hentet alle andre steder. Det skal da ikke være et handicap, at have fulgt AaB's uddannelsessystem. Det kan selv ikke du mene?Gnu skrev: ↑18. sep 2020, 11:13Det er sjovt, at lige netop du taler om hellige køer. Hvis en spiller er kommet op gennem AaB's ungdomsafdeling er du klar til at forsvare vedkommende med alt, hvad du har. Spillere, som kommer udefra, not so much.Freddie skrev: ↑18. sep 2020, 09:59Det gør jeg da også, samtidig med at jeg krydser fingre. Når man tænker på hvordan andre spillere bliver heglet igennem, er det da imponerende, at Rinne er som en hellig ko. Han er da fremragende, når han koncentrerer sig og så er han AaB's bedste. Når entertainertrangen kommer op i ham, kan han ikke bruges i Danmarksserien.Rasmus skrev: ↑18. sep 2020, 07:59Kan du ikke bare lukke øjnene?Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.![]()
Der er ingen tvivl om at Rinne er vores bedste målmand, men kun fedt at nummer 2 også har et højt niveau![]()
Nå. Jeg havde nu heller ikke forventet meget medhold på debatsiden, så det lever jeg med, og håber på, at han gider stå i mål på mandag,
Nå, men Rinne er åbenbart ikke god nok til Danmarksserien, selvom han er god nok til det svenske landshold. Go figure.
Ellers skal jeg nok selv bestemme hvad jeg argumenterer for, når det er inden for retningslinjerne, og jeg synes det er ærgerligt, og ikke godt nok, at Rinne, på holdets vigtigste plads, ikke kan koncentrere sig i 2x45 minutter. Han kan takke Redder for, at han ikke droppede AaB til et nederlag mod Lyngby, som jeg allerede har argumenteret for.
Jeg er også sikker på, at Danmarksserietræneren heller ikke gider en målmand, der mister koncentrationen. Nu ser jeg frem til at Rinne ikke dummer sig mod Horsens.
-
Gnu
- Allstar

- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvem siger, at det skal være et handicap at have fulgt AaB’s uddannelsessystem? Rigtigt, det gør ingen, så drop stråmændene.Freddie skrev: ↑18. sep 2020, 14:47Jeg er klar til at forsvare, som du kalder det, hvis jeg synes vedkommende er værd at forsvare. Hvis man kommer fra AaB's ungdomsafdeling og er god nok, skal man selvfølgelig på banen, ellers skal man da ikke. Akkurat som hvis man bliver hentet alle andre steder. Det skal da ikke være et handicap, at have fulgt AaB's uddannelsessystem. Det kan selv ikke du mene?Gnu skrev: ↑18. sep 2020, 11:13Det er sjovt, at lige netop du taler om hellige køer. Hvis en spiller er kommet op gennem AaB's ungdomsafdeling er du klar til at forsvare vedkommende med alt, hvad du har. Spillere, som kommer udefra, not so much.Freddie skrev: ↑18. sep 2020, 09:59Det gør jeg da også, samtidig med at jeg krydser fingre. Når man tænker på hvordan andre spillere bliver heglet igennem, er det da imponerende, at Rinne er som en hellig ko. Han er da fremragende, når han koncentrerer sig og så er han AaB's bedste. Når entertainertrangen kommer op i ham, kan han ikke bruges i Danmarksserien.Rasmus skrev: ↑18. sep 2020, 07:59Kan du ikke bare lukke øjnene?Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.![]()
Men det er alligevel sigende hvor kort snor du giver spillere, som ikke er kommet gennem AaB’s system.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Diskussionen er slut nu. Jeg har givet dig mine svar, og jeg lader mig ikke provokere til yderligere diskussion. Jeg har for øvrigt været væk fra debatten i noget, der ligner 4 år, så det er godt nok godt husket hvad jeg har af meninger, jeg ikke en gang selv er bevidst om. For mig er en spiller AaB'er når han er signet.Gnu skrev: ↑19. sep 2020, 10:27Hvem siger, at det skal være et handicap at have fulgt AaB’s uddannelsessystem? Rigtigt, det gør ingen, så drop stråmændene.Freddie skrev: ↑18. sep 2020, 14:47Jeg er klar til at forsvare, som du kalder det, hvis jeg synes vedkommende er værd at forsvare. Hvis man kommer fra AaB's ungdomsafdeling og er god nok, skal man selvfølgelig på banen, ellers skal man da ikke. Akkurat som hvis man bliver hentet alle andre steder. Det skal da ikke være et handicap, at have fulgt AaB's uddannelsessystem. Det kan selv ikke du mene?Gnu skrev: ↑18. sep 2020, 11:13Det er sjovt, at lige netop du taler om hellige køer. Hvis en spiller er kommet op gennem AaB's ungdomsafdeling er du klar til at forsvare vedkommende med alt, hvad du har. Spillere, som kommer udefra, not so much.Freddie skrev: ↑18. sep 2020, 09:59Det gør jeg da også, samtidig med at jeg krydser fingre. Når man tænker på hvordan andre spillere bliver heglet igennem, er det da imponerende, at Rinne er som en hellig ko. Han er da fremragende, når han koncentrerer sig og så er han AaB's bedste. Når entertainertrangen kommer op i ham, kan han ikke bruges i Danmarksserien.Rasmus skrev: ↑18. sep 2020, 07:59Kan du ikke bare lukke øjnene?Det gør den sidste kamp. Herfra bliver der stillet skarpt på Rinne mod Horsens. Jeg gider ikke se ham som klovn i manegen når vi har en kvalificeret andenmålmand.![]()
Men det er alligevel sigende hvor kort snor du giver spillere, som ikke er kommet gennem AaB’s system.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Det er grimt at tænke på hvor vi ville være uden de pænt store transfer indtægter (Kauf, Abild og Olsen) og det særligt i en corona tid.Yankee skrev: ↑18. sep 2020, 13:18Det korte svar er ja. I fondbørsmeddelelsen om Patrick Olsen melder man ud at forventningen til årets resultat er mellem -2 og +3 mio. kr. Det er inklusive nogle mindre spillerinvesteringer, da man kun opjusterede med 3 mio. kr. ifm. salget af Olsen (som blev solgt for 6-7 mio. kr.), men det er også tydeligt at pengene fra de tre salg hovedsageligt er gået til at dække huller i 2020-regnskabet.
Ved årets afslutning vil AaB have 15-25 mio. kr. "stående i banken", så det er ikke fordi kassen er tom. Der er formentlig penge til at køre 1-2 år uden store spillersalg, men så vil man også være nødt til at hugge bremsen ret hårdt i. Det er den forsimplede version.
Vi er presset økonomisk og det ved bestyrelsen selvsagt, det må også være derfor at de nu pludselig aktivt leder efter en investor hvilket er et nybrud på Hornevej. Spørgsmålet er så om det lykkes når klubben er meget tilbageholdende overfor at afgive magten da en interesseret investor selvfølgelig vil ha' noget for pengene.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Hvorfor det?? Langt de fleste fodboldklubber baserer deres økonomi på salg af spillere. Mon FCK også er skræmte over, hvor deres økonomi ville have været uden 13 europæiske gruppespil..Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. sep 2020, 14:51Det er grimt at tænke på hvor vi ville være uden de pænt store transfer indtægter (Kauf, Abild og Olsen) og det særligt i en corona tid.Yankee skrev: ↑18. sep 2020, 13:18Det korte svar er ja. I fondbørsmeddelelsen om Patrick Olsen melder man ud at forventningen til årets resultat er mellem -2 og +3 mio. kr. Det er inklusive nogle mindre spillerinvesteringer, da man kun opjusterede med 3 mio. kr. ifm. salget af Olsen (som blev solgt for 6-7 mio. kr.), men det er også tydeligt at pengene fra de tre salg hovedsageligt er gået til at dække huller i 2020-regnskabet.
Vi er presset økonomisk og det ved bestyrelsen selvsagt, det må også være derfor at de nu pludselig aktivt leder efter en investor hvilket er et nybrud på Hornevej. Spørgsmålet er så om det lykkes når klubben er meget tilbageholdende overfor at afgive magten da en interesseret investor selvfølgelig vil ha' noget for pengene.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Stegosaurus
- Allstar

Hvordan “presset”? Vi har en stærk økonomi men har i ekstrem grad manglet en strategi og en bare lille smule rød tråd i vores trup-investeringer, hvorfor pengene er blevet klattet væk på må og få uden at vi har set champagnebold på banen.Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. sep 2020, 14:51Det er grimt at tænke på hvor vi ville være uden de pænt store transfer indtægter (Kauf, Abild og Olsen) og det særligt i en corona tid.Yankee skrev: ↑18. sep 2020, 13:18Det korte svar er ja. I fondbørsmeddelelsen om Patrick Olsen melder man ud at forventningen til årets resultat er mellem -2 og +3 mio. kr. Det er inklusive nogle mindre spillerinvesteringer, da man kun opjusterede med 3 mio. kr. ifm. salget af Olsen (som blev solgt for 6-7 mio. kr.), men det er også tydeligt at pengene fra de tre salg hovedsageligt er gået til at dække huller i 2020-regnskabet.
Der er en lang kø af folk der gerne vil spytte penge i AaB hvis de nuværende ejere en dag får nok - penge er ikke problemet. Vores problem er at vi ikke aner hvad vi vil - håber dog at IAO er manden der kan lægge den rigtige kurs.
Man kan bare ikke sætte det sådan op. Spillerne repræsenterer hver for sig en værdi i regnskabet. Den værdi bliver selvfølgelig modregnet når de bliver solgt. Desuden er det almindelig viden og logik, at man ikke kan opretholde et højt aktivitetsniveau på sponsor- og stadionindtægter alene. Det kan ingen fodboldselskaber i Danmark, ellers solgte man jo ikke sine bedste spillere, altså lige bortset fra FC Midtjylland og FC København, Midtjylland sender regningen til Benham, og FCK til Lalandia. Brøndby har en milliarder til at pumpe penge ind. Uden ham var de på niveau med Tølløse. Han er selvfølgelig også formand for bestyrelsen, og bestemmer alt.Stegosaurus skrev: ↑19. sep 2020, 17:34Hvordan “presset”? Vi har en stærk økonomi men har i ekstrem grad manglet en strategi og en bare lille smule rød tråd i vores trup-investeringer, hvorfor pengene er blevet klattet væk på må og få uden at vi har set champagnebold på banen.Aalborg frederikshavner skrev: ↑19. sep 2020, 14:51Det er grimt at tænke på hvor vi ville være uden de pænt store transfer indtægter (Kauf, Abild og Olsen) og det særligt i en corona tid.Yankee skrev: ↑18. sep 2020, 13:18Det korte svar er ja. I fondbørsmeddelelsen om Patrick Olsen melder man ud at forventningen til årets resultat er mellem -2 og +3 mio. kr. Det er inklusive nogle mindre spillerinvesteringer, da man kun opjusterede med 3 mio. kr. ifm. salget af Olsen (som blev solgt for 6-7 mio. kr.), men det er også tydeligt at pengene fra de tre salg hovedsageligt er gået til at dække huller i 2020-regnskabet.
Der er en lang kø af folk der gerne vil spytte penge i AaB hvis de nuværende ejere en dag får nok - penge er ikke problemet. Vores problem er at vi ikke aner hvad vi vil - håber dog at IAO er manden der kan lægge den rigtige kurs.
Der er heller ingen, der vil spytte penge i selskabet, der jo er ejet af aktionærerne. Men når der kommer en ny aktieemission på et eller andet tidspunkt, er jeg sikker på, at de er velkomne til at købe indflydelse med deres millioner.
Jeg advarer lige. Der er en flyvende lammer midt i ansigtet til den første der foreslår Jeppe Kjær fra Helsingør.